Урок 16.03
Урок 15.03
Урок 13.03
Рекомендоване домашнє завдання
Переглянути відеофільм про Київ ( частина 1 ) і дати відповіді на такі запитання до відеофільму:
https://www.youtube.com/watch?v=o7cnxQTm7mE посилання на відео
1. What is Kyiv-Pechersk Lavra?2. What can you see in Kyiv-Pechersk Lavra?3. What is there in Khreshchatyk Street?4. What was the Golden Gate in the time of Kyivan Rus?5. What can you see in Landscape Alley?6. What can you buy in Andrew's Descent?7. What can you buy in the Alley of Artists?8. What can you do in Poshtova Square?9. What unusual kind of transport can you see in Kyiv?10. Where are musical fountains situated in Kyiv?
Урок 24.02
Тема "Парки Лондона"
Спочатку подивіться відео і пригадайте визначні місця Лондона.
Тепер перевіримо ,що ви запам'ятали про Лондон
Серед визначних та відомих місць Лондона виділяють і парки . Прочитайте про парки у Лондоні.
Reading
In March and April there are a lot of flowers in the parks. English people like roses, daffodils and tulips a lot. The rose is the symbol of England. The daffodil is the symbol of Wales.
There are many parks in London as well as in other cities and towns in England. The most famous London parks are Hyde Park, St. James’s Park and Green Park.
In Hyde Park, people like to sit on the grass or to read books on the benches under the trees. They also like to visit the beautiful rose garden there and go boating on the lake.
Ми прочитали текст про Лондонські парки. Тепер перегляньте відео про ці парки, щоб мати про них уявлення.
In St. James’s Park you can sit by the lake and watch swans, geese, ducks and other birds which live there.
Green Park is a quiet place with a lot of beautiful trees. Green Park has no lakes, no buildings and few monuments. The only flowers are daffodils.
Answer the questions about the text in Ex. 2. Письмово
1. Are there many parks in England?
2. What London parks do you know?
3. Why is spring a lovely season in England?
4. Are there many flowers in the English parks?
5. What do people like to do in Hyde Park?
6. What birds can you see on the lake in St. James’s Park?
Домашнє завдання Написати твір про парк Хмельницького.
Урок 1.12
- Have you ever won a cup ( a medal)?
https://youtu.be/h25nmVEWWio - посилання на відео
Урок 30.11
Зразок контрольної роботи з письма за 1 семестр
Урок 28.11
https://youtu.be/h25nmVEWWio - посилання на відео
Контрольна робота з аудіювання в 6 класі за 1 семестр для учнів, які вчаться дистанційно.
Прослухайте текст двічі і виконайте завдання після прослуховування
Уважно слухайте сам текст. Після того, як ви прослухаєте текст двічі, диктор пояснить, які завдання ви маєте виконати.
1 завдання. На екрані з'явиться 12 речень. Якщо речення відповідає прослуханому, то ви маєте поставити TRUE ( правильно ), якщо речення не відповідає прослуханому, то ставте FALSE ( неправильно )
2 завдання. На екрані буде 12 запитань і по 3 відповіді на кожне запитання з буквами а, в, с. Вам необхідно вибрати правильну відповідь і записати її.
Уважно слухайте диктора, вона чітко пояснює, що треба зробити.
Уважно слухайте диктора, вона чітко пояснює, що треба зробити.
https://www.youtube.com/watch?v=rPEWRaxgQ5M - посилання на відео
Урок 19.11Тема уроку : " Спорт ".
1. Виконуємо вправу 1 на стор. 80. Дайте відповіді на такі запитання за малюнками :
- What game is the boy in the picture 1 playing? Can you play basketball?- Is the boy in the 2 picture playing football or handball? Do you loike to play footbaal?- What sport does the girl in the picture 3 doing? Is this a beautiful sport?- What is the girl in the picture 4 playing? Can you play tennis?
2. Тепер вчимося писати смс англійською мовою. Уважно прочитайте смс вправи 3 на стор. 81 і послухайте читання і переклад диктора у відео уроці після цього уроку.
3. Викрнуємо вправу 5 на стор. 82. Прочитайте слова Алекса і самостійно придумайте , що міг би сказати Стів після таких слів Алекса. Запишіть ті слова Стіва, що ви придумали в зошит.
4. Домашнє завдання а) Вправа 4 на стор. 82 ( написати смс другу за планом вправи.б) Вправа 5 на стор. 82 ( прочитати діалог між Алексом і Стівом . Слова Стіва мають бути придумані і записані вами самостійно ).
Щоб краще зрозуміти , як правильно писати смс англ. мовою, знайдіть цю вправу у відеоуроці і уважно прослухайте диктора.
https://youtu.be/N_r_MERobqM - посилання на відео
Урок 17.11
Тема : " Спорт та ігри".
1. Перевірте себе і перекладіть дані слова і вирази на англійську мову :- атлетика- стрибки на лижах- велоспорт- парусний спорт- дзюдо- боротьба- фігурне катання- каток- люди у всьому світі- захоплюватись- дихати свіжим повітрям- відвідувати спортивний клуб- тренуватись в спортивному залі- мати велику популярність серед дівчат ( хлопців, людей )
2. Тепер прочитайте і перекладіть текст 2 на стор. 79. Для правильного читання і перекладу перегляньте відео з попереднього уроку.
3. Тепер вивчимо кілька нових прислівників:- slowly - повільно- quickly - швидко- carefully - ретельно, дбайливо- loudly - голосно- well - добре- hard - важко, наполегливо
4. Виконуємо вправу 6а на стор. 80. Тут треба вставити в речення правильний прислівник з попереднього пункту плану.
5. Домашнє завдання 1. Текст на стор. 221 ( прочитайте і перекладіть діалог Стіва і Дена ).2. Вправа 2 на стор. 81 ( вправа за текстом на стор. 221 ).3. Письмово дати відповіді на запитання в рамочці на стор. 80. Для повторення правильного читання і перекладу ще раз перегляньте відео з попереднього уроку.
Урок 16.11
Тема уроку : " Спорт та ігри ".
Урок на платформі Google Meet за посиланням :
https://meet.google.com/pbo-csvy-kjs - посилання для 6-А класу
https://meet.google.com/uoh-bhfs-ykd - посилання для 6-Г класу
Ми почали нову тему " Спорт".Перегляньте уважно відео вправи з 1 по 4 на стор. 78-79 і виконайте завдання . Уважно слухайте, як диктор читає і перекладає текст. Повторюйте за ним, потім читайте і перекладайте текст самостійно. Старайтесь запам'ятати нові слова.
https://youtu.be/N_r_MERobqM - посилання на відео
Домашнє завдання 1. Вправа 1 на стор. 78 ( вивчити слова )2. Текст 3 на стор. 79 ( чит. перекладати )3. Вправа 6 на стор. 80 ( письмово в тестовому режимі )
Урок 14.11
Тема уроку : " Їжа і напої ".
Урок на платформі Google Meet за посиланням :https://meet.google.com/ncz-zjje-fzp - посилання для 6-А класу
https://meet.google.com/vrt-yhmw-pry - посилання для 6-Б класу
https://meet.google.com/uvf-afbd-oef - посилання для 6-Г класу
Домашнє завдання Розповісти що ви їсте впродовж дня ( написати невеличкий твір і розповісти )
Урок 12.11
Тема уроку : " We have a picnic ".
1. Перегляньте відеоурок . Прослухайте текст на стор. 67
https://www.youtube.com/watch?v=N07oE1BSlmI - посилання на відео
2. тепер виконайте вправу 4 на стор. 68 ( дайте відповіді на запитання за текстом.
3. Домашнє завдання
Дайте письмові відповіді на запитання про те, як ви ходили на пікнік :а) Did you go to picnic last summer? b) Where did you go?c) What was the weather like that day?d) Whom did you go with?e) What did you do during your rest?f) Did you cook any food on the fire? What did you cook?
Урок 10.11
Тема уроку : " Їжа. Українська кухня ".
Для тих, хто не підключився до уроку.
Працюємо з текстом 3 на стор. 70 " Meals and cooking in Ukraine ".
1. Знайомимось з новими словами:
- cuisine - кухня
- quite - досить, достатньо
- varied - різноманітний
- include - включати
- three courses - три страви
- starter - закуска
- something of the kind - щось схоже ( щось в цьому роді )
2. Тепер читаємо і перекладаємо текст.
3. Виконуємо вправу 4 на стор. 70 після тексту.
4. Домашнє завдання
Розповісти про їжу і приготування їжі в Україні ( переказ тексту ).
Для кращого читання і розуміння тексту перегляньте відеоурок, знайдіть там текст 3, уважно слухайте диктора, повторюйте за ним. Потім читайте і перекладайте текст самостійно. А вже після цього підготуйте переказ.
https://www.youtube.com/watch?v=ITUYbY5DxZw - посилання на відео
Урок 7.11
Тема уроку : " Їжа і напої "
Додаткове завдання на 15 хв. Вправа 2 на стор. 63.Виконати вправу письмово. Написати, яку їжу ви любите і не любите . Використайте слова з вправи:- I like- I quite like- I prefer ( я надаю перевагу )- I don't like( напишіть по 3 речення , що ви любите і що не любите їсти )Наприклад:I quite like to eat porridge with milk and sugar for breakfast.
Щоб добре запам'ятати назви страв ( Вправа 1 на стор. 63 ) , перегляньте цей відеоурок , уважно слухайте диктора, повторюйте за ним, а потім прочитайте і перекладіть слова вправи самостійно.Також прослухайте ще раз тексти 3 на стор. 64.
Урок 24.10
1.Виконайте вправи 1 на стор. 56 ( згадайте назви продуктів, які вивчали в 5 класі.2. Вправа 3 на стор. 56 .Дайте відповіді на запитання вправи.3. Текст 6 на стор. 57-58 ( читаємо і перекладаємо ).4 Домашнє завдання текст 6 на стор. 57-58 ( переказувати ).
Урок 22.10
Тема уроку : " Магазини і покупки ".
1. Давайте перевіримо , що ви знаєте про найбільші іграшкові магазиниЛондона. Дайте відповіді на такі запитання :
1. What is the biggest toy shop in London?
2. What can you buy there?
3. What can you do before you can buy a toy ther?
4. What shop is the girl's dream?
5. What can girls do at the Fairy School and Princess Academy?
6. What is the world's largest entertainment shop?
7. What can you buy in the famous confectionery?
2. Виконуємо вправу 5 на стор. 52 Розкриваємо дужки і ставимо дієслова- присудки в потрібному часі.
3. Тепер перегляньте цікаві ролики про два найбільші іграшкові магазини в Лондоні, про які ми з вами читали текст.
https://www.youtube.com/watch?v=sDajiBn60Lk - посилання на відео
https://www.youtube.com/watch?v=14eSf-fnCJc - посилання на відео
4. Домашнє завдання
Написати коротеньке оповідання , як ви ходили в магазин і купували або одяг, або іграшки чи шкільні приладдя ( до 8-10 речень ).
урок 20.10
Тема уроку : " Покупки. Часи дієслова ".
1. Дайте відповіді на такі запитання за текстом 2 на стор. 49:
- What is the greatest toy shop in the world?- What can you buy there ?- What shop is a girl's dream?- What can you buy in the shop Mystical Fairies?- What do girls do at the Fairy School and the Princess Academy?- Where can you find comics and graphic novels?- What shop is a confectionery?- What can you buy there?
2. Тепер виконаємо вправу 5 на стор. 49.Тут вам треба завершити репліки діалогу і використати минулий простий час .Для цього треба пригадати , що минулий простий час утворюється з 2 форми дієслова в неправильних або закінчення ED в правильних дієсловах. Щоб утворити запитання , треба використати допоміжне дієслово минулого часу DID.Наприклад ; I WENT shopping yesterday.Did you GO shopping yesterday?Where DID you go shopping yesterday?Щоб краще пригадати утворення і вживання цього часу, перегляньте уважно це відео. Воно вам допоможе зробити цю вправу :
Домашнє завдання Дати письмові відповіді на запитання 1 пункту уроку.
Урок 19.10
Тема уроку : " Відомі дитячі магазини Лондона ".
Урок на платформі Google Meet за посиланням :
https://meet.google.com/rvf-zxsr-zwp - посилання для 6-А класу
Домашнє завдання 1. Розповісти про 2 магазини Лондона ( за текстом на стор. 49 на ваш вибір )2. Вправа 3 на стор. 51 ( поставити слова в речення в правильному порядку і їх записати )
Діти ,оскільки була тривога, уважно перегляньте цей відеоурок, уважно слухайте читання і переклад диктора, а потім читайте і перекладайте текст самостійно .
https://www.youtube.com/watch?v=RWsgWbq5uxg - посилання на відеоУрок 17.10
Урок на платформі Google Meet зо посиланням :
Діти , оскільки була тривога, виконуйте це домашнє завдання .
Домашнє завдання 1. Текст 2 на стор. 49 ( читати і перекладати )2. Вправа 4 на стор. 49Урок 13.10
Тема уроку : " Магазини і покупки ".
Урок на платформі Google Meet за посиланням :
https://meet.google.com/ptt-vieu-xvi - посилання для 6-А класу
https://meet.google.com/qdh-kyav-wqj - посилання для 6-Б класу
https://meet.google.com/fpn-fpmx-rpe - посилання для 6-Г класу
Домашнє завдання 1. Текст 1 на стор. 45-46 ( читати і перекладати )2. Вибрати будь-яку одну частину тексту і її переказати .
Щоб правильно прочитати і перекласти текст , перегляньте цей відеоурок, повторюйте за диктором, а потім старайтесь читати і перекладати самостійно.
https://www.youtube.com/watch?v=TyGEf26X9GE - посилання на відео
Урок 8. 10
https://www.youtube.com/watch?v=TyGEf26X9GE - посилання на відео
Тема уроку : " Магазини і покупки ".
1. Перевірте себе і повторіть нові слова з теми :- магазин хлібобулочних виробів- молочний магазин- м'ясний магазин- універмаг- бакалія- іграшковий магазин- овочевий магазин- ринок- торгівельно-розважальний центр- буханка хліба- булка- борошно- макаронні вироби- мило
2. Тепер дайте відповіді на такі запитання :
- Where do you usually do the shopping?- Where do you buy milk and cheese?- Where do you buy sausage , ham and meat?- Where do you buy fruit and vegetables?- What can you buy at the grocer's?- Where do you buy bread and bread rolls?
3. Тепер вивчаємо нові слова :- fishmonger's - рибний магазин- confectionery - кондитерський магазин- chemist's - аптекаі повторюємо вже відомі слова:
- vegetables : potatoes, tomatoes, cucumbers, cabbage, onion, garlic, beet roots, carrots, beans, haricot beans- fruit: apples, pears, plums, peaches, apricots, grapes, lemons, oranges, tangerines, kiwi fruit, pineapples.- dairy products: milk, cream, sour cream, cheese, cottage cheese, ice cream- confectionery : sweets ( candies ), cookies, biscuits, wafers , chocolate , caramels, toffees
4. Тепер виконуємо вправи 3-4 на стор. 39-40
5. Домашнє завдання а) Вправа 5 на стор. 40 ( вставити потрібні слова з рамочки, читати і перекладати )б) Вправа 5 на стор. 38 ( вибрати правильне слово )в) підготуватися до самостійної роботи
Для того, щоб правильно виконати завдання , уважно перегляньте відео. Шукайте ті вправи , які вам потрібні.
Урок 6.10
Тема уроку : " Магазини і покупки ".
Урок на платформі Google Meet за посиланням :
https://meet.google.com/rpc-oyuk-pqc - посилання для 6_А класу
https://meet.google.com/qoo-waqx-uue - посилання для 6-Б класу
https://meet.google.com/xys-tqfa-ogb - посилання для 6-Г класу
Домашнє завдання
1. Вправа 2 на стор. 36 ( читати і перекладати текст )2. Вправа 3 на стор. 37 (дати письмові відповіді на запитання )
Для того, щоб правильно прочитати і перекласти текст, перегляньте його на відео і уважно послухайте диктора. Потім читайте і перекладайте текст самостійно.
://www.youtube.com/watch?v=b8DAd9Y0Z_w - посилання на відеоУрок 5.10
Тема уроку : " Магазини і покупки ".
Урок на платформі Google Meet за посиланням :
https://meet.google.com/nsj-nccv-pbz - посилання для 6-А класу
https://meet.google.com/cbs-wnxd-noa - посилання для 6-Б класу
https://meet.google.com/ude-evbv-cqj - посилання для 6-Г класу
Домашнє завдання1. Вправа 6 на стор. 35 ( вставити правильно слова )2. Вправа 7 на стор. 35 ( написати свій список покупок ).Урок 3.10
Тема уроку : " Магазини і покупки ".
Урок на платформі Google Meet за посиланням : https://meet.google.com/rvp-agug-cvv - посилання для 6-А класу
https://meet.google.com/wfi-kxcs-kgc - посилання для 6-Б класу
https://meet.google.com/jfm-yryy-gzt - посилання для 6-Г класу
Домашнє завдання 1. Вправа 1 на стор. 33 ( вивчити нові слова )2. Вправа 7 на стор. 32 ( написати кілька речень про те, як ви робите покупки за планом вправи ).
Прослухайте уважно диктора ( Вправа 1 на стор. 33 ), повторюйте слова за диктором і старайтесь їх запам'ятати.
Урок 1.10
Тема уроку : " Типи запитань в англійській мові. Загальні і спеціальні запитання ".
Уважно перегляньте ці відеофільми про загальні і спеціальні запитання .
https://www.youtube.com/watch?v=qrKnW9dgXCM - посилання на відео
https://www.youtube.com/watch?v=gAyLTicruLw - посилання на відео
Тепер давайте спробуємо скласти запитання до таких речень:
1. People buy bread at the baker's every day.
Бачимо, що це речення стоїть в теперішньому простому часі. Згадуємо, щоб поставити запитання , треба використати ДОПОМІЖНЕ дієслово. Згадуємо, що в теперішньому простому часі допоміжними дієсловами є слова DO і DOES. В нашому реченні підметом є слово PEOPLE ( люди ) - вони, а значить допоміжним дієсловом буде DO.
Тепер складаємо загальне запитання. Пам'ятаємо, що воно завжди починається з допоміжного дієслова. Отже, запитання буде таке;
Do people buy bread at the baker's every day?
Тепер складаємо спеціальне запитання . Згадуємо, що воно завжди починається з питального слова, за яким іде допоміжне дієслово, а потім підмет і присудок. Отже спеціальне запитання до цього речення :
Where do we buy bread every day?
When do we buy bread?
Why do we buy bread every day?
2. Cкладемо ще запитання до речення в минулому часі. Наприклад:
They went to the shopping mall yesterday.
Згадаємо , що допоміжним дієсловом в минулому часі є дієслово DIDотже , загальне запитання :
Did they go to the shopping mall yesterday?
спеціальне запитання :
Where did they go yesterday?
When did they go to the shopping mall?
Why did they go to the shopping mall?
3. Домашнє завдання
Написати загальне і спеціальне запитання до таких речень:
- We buy fruit and vegetables at the greengrocer's.- My parents went to the market yesterday.- Look, my friends are going to the toy store.Урок 28.09
Тема уроку :" Моя сім'я і друзі. Часи дієслова. запитання в різних часах ".
Домашнє завдання
1. завдання для 6-А класу:
а) вправа 1 на стор. 25 ( написати відповіді на запитання )б) вправа 4 на стор. 25-26 ( поставити речення в правильному порядку , прочитати і перекласти ).
2. завдання для 6-Б і 6-Г класів:
1. Вправа 2 на стор. 25 ( відкрити дужки і поставити дієслова-присудки в правильному часі)2. вправа 4 на стор. 25-26 ( поставити речення в правильному порядку, прочитати і перекласти ).
Урок 22.09
Тема уроку :" Моя сім'я і друзі "
Урок на платформі Google Meet за посиланням :
https://meet.google.com/apm-bjkv-jec - посилання для 6-А класу
https://meet.google.com/mwx-gedx-qhr - посилання для 6-Б класу https://meet.google.com/ufa-xtgy-udn - посилання для 6-Г класу
Домашнє завдання Написати твір про свого друга. ( вправа 7 на стор. 24. У творі використати вивчені слова і вирази ).
Урок 21.09
Тема уроку : " Моя сім'я та друзі. "
Урок на платформі Google Meet за посиланням : - https://meet.google.com/cgt-njdp-fus посилання для 6-А класу
https://meet.google.com/bsi-yrev-gtq - посилання для 6-Б класу
https://meet.google.com/yho-shkc-uwd - посилання для 6-Г класу
Домашнє завдання
1. Розповідати про свою тітку ( чи дядька )2. текст 2 на стор. 22 ( читати і перекладати )3. Вправа 6 на стор. 24 ( письмово тестово ).
Прослухайте диктора, де він читає і перекладає текст, потім прочитайте і перекладіть текст самостійно ).
Урок 19.09
Тема уроку : " Моя сім'я і друзі. Моя тітка ( дядько ).
Урок на платформі Google Meet за посиланням :https://meet.google.com/rrx-mqfi-yxx - посилання для 6-А класуhttps://meet.google.com/ouh-imuv-sty - посилання для 6-Б класу
Домашнє завдання 1. Розповідати про свого брата чи сестру.2. Текст 2 на стор. 20 ( читати і перекладати, знати нові слова з тексту )
Урок 17.09
Тема уроку : " Моя сім"Я і друзі. Мій брат, моя сестра ".
1. Спочатку дайте відповіді на такі запитання :
- Who are the members of your family?
- Have you got a brother or a sister?
- Who is older you or your brother ( sister )?
- How old is your brother ( sister )?
- What's his ( her ) appearance ( eyes, nose, hair ).
- What's your brother's ( sister's ) hobby?
- What do you do together?
2. Перегляньте відео , але не все. Знайдіть текст " My Lovely Sister ", прослухайте його уважно ,потім прочитайте і перекладіть його самостійно.
3. Тепер виконуємо вправу 6 на стор. 18.
4. Прослухайте уважно диктора, де він розповідає про слова-зв'язки :- besides - крім того- not only that - не лише це- sometimes - іноді- also - також- so - таким чином- because - тому що- That's why - ось чому
Згадаємо, що ці слова використовують, щоб пов'язати частини тексту в реченні.
5. Тепер виконаємо вправу 7 на стор. 19 . В цій вправі треба правильно вставити частини речення.6. Домашнє завдання
Вправа 8 на стор. 19 ( написати невелике оповідання про свою сестру чи брата ( в кого немає рідного брата чи сестри, можете писати про двоюрідних ). При написанні користуйтесь текстом 5 на стор. 19 як зразком.
Урок 15.09
Тема уроку : " Моя сім'я і друзі ".
1. Повторюємо утворення і вживання ступенів порівняння прикметників.
Перекладіть наступні речення на англ. мову:
- Тато - найстарший в нашій сім'ї
- Я маю молодшого брата
- Дніпро - найдовша річка України.
- Він - найкрасивіший актор в цьому фільмі
- моя подруга - найкраща учениця в нашому класі.
- Його робота гірша, ніж моя.
2. Читаємо тексти про маму і тата на стор. 16-17.
3. Відповідаємо на запитання :
- What's your father's ( mother's ) name?
- How old is he ( she )?
-describe your father ( mother ).
- What is his ( her ) profession?
- What is his ( her ) hobby?
- What do you like to do together with your father ( mother)?
4. Домашнє завдання
1. Розповісти про тата або маму.
2. текст 5 на стор. 18 ( читати і перекладати )
Урок 14.09
Тема уроку :" Моя сім'я і друзі. Ступені порівняння прикметників ".
https://meet.google.com/mrc-qtfj-pka - посилання для 6-А класу
https://meet.google.com/rsv-jvgu-oyt - посилання для 6-Б класу
https://meet.google.com/pkt-tzxc-rbx - посилання для 6_Г класу
Домашнє завдання
1. Вправа 2 на стор. 16-17 ( читати, перекладати )
2. написати коротенький твір про маму або тата.
2022 - 2023 навчальний рік
урок 12.09
Тема уроку :" Моя сім'я і друзі ".
1. Читання і робота з текстом 2 на стор.10-11.
2. Повторити правила утворення ступенів порівняння прикметників ( стор. 14 )
3. Виконання вправи 5 на стор. 15
Домашнє завдання
1. Придумати і записати 5 речень зі ступенями порівняння прикметників.
2. Вправа 6 на стор. 15 ( доповнити діалог інформацією про сім'ю Джулії )
Урок 7.09
Тема уроку " Літні канікули "
https://meet.google.com/juk-ceon-azt посилання на урок
Домашнє завдання для 6-А класу
Написати 6 речень про те , що ви робили на канікулах
Домашнє завдання для 6-Б класу
Написати коротенький твір про літні канікули.
2022 - 2023 навчальний рік
Урок 5.09
https://meet.google.com/zjj-btoq-okd посилання для 6-Б класу
https://meet.google.com/jgg-xzie-bvy Посилання для 6-А класу
Домашнє завдання
1. Написати короткий твір про себе
2. Вправа 2 на стор. 5-6 ( читати і перекладати ).
Урок 3.06
Тема уроку: " Літні канікули "
Дорогі діти, сьогодні у нас останній урок в цьому навчальному році. Цей урок буде без завдань і оцінок. Ми згадаємо , що ми вивчили з вами у 6 класі. Ми навчились розповідати про свою сім'ю, родичів та друзів, описувати одяг, який вдягаємо в різні пори року і в різних ситуаціях. Ми також говорили про їжу, про те, що їмо на сніданок, обід і вечерю, про улюблені страви. Ми описували погоду в різні пори року, говорили про улюблену пору року. Ми познайомились з англомовними країнами, з їхніми людьми і традиціями. Розповідали про шкільне життя, про те, що робимо на уроках і на перервах, про улюблені предмети, про канікули. А сьогодні прослухайте пісню про літо і для тих, хто захоче, можете її вивчити. А влітку постарайтеся довчити таблицю неправильних дієслів. ( Вона є в підручнику для 7 класу, який вам видадуть).
https://www.youtube.com/watch?v=YE-BI2WRnBU - посилання на відео
Урок 2.06
Тема уроку : " Шкільне життя ".
Сьогодні ознайомимось з робочим днем британських школярів.
Перегляньте це цікаве відео про навчальний день в британській школі
https://youtu.be/yMUJKH1fFF0 - посилання на відео
Тепер виконайте завдання. Прочитайте наступні речення і поставте T або + , якщо речення правильне, і поставте F або - , якщо речення неправильне :
1. Jamie is 10 years old.
2. A Lollipop Lady helps the children cross the road.
3. The pupils in Jamie's school wear a school uniform.
4. School starts at 8.30.
5. Lesson 1 starts at 8.30. It's an Art lesson.
6. At the break time ( перерва ) the pupils go to the canteen.
7. Lesson 2 starts at 10.45. It's ICT.
8. Lunchtime is at 12.45. They eat their lunch in the canteen.
9. After the lunch the pupils go home.
10. Lesson 3 starts at 1.15. It's Science today.
11. The school day finishes at 3.30.
https://youtu.be/yMUJKH1fFF0 - посилання на відео
Тепер виконайте завдання. Прочитайте наступні речення і поставте T або + , якщо речення правильне, і поставте F або - , якщо речення неправильне :
1. Jamie is 10 years old.
2. A Lollipop Lady helps the children cross the road.
3. The pupils in Jamie's school wear a school uniform.
4. School starts at 8.30.
5. Lesson 1 starts at 8.30. It's an Art lesson.
6. At the break time ( перерва ) the pupils go to the canteen.
7. Lesson 2 starts at 10.45. It's ICT.
8. Lunchtime is at 12.45. They eat their lunch in the canteen.
9. After the lunch the pupils go home.
10. Lesson 3 starts at 1.15. It's Science today.
11. The school day finishes at 3.30.
Урок 30.05
Тема уроку: " Шкільне життя "
Ми з вами обговорили школи і навчання в Україні, шкільні предмети, які вивчають українські школярі і діяльність учнів на уроках.Сьогодні проведемо віртуальну екскурсію до британської школи. Уважно перегляньте відео і будьте готові обговорити такі запитання:
- When do British children start primary and secondary school?- When do the lessons start?- Do the pupils wear a school uniform?- What lessons do they have today?- What subjects do they study?- What languages do they study?- Where do the pupils have lunch?- When do the lessons finish?- What do the pupils do after school?
https://www.youtube.com/watch?v=xCS_ZQZ_7hQ - посилання на відео
Урок 30.05
Тема уроку: " Шкільне життя "
Урок 27.05
Урок 26.05
Урок 23.05
Урок 20.05
Контрольна робота за 2 семестр для учнів 6- В КЛАСУ.
Частина 1.Читання.
Прочитайте текст і зробіть завдання до нього.
My Native City .
Khmelnytskyi is my native city. It is situated on the bank of the Southern Bug river, My city is rather old, it is 586 years old. It appeared in the place where the river Ploska flows into the Southern Bug .
At first it was a small fortress . 100 soldiers served there. Their task was to send warnings about enemies to other fortresses in Medzhybizh and Kamianets-Podilskyi. Soon more and more people settled around the fortress and the town grew bigger and bigger. The first name of the town was Ploskyriv, then it was Proskuriv and in 1954 it was renamed into Khmelnytskyi after the great hetman of Ukraine Bogdan Khmelnytskyi.
Now my city is large and beautiful .It is a great cultural, educational, business and transport centre. When you come there you’ll see many monuments, squares, parks and beautiful streets . There are 31 schools, 2 academies, some universities, some colleges in my city. In its streets there are a lot of buses, cars and trolleybuses.. You can travel to many parts of our country and even abroad from the modern railway station. Many people come to my city to its famous markets to buy different things. My city is green and beautiful and I love it very much.
Warnings - попередження
Appeared - з’явилось
Завдання 1. Write TRUE or FALSE. ( + or - )
1. The first name of my city was Proskuriv.
2. 1. It appeared where the river Southern Bug flows into the Ploska.
3. 2. My city was renamed in 1954.
4. 3. You can see buses, cars and trams in its streets.
5. 4. Market places are famous in Khmelnytskyi
6.
Завдання 2 . Answer the questions:
1. When did my city appear?
2. What did the soldiers do in the fortress?
3. What was the first name of our city?
4. When and why was the city renamed into Khmelnytskyi?
Частина 2 . Письмо
Завдання 1. Відкрийте дужки і поставте дієслово-присудок в правильному часі.
1. I never (to be) to London .
2. They always (to visit) interesting places in our country in summer.
3. WE (to write) a test in Ukrainian last Monday.
4. We (to go) to school next September.
5. Look, the children (to play) on the playground.
Завдання 2. Поставте всі типи запитань до речення:
I helped my friend with English yesterday.
Завдання 3. Написати невеликий твір на одну із тем :
- London , - Kyiv
- My Favourite Lesson
- My Geography ( PE ) Lesson
урок 19.05
Урок 16.05
Підготовка до контрольної роботи за рік з письма .
Урок 13.05
Урок 12.05
Контрольна робота з аудіювання за рік.
Контроль аудіювання для 6 - В класу
https://www.youtube.com/watch?v=rPEWRaxgQ5M - посилання на відео
Увага! Завтра будемо готуватися до контрольної роботи з читання. Чекаю всіх на уроці.
Урок 6.05
Урок 5.05
Урок 29.04
Будьте уважні, ці вирази нелегкі!
Урок 28.04
Домашнє завдання
Урок 22.04
Урок 21.04
Урок 18.04
Урок 15.04
Урок 14.04
Урок 11.04
.
Урок 8.04
Урок 7.04
Увага. Не всі учні прислали відповіді на запитання до відеоуроків про Київ. Це заліковий урок з теми. Чекаю до неділі 10 квітня і все.
Урок 4.04
Урок 1.04
Урок 31.03
Відповіді на запитання надсилайте мені на пошту.
Урок 25.03
Урок 24.03
Урок 21.03
Діти, оскільки під час уроків в 6-х класах була повітряна тривога, прочитайте цей урок на блозі і виконайте завдання.
Урок 18.03
Тема уроку: " Визначні місця Києва . Дім з химерами ".
1. Давайте повторимо вивчені часи дієслова. Ваше завдання перекласти речення з укр. на англ. мову. - Ми подорожуємо Україною дуже часто.- Наші друзі подорожували західною Україною минулого літа.- Ми будемо подорожувати по нашій області.- Мій друг подорожує по Англії зараз.- Я вже подорожував до Чорного моря.
Як ви бачите, ми склали речення зі словом ПОДОРОЖУВАТИ в усіх вивчених нами часах.
2. Тепер складіть власні речення в усіх вивчених часах з будь-яким іншим дієсловом. Напривлад, TO PLAY, TO RUN, TO SING.
3. Зараз виконуємо вправу 2 на стор.146 ( вставляємо потрібні слова замість крапок ). Щоб виконати вправу , треба згадати раніше вивчені вирази:- to go straight - іти прямо- to keep on going - продовжувати йти- to turn left ( right ) - повернути наліво ( направо )- to take the turn - повернути, зробити поворот )- on the left ( right ) - зліва ( справа )
4. Читаємо текст 4 на стор. 148 і вставляємо потрібні за змістом слова з рамочки.
- architect - архітектор- receptions - прийоми- hunting - полювання
5. Рекомендоване домашнє завдання а) текст 4 на стор. 148 ( читати і перекладати )б) дати відповідідна такі запитання за текстом:
- What is Horodetskiy House?- Who designed the House?- What is the building decorated with?- What animals can you see on the house?- Why did the architect decorate the house with the animals?- Where is the house situated?- How is the House with Chimeras used now?
Перегляньте коротке відео, щоб мати краще уявлення , що таке будинок з химерами в Києві.
https://www.youtube.com/watch?v=nYfO0UMGhOE - посилання на відео
Урок 17.03
Урок 14.03
Урок 12.03
Урок 11.03
Урок 10.03
Урок 25.02
https://youtu.be/zoKRQ46MaCE Посилання на відео урок
Урок 24.02
Урок 11.02
Урок 10.02
Урок 7.02
Урок 4.02
Тема уроку: "Great Britain. London ".
1. Давайте повторимо нові слова. Перевірте себе і перекладіть на англ. мову такі власні назви:- Трафальгарська площа- Тауерський міст- Букінгемський палац- Собор Святого Павла- Колона Нельсона- Лондонське Око- Будинок Парламенту- Музей мадам Тюссо- театр Глобус
https://www.youtube.com/watch?v=7iuzbES9wq4 - це посилання на відео
2. Тепер переглядаємо відео, починаючи з вправи 5 на стор. 121.а) спочатку постарайтесь запам'ятати слова з рамочки, які треба вставити в речення .Дивіться відео уважно, там диктор дає переклад цих слів.б) тепер спробуйте самостійно без диктора виконати вправу 5 ( вставте потрібні слова в речення )
3. Домашнє завданняа) вивчити слова з вправи 5 на стор.121б) письмово перекласти такі речення на англійську мову :
- Королева Великої Британії живе і Працює в Букінгемському Палаці.
- Трафальгарська площа є одна з центральних і найкрасивіших площ Лондона.
- Колона Нельсона була споруджена ( was erected ) на честь відомого англійського адмірала Нельсона.
- Відомий англійський поет Вільям Шекспір заснував ( founded ) театр Глобус в Лондоні багато років тому.
- Собор Святого Павла в Лондоні є одним з найбільших і найвідоміших соборів в світі.
- Біг Бен - це головний годинник Лондона, який знаходиться на центральній площі міста біля Будинку Парламенту.
Урок 3.02
Урок 31.01
Урок 4.12
Урок 5.11.
Урок 4.11
https://meet.google.com/sbg-dfwp-juj - це посилання для 6 -В класу
Домашнє завдання.
1. вправа 1 на стор. 56 ( вивчити нові слова з теми ).
2. Вправа 3 на стор 56 ( написати відповіді на запитання).
3. Розповісти про один з магазинів Лондона за текстом на стор. 49 ( на ваш вибір ).
Урок 1.11. 2021 р.
Тема уроку: Магазини і покупки.
1. Повторюємо матеріал, вивчений раніше. Дайте відповіді на запитання до тексту " Money ".
a) What money do people use in Ukraine ( Britain, The USA )?
b) What are the Ukrainian coins?
c) What can you see on one side of a Ukrainian coin?
d) What banknotes do Ukrainians use?
e) What can you see on both sides of Ukrainian banknotes?
f) What British coins have seven sides?
g) What is there on every English banknote?
h) How do Americans call a 5-cent, a 10-cent, a 25-cent coins?
2. Читаємо текст 1 на стор. 49 " Best London Shops for Children".
3. Виконуємо вправу 4 на стор. 49. ( Прочитайте речення вправи і скажіть, про який магазин йдеться ).
4. Виконуємо вправу 5 на стор. 49. Щоб виконати цю вправу, потрібно повторити утворення минулого простого часу. Згадаємо, що цей час утворюється за допомогою закінчення -ED, яке ми додаємо до присудка, якщо дієслово правильне і 2 ФОРМИ дієслова, якщо воно неправильне.
Наприклад: I bought a new bike last week. ( Слово BOUGHT -це 2 форма слова BUY- купувати ).
My mum ASKED me to go shopping, ( Слово ASKED - це минулий час від правильного дієслова ASK ).
Щоб утворити запитання , треба згадати, що в цьому часі допоміжним дієсловом є дієслово DID, яке ставиться попереду в загальних запитаннях і після питального слова в спеціальних запитаннях.
Наприклад, у вправі 5 на стор. 49 перше запитання має бути таке:
DID you have a nice holiday in London?
5. Домашнє завдання.
а) Вправа 5 на стор. 49. ( розкрити дужки , поставити дієслова в минулому простому часі , прочитати і перекласти діалог з цієї вправи). Вправу спочатку написати, а потім прочитати і перекласти.
б) Залишається усне завдання з попереднього уроку ( розповісти про 2 магазини для дітей в Лондоні , за текстом 2 на стор. 49. ) . Урок 3 листопада буде синхронно, там і розкажете.
Немає коментарів:
Дописати коментар