8А 8В



Урок 14.05


Зразок контрольної роботи з письма за 2 семестр.


Завдання 1.  Поєднайте правильно англійські вирази з перекладом :


1. to accompany somebody                                        a) слухати прогноз погоди
2. to offer up refreshment from daily life                   b) струнний інструмент
3. to unlock the door to nature secrets                        с) супроводжувати когось
4. to listen to weather forecast                                     d) запропонувати відпочинок від щоденного                                                                                             життя
5. a string instrument                                                   e) відімкнути двері до секретів природи

Завдання 2 . Вставте артиклі, де це необхідно :


.......United States of America
.......Atlantic Ocean
.......English 
....... Ukraine
....... London
....... Carpathians

Завдання 3. виберіть правильний займенник :

1. I have ANYTHING, SOMETHING, SOME to tell you.
2. We didn't see SOMEBODY, NOBODY, ANYBODY in the room.
3. The film was very interesting, NOBODY, EVERYBODY, SOMEBODY enjoyed it.
4. I saw SOMETHING, ANYTHING, ANYBODY on the table

Завдання 4.  Напишіть дані речення в пасивному стані :

1. I always do my homework in the evening.
2. We learned this poem last month.
3. I will buy a new book next Sunday.
4. I have just cleaned my room.

Завдання 5. Виберіть правильну часову форму дієслова :


1. My mum usually   ...    a tasty cake on my birthday.
a) make,      b ) made,      c) makes,      is making
2. We never    ...    to the United Kingdom.
a ) have been,   b) had been,  c) has been,   d) having been
3. Look< the children  ...   football at the stadium.
a) played,  playing,  c) played,   d) are playing
4. My friend   ...    this city last year.
a) visits,  b) visit,  c) will visit,   d) visited

Завдання 5. Напишіть невеликий твір ( 10-12 речень ) на одну з поданих тем :

1. My favourite singer ( group ).
2. The role of music in our life.
3. My favourite writer ( poet ).
4. My free time.
5. About myself.

Уроки 23.04, 24.04, 26.04

На допомогу учням, які навчаються дистанційно: 



Перегляньте відео перед виконанням самостійної роботи на неозначені займенники 



https://youtu.be/Co-ptoXf-tg  -  посилання на відео

А тепер перегляньте відео про похідні слова від SOME і ANY ( SOMETHING, ANYTHING, NOTHING, EVERYTHING SOMEBODY, ANYBODY, NOBODY, EVERYBODY )



https://www.youtube.com/watch?v=XvKiz_C-mQM  -  посилання на відео

22.09 2023

  • Для учнів, які навчаються дистанційно




https://youtu.be/YqnvtEQ2Hw8  -  посилання на відео


https://youtu.be/Rk3swmz10HA  -  посилання на відео

Перегляньте відео про утворення пасивного стану в англійській мові. Учні, які навчаються дистанційно, переглядайте це відео особливо уважно, щоб правильно виконати самостійну роботу.


Урок 24.02

   Good afternoon, dear pupils!

I hope you  are well today.
We are going to talk about Sport.
Open your books on p.114.

1. Виконайте вправу 1 на стор. 114 ( дайте письмові відповіді на запитання вправи )

2. Тепер виконуємо вправу з на стор. 114-115 ( читаємо і перекладаємо діалог )
                    



Write new words into your vocabularies:
Win a victory- отримати перемогу
Cheer up- підбадьорити
A crowd of spectators- натовп глядачів
The fan's encouragement- підбадьорення фанів
Follow the game- слідувати за грою

3. Для того , щоб легше було виконувати вправи , перегляньте відео, уважно слухайте диктора , потім старайтесь виконати вправи самостійно.


Домашнє завдання

1. Текст 45 на стор. 98-99 (це той текс, який я вам роздала в класі з інших підручників. Цей текст прочитати і перекласти ).

2. Вправа 21 на стор. 93 ( письмово перекласти речення .Також з іншого підручника).


Урок 13.01

Тема уроку : " Світ кіно і театру . Види фільмів ".


1. Перевірте себе і перекладіть дані слова і вирази на англ. мову :

- театральна вистава
- герої фільму чи вистави
- створювати
- актори і актриси
- уявляти
- сюжет фільму ( п'єси )
- аудиторія
- глядачі
- захоплюючий, хвилюючий
- учасник
- кинути погляд

2. Вивчаємо нові слова і вирази з цієї теми :

- hall  -  фойє
- billboard  -  рекламний щит, дошка оголошень
- box office  -  каса
- refreshment stand  -  буфет
- show  -  сеанс
- what about watching this film?  -  як щодо перегляду цього фільму?
- miss  -  пропустити, запізнитись
- change  -  решта ( грошей )

3. Тепер виконуємо вправу 1 на стор. 85. Читаємо і перекладаємо діалоги і вибираємо картинку відповідно до змісту діалогу. 

4. Повторюємо назви різних жанрів фільмів за вправою 1 на стор. 82.

5. Дайте відповіді на такі запитання:

- What film genres do you know?
- What can you tell about fantasy ( comedy, thrillers, adventure, romance, science fiction ) styles?
- Can you name some films of these styles?
- What is your favourite style?
- What films of this style have you seen?

6. Перегляньте відеофільм про 15 найпопулярніших жанрів кіно. Будьте уважні, домашнє завдання буде пов'язане з цим відео.



https://www.youtube.com/watch?v=9gx4QQ6zA7k  -  посилання на відео

7 Домашнє завдання 

а) переглянути відео і виписати всі кіножанри, про які в ньому розповідається
б) записати приклади фільмів до 8 жанрів ( можна з відео, а можна і ті, що ви знаєте )


Урок 11.01

Тема уроку : " Світ кіно і театру".


Урок на платформі Google Meet за посиланням:
 https://meet.google.com/xbg-yqwz-idx -  посилання для 7-А класу  

    https://meet.google.com/amp-gcrw-uxo   -  посилання для 7-В класу

Домашнє завдання 
1. Текст 6 на стор. 84 ( вставити в текст слова з рамочки, прочитати і перекласти )
2. вправа 5 на стор. 84 (дати письмові відповіді на запитання вправи )

Для допомоги у виконанні д.з. перегляньте відео і знайдіть текст 6 , уважно прослухайте диктора і виконайте завдання самостійно.


https://www.youtube.com/watch?v=tiJwN_SKMHU  -  посилання на відео


Урок 7.12

Тема уроку : " Наше здоров'я".
1. Перевірте себе і перекладіть такі слова і вирази на англ мову:
- віртуальна реальність
- впливати
- змогти щось зробити ( вдатися щось зробити )
- хірургічні технології
- операційна
- мережа ігор
- зв'язувати
- дослідження 
- зменшити
- самотність

2. Тепер дайте відповіді на запитання за текстом:
- What is virtual reality in your opinion?
- Can VR affect people's life?
- Can it be useful for people in some ways?
- How can people use VR in medicine?
- Do virtual machines help doctors in surgical techniques?
- How can VR help children in hospitals? How?

3. Тепер читаємо діалог 5 на стор. 75 між лікарем і пацієнтом і ставимо слова лікаря і пацієнта в правильному порядку.

4. Домашнє завдання 
Вправа 8 на стор. 77 ( написати  е-лист другу про своє відвідування поліклініки, використовуючи такі слова і вирази вправи:
-to suffer from  -  страждати від
- to complain of  -  скаржитись на
- to give practical advice  -  дати практичні поради
- to prevent the illness  -  попередити хворобу
- to avoid serious complication  -  уникнути серйозних ускладнень
- to examine  -  оглянути
- to find out  -  вияснити, дізнатися
- to recover  -  одужати


Урок 5.12

Тема уроку : " Здоров'я. Розділові запитання ".

1. Ми написали контрольну роботу з письма за 1 семестр. Аналіз робіт показав, що найбільше помилок ви зробили в розділових запитаннях. Ще раз перегляньте відеоурок про утворення таких запитань. Після цього зробимо вправу на утворення таких запитань.


https://youtu.be/tY7uRpVUfvw  -  посилання на відео

2. Тепер ваше завдання  -  утворити розділові запитання до таких речень:

- It is a very interesting book,
- The doctor examined me yesterday,
- We must eat healthy food,
- I take medicines when I am ill,
- My friend doesn't like to drink hot milk,
- I am coughing,
- Let's go for a walk today,
- I had to visit our family doctor yesterday,

3. Тепер виконаємо вправу 1 на стор. 74.

4. Домашнє завдання 
а) текст 3 на стор. 75 ( читати і перекладати )
б) вправа 4 на стор. 75 ( дати письмові відповіді на запитання вправи)

В тексті є декілька незнайомих слів і виразів. Щоб краще зрозуміти текст і прочитати його правильно, перегляньте це відео, уважно слухайте читання і переклад тексту диктором. Потім прочитайте і перекладіть текст самостійно.


https://youtu.be/xj7Tf8zF0Fo  -  посилання на відео


Урок 26.11

Готуємось до контрольної роботи з письма за 1 семестр. Перед вами зразок роботи з подібними завданнями. Постарайтесь їх виконати.

Завдання 1.
Поєднайте слова в пари:

1. to dust                   a) food
2. to take out             b) the rubbish
3. to share                  c) the doctor's advice
4. healthy                   d) the furniture
5. to look                   e)  pale
6. to have                   f) a stomach ache
7. to take                    g) household chores
8. to follow                h) the temperature

Завдання 2 
Визнач правильний переклад речень:

1. My friend tries to keep to a healthy diet.
a) Мій друг їсть дієтичні продукти.
в) Мій друг старається купувати лише дієтичні продукти
с) Мій друг старається дотримуватися здорової дієти.

2. It's important to eat a wide variety of food.
a) важливо їсти різноманітну їжу.
в) важливо купувати різноманітну їжу.
с) важливо старатись урізноманітнювати свою їжу.

3. The doctor told me to follow his advice every day
a) Лікар наказав мені дотримуватись його порад .
в) Лікар сказав мені дотримуватись його порад щодня.
с) Лікар дотримувався порад щодня.

Завдання 3.
Заповни пропуски одним із слів:  
       a) a lot of   b) much   c) many    d) little   e) a little
1. We can see   ...   of trees in the garden.
2. There is very  ...   soup in the pan. It isn't enough for us.
3.   ...  sweets are not good for your health.
4. I want   ...   lemonade, please.
5. You must not eat  ...  ice cream.

Завдання 4. 
Утвори розділові запитання до речень:
1. Steve fell ill last week.
2. My temperature was high.
3. I have a headache.
4. You must not eat much choсolate.
5. Let's have something for a snack.
6. I have already done my shopping today.

Завдання 5.
Визнач правильну часову форму дієслова:

1. They   ...  to the hospital last Monday
a) go,   b) will go,   c) went,  d) have gone

2. She   ...   in the hospital now.
a) am,   b) are    c) be,   d) is

3. Ann   ...   to see a doctor now.
a) is waiting,   b) waits,   c) waited,   d) are waiting

4. My mum   ...   dinner before I came from school.
a) cooked,   b) had cooked,   c) has cooked,  cooks

Завдання 5
Напиши невеликий твір на одну із тем:
1. My family is my treasure
2. Helping hands ( my help about the house ).
3. My favourite holidays and traditions.
4. How I fell ill with a cold .


Урок 25.11

Тема уроку : Піклуємось про своє здоров'я. Написання листа ".

1. Для повторення слів і виразів дайте відповіді на такі запитання :
- Can be a little bleeding a good thing ? Why?
- What can you do to stop the bleeding?
- What is a scald?
- What can you do first when a person has a burn or scald?
- What is chocking?
- How can you help when a person is chocking"
- Can you move a person when he has a broken bone?
- What must you do to help a person when he ( she ) is in shock?

2. Тепер читаємо текст 3 на стор. 73.

3. Дайте відповіді на запитання за текстом:

- Who is in the hospital?
- What happened to Jane?
- Did Jane have a high temperature?
- What did her mum do?
- How does Jane feel now?
- Is it difficult for Jane to stay in the hospital? Why?
- What does Jane ask Ann to do?

4.Домашнє завдання 
Вправа 6 на стор. 74 ( написати лист до Джейн , щоб її підбадьорити ).

Урок 23.11

Тема уроку : " Піклуємось про своє здоров'я ".

1. Виконуємо вправу 1 на стор. 72 ( дивимось на картинки і кажемо, чому діти потребують допомоги).
2. За вправою 2 на стор. 72 складіть запитання  до цих же картинок.
3. Читаємо лист Джейн до Ен про те, як вона захворіла і потрапила у лікарню.
Перегляньте цей відеоурок, щоб краще навчитись читати і зрозуміти текст 


https://youtu.be/6Sehl7RRFgo  -  посилання на відео

4. Домашнє завдання 
а) вправа 4 на стор. 73 ( дати письмові відповіді на запитання за текстом ).
б) вправа 5 на стор. 73 ( продовжити речення ).

А тепер почнемо готуватись до контрольної роботи з письма за 1 семестр. Одним із завдань буде поставити розділові запитання до речень. Зараз ваше завдання також поставити розділові запитання до таких речень:


- It is a serious illness,
- My friend fell ill some days ago,
- He takes his temperature every day.
- We will buy this medicine at the chemist's,
- He didn't go to school yesterday,
- Let's visit our friend in the hospital,
- I am sick with quinsy,
- He hasn't broken his leg,
- I'll eat a sandwich and an apple for lunch,
- They are vegetarians,


Урок 21.11

Тема уроку : " Перша допомога ".

Урок на платформі Google Meet за посиланням :  https://meet.google.com/qfq-ejpg-ysb -  посилання для 7-В класу

1. Повторюємо нові слова ( назви ліків )
2. Тепер перевірте себе і повторіть слова про першу допомогу. Перекладіть дані слова на англ. мову:
- кровотеча
- вимити бруд і мікроби
- перебинтувати міцно, але не тісно
- звернутися по допомогу
- опік
- ошпарення
- спричинений гарячою рідиною
- задуха
- блокувати дихальні шляхи
- вдихнути достатньо повітря
- вдарити різко по спині
- рана
- обгорнути ковдрою
3. Дайте відповіді на такі запитання :

-Can a little bleeding a good thing? Why?
- What must you do to stop the bleeding?
- What is a small burn oe scald?
- What must you do at first if you have a burn ( scald)?
- When does chocking happen?
- What can you do when a person is chocking?
- What is the first aid when a person has a broken bone?
- When can you say that a person is in shock?

Ще раз перегляньте відео з читанням і перекладом тексту


https://www.youtube.com/watch?v=GqD1EI34wjY  -  посилання на відео


Домашнє завдання Вправа 3 і 4 на стор. 71. Вправу 3 зробити письмово ( заповнити таблицю вправи )


Контрольна робота з аудіювання в 7 класі за 1 семестр

для учнів, які вчаться дистанційно.

Уважно прослухайте текст двічі. Після прослуховування виконайте 2 завдання. 

1 завдання. На екрані з'явиться 12 речень. Прочитайте кожне речення уважно. Якщо воно відповідає змісту прослуханого оповідання, поставте TRUE ( правда ), якщо не відповідає, поставте FALSE ( неправда )

2.завдання . На екрані з'явиться 12 речень і три відповіді до кожного речення з літерами a, b, c. Вам треба вибрати правильну літеру і записати її.

Уважно слухайте диктора, вона чітко пояснює, що треба зробити.



https://youtu.be/IjfkgOmCYYw


Урок 16.11

Тема уроку :" Здоров'я. Ліки. Перша допомога ".

1. Перевірте себе і перекладіть дані слова і вирази на англійську мову :
- захворіти
- мати головний ( зубний, вушний ,зубний ) біль
- біль у спині ( шлунку )
- мати хворе горло
- ангіна
- висока температура
- гарячка
- сильна застуда
- кашель
- нежить
- викликати лікаря
- оглянути пацієнта
- послухати серце і легені
- подивитись горло ( очі, вуха )
- виписати рецепт
- залишатись у ліжку
- дотримуватися порад лікаря
- під час лікування лікарем
- бруд
- мікроби
- дихати

2. Тепер вивчаємо назви деяких ліків :

- tablet  -  таблетка  
- pill  -  пігулка
- drops  -  краплі ( eye drops, ear drops )
- a cough syrup  -  сироп від кашлю
- cold tablets  -  таблетки від застуди
- an ointment  -  мазь
- an injection  -  ін'єкція
- mustard plasters  -  гірчичники
- a heating pad  -  грілка
- an ice pack  -  пакет для льоду
- a body lotion  -  лосьйон для тіла
3. Тепер виконуємо вправу 3 на стор. 69 ( вставте правильні назви ліків в речення вправи)

4. Домашнє завдання 
1. Вправа 1 на стор. 70 ( вивчити нові слова і вирази )
2. Текст 2 на стор. 70-71 ( читати і перекладати)

В цьому тексті є декілька незнайомих слів. Щоб його прочитати і перекласти правильно, перегляньте відео після цього уроку. Диктор читає і перекладає цей текст. Послухайте, а потім старайтесь читати і перекладати самостійно.


https://www.youtube.com/watch?v=GqD1EI34wjY  -  посилання на відео

 Урок 12.11

Тема уроку : " Піклуємось про своє здоров'я ".

1. Виконуємо вправу 1 на стор. 64. Читаємо і перекладаємо вирази вправи на англійську мову.

2. Складаємо речення з цими виразами. Наприклад:

- to feel ill   -  The girl felt ill yesterday.

- to phone the mother   -  She phoned the mother and said that she felt ill.

3. Уважно перегляньте відеоурок 4 на стор. 64. Слухайте диктора і намагайтесь запам'ятати нові вирази.


https://www.youtube.com/watch?v=xYYk4_TNT14  -  посилання на відео

 Домашнє завдання 

записати речення до кожного малюнка вправи 2 на стор. 64. Використати вирази з вправи 1 на стор. 64


Урок 11.11 
Тема уроку : " Здоров'я. Хвороби ".

Урок на платформі Google Meet за посиланням :
 https://meet.google.com/xow-rgvr-nmq -  посилання для 7-А класу

https://meet.google.com/gmd-rnok-cqh  -  посилання для 7-В класу

Домашнє завдання 
Вправа 6 на стор. 63 ( написати невеликий твір про те, як ви хворіли на застуду за планом вправи )
Використовуйте слова і вирази з тексту 2 на стор. 62.

Урок 9.11
Тема уроку : " Health Highlights".

Урок на платформі Google Meet за посиланням :
https://meet.google.com/yat-qjfm-zob  -  посилання для 7-А класу

https://meet.google.com/xfr-wnac-uin  -  посилання для 7-В класу

Домашнє завдання 
1. ви вчити нові слова з тексту 3 на стор. 62-63
2. текст 3 на стор. 62-63 ( читати, перекладати )
3. вправа 4 на стор. 63 ( письмово )

Перегляньте відеоурок. Уважно слухайте читання і пояснення нових слів диктором. Потім старайтеся прочитати і перекласти текст самостійно.


https://www.youtube.com/watch?v=4Tw7OyqjvYY  -  посилання на відео


Урок 7.11

Тема уроку : " Health Highlights".

Урок на платформі Google Meet за посиланням :

https://meet.google.com/tyo-ohkj-jsy   -  посилання для 7-А класу
 https://meet.google.com/wdm-whzr-pfp -  посилання для 7-В класу

Домашнє завдання 
1. вивчити слова на стор. 56, 57,59
2. Вправа 4 на стор. 60 ( читати , перекладати, читати в ролях ).

Для кращого вивчення нових слів перегляньте вправи 2 і 3 з першого уроку і вправу 1 з другого уроку 


https://www.youtube.com/watch?v=4RV8IZoOBn0  -  посилання на відео



https://www.youtube.com/watch?v=8aLWaHARgFg  -  посилання на відео



Урок 28.10

Тема уроку : " Їжа "

Прочитайте та перекладіть текст.  Після прочитання тексту дайте відповіді на такі запитання :

- Where does Sarah live?
- Who are the members of her family?
- What is the traditional English breakfast?
- What does Sarah eat in the morning?
- What is her snack in the morning?
- What does the girl have for lunch?
- What does she eat in the afternoon?
- When do they have dinner?
- What do they usually have for dinner?
- What does Sarah like to drink before she goes to bed?

Домашнє завдання 

На основі тексту написати , що ви їсте протягом дня.


Урок 26.10

Тема уроку : " Їжа. Минулий доконаний час. Розділові запитання ".

1. Закінчуємо  тему " Їжа " 
дайте відповіді на такі запитання :

- Do you try to eat healthy food ?
- What healthy food do you like to eat?
- Do you eat any unhealthy food ? why do you eat such a food ?
-What unhealthy food do you like?
- What furniture and other kitchen things do you have in your kitchen?
-What kitchen utensils ( кухонний посуд ) do you have in your kitchen?
- Can you set the table? How do you do it?
- What is your favourite dish?
- Do you know how to cook your favourite dish? Can you cook it?

2. Щоб згадати утворення розділових запитань, перегляньте відео уроку за 1 жовтня .
Тепер утворіть розділові запитання до таких речень:

- I try to eat healthy food every day,  ...  .
- My mum cooked a very tasty salad yesterday, ...  .
- My friend is a vegetarian,  ...  .
- He doesn't like to eat fast food,  ...  .
- We must eat a healthy food,  ...  .
- It.s important to eat a lot of fruit and vegetables,  ...  .
- We will bake pizza next Sunday,  ...  .
- Let's go to Mc'Donalds tomorrow,  ...  .
- I am a good cook,  ...  .
- He doesn't eat much chocolate every day,  ...  .

3. Тепер згадайте утворення і вживання минулого доконаного часу 
а) дві минулих дії, одна дія завершилась перед іншою минулою дією 
Наприклад: 
He told me about the film which he HAD SEEN last Sunday.( Він розповів мені про фільм, який він бачив минулої неділі).

б) дія закінчилась до якогось минулого моменту
Наприклад:
I HAD CLEANED my room by evening yesterday . ( Я прибрав свою кімнату до вечора вчора) 
Хто не зовсім добре зрозумів цей час, перегляньте ще раз відео за 22 жовтня.

4. А тепер спробуйте відкрити дужки і поставити дієслово в правильному часі:

- I ( to do ) my homework before my mum came from her work.
- When I came to the swimming pool, the boys already ( to swim ).
- He gave me the book which he ( to buy ) last summer.
- I ( to do ) my homework by 8 o'clock yesterday.
- I ( to come ) back from school by 3 o'clock yesterday.

5. Домашнє завдання 
Дати письмові відповіді на запитання про їжу ( 1 пункт плану цього уроку ).








Урок 24.10

Тема уроку : " Їжа. Минулий доконаний час ".

Урок на платформі Google Meet за посиланням :

https://meet.google.com/fhu-voxi-juz  -  посилання для 7-В класу

https://meet.google.com/cvj-uwpf-sve  -  посилання для 7-А класу

Домашнє завдання 
Придумати і записати 6 речень в минулому доконаному часі ( по 3 до першого і другого правила ).
Наприклад:
When I came home from school, my mum HAD GONE to work. ( 1 правило ).
I HAD DONE my homework by 6 o'clock yesterday.


Урок 22.10

Тема уроку : " Їжа. Минулий доконаний час ".

1. Перевірте себе і перекладіть дані слова і вирази на англ. мову:

- посудомийна машина

- кухонна мийка

- тримач для паперових рушників

- робоча поверхня на кухні

- холодильник 

- морозильник

- відро для сміття

А тепер кухонний посуд:

- дошка для нарізання продуктів

- набір ножів

- сковорідка

- каструля

- казан

- кухонний комбайн

- тертка

- овочечистка

- пристрій для відкривання пляшок ( бляшаних банок )

- ополоник

- пароварка

- мірна чашка

2. Складіть декілька речень з цими словами про свою кухню.

3. Тепер читаємо текст 2 на стор. 49, стараємось зрозуміти прочитане.

4. Тепер повторимо новий час, який ми вивчили на попередньому уроці. Минулий доконаний час. Уважно перегляньте відео і згадайте , як утворюється і коли вживається цей час.


https://www.youtube.com/watch?v=TRz2dIcOxWo  -  посилання на відео

5. Домашнє завдання 
1. текст2 на стор. 49 ( читати і перекладати )
2. Вправа 3 на стор. 51 ( записати  4 речення з використанням минулого доконаного часу .

Урок 15.10 

Тема уроку : " Їжа. Накриваємо на стіл ".

1. Перегляньте уважно відеоурок , після якого зробимо декілька вправ

https://www.youtube.com/watch?v=qCB0_CfQnuQ  -  посилання на відеоурок 


2. Читаємо і запам'ятовуємо слова вправи 1 на стор. 46 ( посуд, яким ми накриваємо стіл )

3. Виконуємо вправу 3 на стор. 47 ( в діалог між Ен та Кім вставляємо пропущені репліки з таблиці )

4. Домашнє завдання 
вправа 6 на стор. 48 ( написати про те , як Ен готувала салат . Використати початок оповідання і рецепт салату і написати розповідь )


Урок 14.10

Тема уроку : " Кухня і кухонне обладнання . Наша кухня ".

Урок на платформі Google Meet за посиланням :

 https://meet.google.com/pug-wkua-frd -  посилання для 7-А класу

https://meet.google.com/mrb-jurt-knj  -  посилання для 7-В класу

Домашнє завдання 
1. вправа 3 на стор. 47
2. вивчити всв слова ( стор. 42, 44, 46 ).

Урок 1.10

Тема уроку : " Розділові запитання ".

Уважно перегляньте відео про утворення розділових запитань і спробуйте скласти такі запитання до речень:



https://www.youtube.com/watch?v=tY7uRpVUfvw  -  посилання на відео

Тепер спробуйте скласти розділові запитання до речень:

- We always share household chores in our family.

- My brother takes care of our dog.

- He is a student.

- Look, they are cleaning their classroom.

- I raked the leaves in the garden last Saturday.

Домашнє завдання 

Вправа 5 на стор. 29 ( поставити розділові запитання до речень вправи ).


Урок 30.09

Тема уроку : " Сімейні традиції. Запитання в англійській мові ".

Урок на платформі Google Meet за посиланням :

 https://meet.google.com/kwv-fmnq-wkb -  посилання для 7-А класу

https://meet.google.com/qhf-uggv-xgh  -  посилання для 7-В класу

Домашнє завдання 
1. Вправа 6 на стор. 29 ( написати по 3 різних запитання до картинок з вправи ).

Урок 28.09
Тема уроку : " Допомога вдома. Типи запитань ".

Урок на платформі Google Meet за посиланням :  -  https://meet.google.com/rfq-gnvd-nmy  -  посилання для 7-А класу

https://meet.google.com/uns-ieud-zqa  -  посилання для 7-В класу


Домашнє завдання
1. Вправа 3 на стор 28 ( доповнити речення і записати ).
2. Вправа 4 на стор. 28 ( написати запитання до 2,3,4,5 і 8 речень ). 


Урок 26.09
Тема уроку : " Моя сім'я і друзі. Моя допомога вдома ".

урок на платформі Google Meet за посиланням :

https://meet.google.com/npi-qgnc-wdp  -  посилання для 7-А класу

https://meet.google.com/oos-uzaw-uju  -  посилання для 7-В класу


Домашнє завдання 

1.Текст 2 на стор. 27 ( читати, перекладати, знати нові слова )

2. Вправа 5 на стор. 26 ( вставити в речення правильні слова )

Урок 23.09

https://meet.google.com ezq-cwab-wor  -  посилання для 7-В класу

Тема уроку : " Моя сім'я. Домашні обов'язки ".

1. Повторення вивчених слів 
2. Опрацювання тексту 2 на стор. 24-25
3. Ознайомлення з новими словами і виразами з тексту

4. Домашнє завдання 
1. Текст 2 на стор. 24-25.
2. Написати про свої обов'язки вдома ( На основі тексту ).

Урок 21.09 


Тема уроку : " Моя сім'я .Домашні обов'язки ".

1. Повторюємо об'єктні і зворотні займенники.

2.Вивчаємо слова з теми " домашні обов'язки " :
- household chores  -  домашні обов'язки
- to make the bed  -  застеляти ліжко
- to put things in order  -  складати речі
- to vacuum the carpet  -  пилососити килим
- to dust the furniture  -  витирати пил
- to wash the floor  -  мити підлогу
- to wash up ( to wash the dishes )  -  мити посуд
- to set the table  -  накривати на стіл
- to take out the rubbish  -  виносити сміття 
- to water plants ( flowers )  -  підливати квіти
- to iron clothes  -  прасувати одяг
- to tidy up ( to clean ) the room ( flat )
- to do the laundry  -  прати
- to look after   -  доглядати
- to take care of  -  піклуватись

3. Домашнє завдання 
1.Вивчити слова
2. Вправа 5 на стор. 23 ( письмово ).


 Урок 17.09


Тема уроку :" Моя сім'я і друзі ".

1. Давайте повторимо вивчені на минулому уроці нові вирази. Перевірте себе і спробуйте перекласти дані вирази на англійську мову :

- дотримуватися обіцянки

- бути чесним один з одним

- виявляти інтерес до чийогось улюбленого заняття

- піклуватись один про одного

- бути здібним ( дуже здібним ) до чогось

- подавати хороший приклад

- мати золоті руки

2. Працюємо з текстом 2 на стор. 21 ( читаємо, перекладаємо )

3. Виконуємо вправу 3 на стор. 20  ( читаємо речення і визначаємо, чи йшлося про таке в тексті чи ні ( true /false statements )

4. Починаємо вивчати об'єктні і зворотні займенники. Уважно перегляньте відео про утворення і значення цих займенників :

А)  -  об'єктні займенники



Тепер постарайтесь перекласти на англ мову наступні речення :

- Мама купила мені нову футболку.
- Я бачив тебе в парку вчора.
- Ми розповіли йому про футбольний матч.
- Моя подруга дала мені свою ( її ) книгу.
- Вчителька розповіла нам про цих тварин.
- Ми зателефонуємо вам завтра.
- Ми зустріли їх на залізничному вокзалі.

Б) - Зворотні займенники



Тепер перекладіть наступні речення на англ. мову з використанням зворотних займенників :

- Я переклав цей текст САМ.
- Ти повинен зробити це САМ.
- Він зміг поремонтувати свою машину САМ.
- Ми зробимо це САМІ.
- Вони розкажуть нам про це САМІ.

Домашнє завдання 
1. Текст 2 на стор. 20 ( читати і перекладати ).
2. Вправа 4 на стор. 21.




Урок 16.09

Тема уроку : " Моя сім'я і друзі "

Урок на платформі Google Meet за посиланням :

,https://meet.google.com/ovt-yzod-uth  -  посилання для 7-В класу

https://meet.google.com/ipt-jwgz-xhv  -  посилання для 7-А класу

Домашнє завдання 

1. Вивчити слова вправ 4 і 5 на стор. 19.

2. Придумати і записати 5 речень з новими словами і виразами.


Урок 14.09

Тема уроку :" Моя сім'я і друзі "

https://meet.google.com/qzn-fnsp-wfs

Домашнє завдання 

1. Вправа 2 на стор. 17 ( читати і перекладати текст ).

2. Вправа 6 на стор. 18 ( написати невеличкий твір про свою сім'ю за зразком вправи )

Урок 12.09


Тема уроку : " Ми семикласники ".


https://meet.google.com/xxq-mjec-pvo   -  посилання для 7-А класу

https://meet.google.com/ekf-eesv-ebg  -  посилання для 7-В класу

Домашнє завдання 

1. Вправа 2 на стор. 10-11 ( читати і перекладати, правильно вибрати назви до частин тексту )

2. Вправа 5 на стор. 11( правильно вставити слова в речення ).

Немає коментарів:

Дописати коментар