Урок 14.05
Зразок контрольної роботи з письма за 2 семестр.
Завдання 1. Поєднайте правильно англійські вирази з перекладом :
Завдання 2 . Вставте артиклі, де це необхідно :
Завдання 3. виберіть правильний займенник :
Завдання 4. Напишіть дані речення в пасивному стані :
Завдання 5. Виберіть правильну часову форму дієслова :
Завдання 5. Напишіть невеликий твір ( 10-12 речень ) на одну з поданих тем :
Уроки 23.04, 24.04, 26.04
На допомогу учням, які навчаються дистанційно:
Перегляньте відео перед виконанням самостійної роботи на неозначені займенники
А тепер перегляньте відео про похідні слова від SOME і ANY ( SOMETHING, ANYTHING, NOTHING, EVERYTHING SOMEBODY, ANYBODY, NOBODY, EVERYBODY )
22.09 2023
- Для учнів, які навчаються дистанційно
https://youtu.be/YqnvtEQ2Hw8 - посилання на відео
Перегляньте відео про утворення пасивного стану в англійській мові. Учні, які навчаються дистанційно, переглядайте це відео особливо уважно, щоб правильно виконати самостійну роботу.
Урок 24.02
Good afternoon, dear pupils!
Урок 13.01
Тема уроку : " Світ кіно і театру . Види фільмів ".
Урок 11.01
Тема уроку : " Світ кіно і театру".
Урок 7.12
Урок 5.12
Тема уроку : " Здоров'я. Розділові запитання ".
Урок 26.11
Готуємось до контрольної роботи з письма за 1 семестр. Перед вами зразок роботи з подібними завданнями. Постарайтесь їх виконати.
Урок 25.11
Урок 23.11
А тепер почнемо готуватись до контрольної роботи з письма за 1 семестр. Одним із завдань буде поставити розділові запитання до речень. Зараз ваше завдання також поставити розділові запитання до таких речень:
Урок 21.11
Тема уроку : " Перша допомога ".
https://www.youtube.com/watch?v=GqD1EI34wjY - посилання на відео
https://www.youtube.com/watch?v=GqD1EI34wjY - посилання на відео
Контрольна робота з аудіювання в 7 класі за 1 семестр
для учнів, які вчаться дистанційно.
Уважно прослухайте текст двічі. Після прослуховування виконайте 2 завдання.
1 завдання. На екрані з'явиться 12 речень. Прочитайте кожне речення уважно. Якщо воно відповідає змісту прослуханого оповідання, поставте TRUE ( правда ), якщо не відповідає, поставте FALSE ( неправда )
2.завдання . На екрані з'явиться 12 речень і три відповіді до кожного речення з літерами a, b, c. Вам треба вибрати правильну літеру і записати її.
Уважно слухайте диктора, вона чітко пояснює, що треба зробити.
Урок 16.11
Тема уроку :" Здоров'я. Ліки. Перша допомога ".
1. Перевірте себе і перекладіть дані слова і вирази на англійську мову :- захворіти- мати головний ( зубний, вушний ,зубний ) біль- біль у спині ( шлунку )- мати хворе горло- ангіна- висока температура- гарячка- сильна застуда- кашель- нежить- викликати лікаря- оглянути пацієнта- послухати серце і легені- подивитись горло ( очі, вуха )- виписати рецепт- залишатись у ліжку- дотримуватися порад лікаря- під час лікування лікарем- бруд- мікроби- дихати
2. Тепер вивчаємо назви деяких ліків :
- tablet - таблетка - pill - пігулка- drops - краплі ( eye drops, ear drops )- a cough syrup - сироп від кашлю- cold tablets - таблетки від застуди- an ointment - мазь- an injection - ін'єкція- mustard plasters - гірчичники- a heating pad - грілка- an ice pack - пакет для льоду- a body lotion - лосьйон для тіла3. Тепер виконуємо вправу 3 на стор. 69 ( вставте правильні назви ліків в речення вправи)
4. Домашнє завдання 1. Вправа 1 на стор. 70 ( вивчити нові слова і вирази )2. Текст 2 на стор. 70-71 ( читати і перекладати)
В цьому тексті є декілька незнайомих слів. Щоб його прочитати і перекласти правильно, перегляньте відео після цього уроку. Диктор читає і перекладає цей текст. Послухайте, а потім старайтесь читати і перекладати самостійно.
https://www.youtube.com/watch?v=GqD1EI34wjY - посилання на відео
Урок 12.11
Тема уроку : " Піклуємось про своє здоров'я ".
Уважно прослухайте текст двічі. Після прослуховування виконайте 2 завдання.
1 завдання. На екрані з'явиться 12 речень. Прочитайте кожне речення уважно. Якщо воно відповідає змісту прослуханого оповідання, поставте TRUE ( правда ), якщо не відповідає, поставте FALSE ( неправда )
2.завдання . На екрані з'явиться 12 речень і три відповіді до кожного речення з літерами a, b, c. Вам треба вибрати правильну літеру і записати її.
Уважно слухайте диктора, вона чітко пояснює, що треба зробити.
https://www.youtube.com/watch?v=GqD1EI34wjY - посилання на відео
1. Виконуємо вправу 1 на стор. 64. Читаємо і перекладаємо вирази вправи на англійську мову.
2. Складаємо речення з цими виразами. Наприклад:
- to feel ill - The girl felt ill yesterday.
- to phone the mother - She phoned the mother and said that she felt ill.
3. Уважно перегляньте відеоурок 4 на стор. 64. Слухайте диктора і намагайтесь запам'ятати нові вирази.
https://www.youtube.com/watch?v=xYYk4_TNT14 - посилання на відео
Домашнє завдання
записати речення до кожного малюнка вправи 2 на стор. 64. Використати вирази з вправи 1 на стор. 64
Урок 11.11 Тема уроку : " Здоров'я. Хвороби ".
Урок на платформі Google Meet за посиланням : https://meet.google.com/xow-rgvr-nmq - посилання для 7-А класу
https://meet.google.com/gmd-rnok-cqh - посилання для 7-В класу
Домашнє завдання Вправа 6 на стор. 63 ( написати невеликий твір про те, як ви хворіли на застуду за планом вправи )Використовуйте слова і вирази з тексту 2 на стор. 62.
Урок 9.11Тема уроку : " Health Highlights".
Урок на платформі Google Meet за посиланням :https://meet.google.com/yat-qjfm-zob - посилання для 7-А класу
https://meet.google.com/xfr-wnac-uin - посилання для 7-В класу
Домашнє завдання 1. ви вчити нові слова з тексту 3 на стор. 62-632. текст 3 на стор. 62-63 ( читати, перекладати )3. вправа 4 на стор. 63 ( письмово )
Перегляньте відеоурок. Уважно слухайте читання і пояснення нових слів диктором. Потім старайтеся прочитати і перекласти текст самостійно.
Урок 7.11
Тема уроку : " Health Highlights".
Урок на платформі Google Meet за посиланням :
https://meet.google.com/tyo-ohkj-jsy - посилання для 7-А класу https://meet.google.com/wdm-whzr-pfp - посилання для 7-В класу
Домашнє завдання 1. вивчити слова на стор. 56, 57,592. Вправа 4 на стор. 60 ( читати , перекладати, читати в ролях ).
Для кращого вивчення нових слів перегляньте вправи 2 і 3 з першого уроку і вправу 1 з другого уроку
Урок 28.10
Тема уроку : " Їжа "
1. Виконуємо вправу 1 на стор. 64. Читаємо і перекладаємо вирази вправи на англійську мову.
2. Складаємо речення з цими виразами. Наприклад:
- to feel ill - The girl felt ill yesterday.
- to phone the mother - She phoned the mother and said that she felt ill.
3. Уважно перегляньте відеоурок 4 на стор. 64. Слухайте диктора і намагайтесь запам'ятати нові вирази.
https://www.youtube.com/watch?v=xYYk4_TNT14 - посилання на відео
Домашнє завдання
записати речення до кожного малюнка вправи 2 на стор. 64. Використати вирази з вправи 1 на стор. 64
Прочитайте та перекладіть текст. Після прочитання тексту дайте відповіді на такі запитання :
- Where does Sarah live?- Who are the members of her family?- What is the traditional English breakfast?- What does Sarah eat in the morning?- What is her snack in the morning?- What does the girl have for lunch?- What does she eat in the afternoon?- When do they have dinner?- What do they usually have for dinner?- What does Sarah like to drink before she goes to bed?
Домашнє завдання
На основі тексту написати , що ви їсте протягом дня.
Домашнє завдання
На основі тексту написати , що ви їсте протягом дня.
Урок 26.10
Тема уроку : " Їжа. Минулий доконаний час. Розділові запитання ".
1. Закінчуємо тему " Їжа " дайте відповіді на такі запитання :
- Do you try to eat healthy food ?- What healthy food do you like to eat?- Do you eat any unhealthy food ? why do you eat such a food ?-What unhealthy food do you like?- What furniture and other kitchen things do you have in your kitchen?-What kitchen utensils ( кухонний посуд ) do you have in your kitchen?- Can you set the table? How do you do it?- What is your favourite dish?- Do you know how to cook your favourite dish? Can you cook it?
2. Щоб згадати утворення розділових запитань, перегляньте відео уроку за 1 жовтня .Тепер утворіть розділові запитання до таких речень:
- I try to eat healthy food every day, ... .- My mum cooked a very tasty salad yesterday, ... .- My friend is a vegetarian, ... .- He doesn't like to eat fast food, ... .- We must eat a healthy food, ... .- It.s important to eat a lot of fruit and vegetables, ... .- We will bake pizza next Sunday, ... .- Let's go to Mc'Donalds tomorrow, ... .- I am a good cook, ... .- He doesn't eat much chocolate every day, ... .
3. Тепер згадайте утворення і вживання минулого доконаного часу а) дві минулих дії, одна дія завершилась перед іншою минулою дією Наприклад: He told me about the film which he HAD SEEN last Sunday.( Він розповів мені про фільм, який він бачив минулої неділі).
б) дія закінчилась до якогось минулого моментуНаприклад:I HAD CLEANED my room by evening yesterday . ( Я прибрав свою кімнату до вечора вчора) Хто не зовсім добре зрозумів цей час, перегляньте ще раз відео за 22 жовтня.
4. А тепер спробуйте відкрити дужки і поставити дієслово в правильному часі:
- I ( to do ) my homework before my mum came from her work.- When I came to the swimming pool, the boys already ( to swim ).- He gave me the book which he ( to buy ) last summer.- I ( to do ) my homework by 8 o'clock yesterday.- I ( to come ) back from school by 3 o'clock yesterday.
5. Домашнє завдання Дати письмові відповіді на запитання про їжу ( 1 пункт плану цього уроку ).
Урок 24.10
Тема уроку : " Їжа. Минулий доконаний час ".
Урок на платформі Google Meet за посиланням :
https://meet.google.com/fhu-voxi-juz - посилання для 7-В класу
https://meet.google.com/cvj-uwpf-sve - посилання для 7-А класу
Домашнє завдання Придумати і записати 6 речень в минулому доконаному часі ( по 3 до першого і другого правила ).Наприклад:When I came home from school, my mum HAD GONE to work. ( 1 правило ).I HAD DONE my homework by 6 o'clock yesterday.
Урок 22.10
Тема уроку : " Їжа. Минулий доконаний час ".
1. Перевірте себе і перекладіть дані слова і вирази на англ. мову:
- посудомийна машина
- кухонна мийка
- тримач для паперових рушників
- робоча поверхня на кухні
- холодильник
- морозильник
- відро для сміття
А тепер кухонний посуд:
- дошка для нарізання продуктів
- набір ножів
- сковорідка
- каструля
- казан
- кухонний комбайн
- тертка
- овочечистка
- пристрій для відкривання пляшок ( бляшаних банок )
- ополоник
- пароварка
- мірна чашка
2. Складіть декілька речень з цими словами про свою кухню.
3. Тепер читаємо текст 2 на стор. 49, стараємось зрозуміти прочитане.
4. Тепер повторимо новий час, який ми вивчили на попередньому уроці. Минулий доконаний час. Уважно перегляньте відео і згадайте , як утворюється і коли вживається цей час.
https://www.youtube.com/watch?v=TRz2dIcOxWo - посилання на відео
5. Домашнє завдання 1. текст2 на стор. 49 ( читати і перекладати )2. Вправа 3 на стор. 51 ( записати 4 речення з використанням минулого доконаного часу .
1. Перевірте себе і перекладіть дані слова і вирази на англ. мову:
- посудомийна машина
- кухонна мийка
- тримач для паперових рушників
- робоча поверхня на кухні
- холодильник
- морозильник
- відро для сміття
А тепер кухонний посуд:
- дошка для нарізання продуктів
- набір ножів
- сковорідка
- каструля
- казан
- кухонний комбайн
- тертка
- овочечистка
- пристрій для відкривання пляшок ( бляшаних банок )
- ополоник
- пароварка
- мірна чашка
2. Складіть декілька речень з цими словами про свою кухню.
3. Тепер читаємо текст 2 на стор. 49, стараємось зрозуміти прочитане.
4. Тепер повторимо новий час, який ми вивчили на попередньому уроці. Минулий доконаний час. Уважно перегляньте відео і згадайте , як утворюється і коли вживається цей час.
Урок 15.10
Тема уроку : " Їжа. Накриваємо на стіл ".
1. Перегляньте уважно відеоурок , після якого зробимо декілька вправ
https://www.youtube.com/watch?v=qCB0_CfQnuQ - посилання на відеоурок
2. Читаємо і запам'ятовуємо слова вправи 1 на стор. 46 ( посуд, яким ми накриваємо стіл )
3. Виконуємо вправу 3 на стор. 47 ( в діалог між Ен та Кім вставляємо пропущені репліки з таблиці )
4. Домашнє завдання вправа 6 на стор. 48 ( написати про те , як Ен готувала салат . Використати початок оповідання і рецепт салату і написати розповідь )
Урок 14.10
Тема уроку : " Кухня і кухонне обладнання . Наша кухня ".
Урок на платформі Google Meet за посиланням :
https://meet.google.com/pug-wkua-frd - посилання для 7-А класу
https://meet.google.com/mrb-jurt-knj - посилання для 7-В класу
Домашнє завдання 1. вправа 3 на стор. 472. вивчити всв слова ( стор. 42, 44, 46 ).
1. Перегляньте уважно відеоурок , після якого зробимо декілька вправ
https://www.youtube.com/watch?v=qCB0_CfQnuQ - посилання на відеоурок
Урок 1.10
Тема уроку : " Розділові запитання ".
Уважно перегляньте відео про утворення розділових запитань і спробуйте скласти такі запитання до речень:
https://www.youtube.com/watch?v=tY7uRpVUfvw - посилання на відео
Тепер спробуйте скласти розділові запитання до речень:
- We always share household chores in our family.
- My brother takes care of our dog.
- He is a student.
- Look, they are cleaning their classroom.
- I raked the leaves in the garden last Saturday.
Домашнє завдання
Вправа 5 на стор. 29 ( поставити розділові запитання до речень вправи ).
Урок 30.09
Тема уроку : " Сімейні традиції. Запитання в англійській мові ".
Урок на платформі Google Meet за посиланням :
https://meet.google.com/kwv-fmnq-wkb - посилання для 7-А класу
https://meet.google.com/qhf-uggv-xgh - посилання для 7-В класу
Домашнє завдання 1. Вправа 6 на стор. 29 ( написати по 3 різних запитання до картинок з вправи ).
Урок 28.09Тема уроку : " Допомога вдома. Типи запитань ".
Урок на платформі Google Meet за посиланням : - https://meet.google.com/rfq-gnvd-nmy - посилання для 7-А класу
https://meet.google.com/uns-ieud-zqa - посилання для 7-В класу
Домашнє завдання1. Вправа 3 на стор 28 ( доповнити речення і записати ).2. Вправа 4 на стор. 28 ( написати запитання до 2,3,4,5 і 8 речень ).
Урок 26.09Тема уроку : " Моя сім'я і друзі. Моя допомога вдома ".
Тема уроку : " Розділові запитання ".
Уважно перегляньте відео про утворення розділових запитань і спробуйте скласти такі запитання до речень:
https://www.youtube.com/watch?v=tY7uRpVUfvw - посилання на відео
Тепер спробуйте скласти розділові запитання до речень:
- We always share household chores in our family.
- My brother takes care of our dog.
- He is a student.
- Look, they are cleaning their classroom.
- I raked the leaves in the garden last Saturday.
Домашнє завдання
Вправа 5 на стор. 29 ( поставити розділові запитання до речень вправи ).
урок на платформі Google Meet за посиланням :
https://meet.google.com/npi-qgnc-wdp - посилання для 7-А класу
https://meet.google.com/oos-uzaw-uju - посилання для 7-В класу
Домашнє завдання
1.Текст 2 на стор. 27 ( читати, перекладати, знати нові слова )
2. Вправа 5 на стор. 26 ( вставити в речення правильні слова )
Урок 23.09
Урок 21.09
Урок 17.09
Тема уроку :" Моя сім'я і друзі ".
1. Давайте повторимо вивчені на минулому уроці нові вирази. Перевірте себе і спробуйте перекласти дані вирази на англійську мову :
- дотримуватися обіцянки
- бути чесним один з одним
- виявляти інтерес до чийогось улюбленого заняття
- піклуватись один про одного
- бути здібним ( дуже здібним ) до чогось
- подавати хороший приклад
- мати золоті руки
2. Працюємо з текстом 2 на стор. 21 ( читаємо, перекладаємо )
3. Виконуємо вправу 3 на стор. 20 ( читаємо речення і визначаємо, чи йшлося про таке в тексті чи ні ( true /false statements )
4. Починаємо вивчати об'єктні і зворотні займенники. Уважно перегляньте відео про утворення і значення цих займенників :
А) - об'єктні займенники
Урок 16.09
Тема уроку : " Моя сім'я і друзі "
Урок на платформі Google Meet за посиланням :
,https://meet.google.com/ovt-yzod-uth - посилання для 7-В класу
https://meet.google.com/ipt-jwgz-xhv - посилання для 7-А класу
Домашнє завдання
1. Вивчити слова вправ 4 і 5 на стор. 19.
2. Придумати і записати 5 речень з новими словами і виразами.
Урок 14.09
Тема уроку :" Моя сім'я і друзі "
https://meet.google.com/qzn-fnsp-wfs
Домашнє завдання
1. Вправа 2 на стор. 17 ( читати і перекладати текст ).
2. Вправа 6 на стор. 18 ( написати невеличкий твір про свою сім'ю за зразком вправи )
Урок 12.09
Тема уроку : " Ми семикласники ".
https://meet.google.com/xxq-mjec-pvo - посилання для 7-А класу
https://meet.google.com/ekf-eesv-ebg - посилання для 7-В класу
Домашнє завдання
1. Вправа 2 на стор. 10-11 ( читати і перекладати, правильно вибрати назви до частин тексту )
2. Вправа 5 на стор. 11( правильно вставити слова в речення ).
Немає коментарів:
Дописати коментар