6А 6Б 6Г

Урок 16.03

Урок для учнів 6-Г класу

Тема уроку : Визначні місця Києва ".

Ще раз перегляньте відеофільми про визначні місця Києва.
Ваше завдання  -  вибрати два місця , які вам сподобалися найбільше,  про які ви найкраще зрозуміли і записати про них в зошит.

Наприклад, в другій частині фільму гід розповідав про собор Святої Софії.  Ось як можна про це записати :

St. Sophia Cathedral is located in Kyiv. The Cathedral was built in the 11th century.This is not only a monastery but a wonderful place for rest and walk. There is a beautiful park, green trees and interesting sculptures there.You cannot take photos inside the Cathedral. The ticket to the museum costs 30 hryvnyas and the ticket to the Bell Tower costs 60 hryvnyas.

Домашнє завдання на понеділок 20 березня

Записати розповідь про два визначних місця Києва, які ви переглянули у двох відеофільмах і розповідати про одне з них, про яке ви записали. ( Дивіться на зразок , де я записала про Софіївський Собор ).


Урок 15.03 

Урок для учнів 6-Г класу 

Перегляньте 2 частину відеофільму про визначні місця Києва і будьте готові відповісти на запитаня.


Рекомендоване домашнє завдання 
Переглянути відео про Київ ( 2 частину ) і дати письмові відповіді на такі запитання :

1. When was St. Sophia Cathedral built? Can you take photos inside the Cathedral?
2. What animals did you see in the zoo?
3. Who was the architect of the Gothic Church? What can people see in this church?
4. How many models of planes and helicopters can you see in the Aviation museum>
5. What can people do in Truhaniv Island?
6. What can you see in the Singing Field ( Spivoche Pole )?
7. What is the oldest district in Kyiv?




https://www.youtube.com/watch?v=btp7BZqaWV4  -  посилання на відео

Урок 13.03 

Урок для учнів 6-Г класу
Тема уроку : " Визначні місця Києва".

Уважно перегляньте відеофільм . 

Рекомендоване домашнє завдання

Переглянути відеофільм про Київ ( частина 1 ) і дати відповіді на такі запитання до відеофільму:



https://www.youtube.com/watch?v=o7cnxQTm7mE  посилання на відео

1. What is Kyiv-Pechersk Lavra?
2. What can you see in Kyiv-Pechersk Lavra?
3. What is there in Khreshchatyk Street?
4. What was the Golden Gate in the time of Kyivan Rus?
5. What can you see in Landscape Alley?
6. What can you buy in Andrew's Descent?
7. What can you buy in the Alley of Artists?
8. What can you do in Poshtova Square?
9. What unusual kind of transport can you see in Kyiv?
10. Where are musical fountains situated in Kyiv?


Урок 24.02

Тема  "Парки Лондона"

Спочатку подивіться відео і пригадайте визначні місця Лондона.

https://youtu.be/WFRR0zC70-0 


                                      Тепер перевіримо ,що ви запам'ятали про Лондон 


                       Серед визначних та відомих місць Лондона виділяють і парки . Прочитайте про парки у Лондоні. 

                                                                    Reading

 In March and April there are a lot of flowers in the parks. English people like roses, daffodils and tulips a lot. The rose is the symbol of England. The daffodil is the symbol of Wales.

There are many parks in London as well as in other cities and towns in England. The most famous London parks are Hyde Park, St. James’s Park and Green Park.

In Hyde Park, people like to sit on the grass or to read books on the benches under the trees. They also like to visit the beautiful rose garden there and go boating on the lake.


Ми прочитали текст про Лондонські парки. Тепер перегляньте відео про ці парки, щоб мати про них уявлення.

https://youtu.be/gdltMgnzCK4



In St. James’s Park you can sit by the lake and watch swans, geese, ducks and other birds which live there.




Green Park is a quiet place with a lot of beautiful trees. Green Park has no lakes, no buildings and few monuments. The only flowers are daffodils.



Answer the questions about the text in Ex. 2. Письмово

1. Are there many parks in England?

2. What London parks do you know?

3. Why is spring a lovely season in England?

4. Are there many flowers in the English parks?

5. What do people like to do in Hyde Park?

6. What birds can you see on the lake in St. James’s Park?

 Домашнє завдання Написати твір про парк Хмельницького.


Урок 1.12

Тема уроку : " Улюблений вид спорту ".

1. Спочатку дайте відповіді на такі запитання :

- Do you do sport?
- What sport do you go in for?
- Where do you train?
- Do you like to play team games?
- What team games do you like to play?
- Have you ever taken part in any sport competition?
- What was the result
- Have you ever won a cup ( a medal)?

2. Читаємо текст 7 на стор. 86 про улюблені види спорту.

Щоб правильно прочитати і перекласти текст , знайдіть його на цьому відео ( в кінці запису ), уважно слухайте читання і переклад диктора, повторюйте за диктором, потім читайте і перекладайте текст самостійно.


https://youtu.be/h25nmVEWWio  -  посилання на відео

3. Дайте відповіді на запитання за текстом:
text A
- Is running a wonderful sport?
- Where can we run?
- What can we do in the morning and in the evening?
- Is running popular with people of different ages?
-Whom does this child train with?

text B
- Is basketball a team game?
- How many players are there in each team?
- What is the objective of the game?
- What team wins?
- Where can you practice basketball?

4. Тепер вивчаємо нові вирази вправи 1 на стор. 87:

- to score a goal  -  забити гол
- to win a cup  -  виграти кубок
- to ride a horse  -  їздити на коні
- to climb a mountain  -  підніматися на гору
- to run a race  -  бігти гонку
- to go skiing ( skating)  -  кататися на лижах ( ковзанах )
- How often does he train?

5. Тепер давайте виконаємо цю вправу. Дивіться на картинки і старайтесь скласти речення по картинці, вживаючи нові вирази. Наприклад:
- We played football last week and our team scored two goals.
- I climbed a mount Hoverla in the Carpathians last summer.

6. Домашнє завдання 
Написати невеликий твір про свій улюблений вид спорту. Як зразок використати текст 7 на стор. 86.


Урок 30.11

Уважно прочитайте і виконайте цю роботу. Наступного тижня, коли ви прийдете до школи, відразу ж будемо писати контрольну роботу з письма . Завдання будуть такі самі, як і в цьому зразку.

Зразок контрольної роботи з письма за 1 семестр

Завдання 1.
Read and circle the odd word ( прочитайте і виділіть зайве слово )

1) tea, coffee, sugar, water, juice, milk, compote
2) swimming pool, gym, sports ground, swimming hat, track, stadium
3) football, tennis, wrestling, skiing, skates, basketball, badminton
4) angry, kind, smart, polite, intelligent, hard working

Завдання 2.
Match the words ( поєднайте слова правильно )

1. to make                              a)the washing up
2. to buy                                 b) store
3. team                                   c) a salad
4. to do                                   d) bread
5. department                          e) dish
6. a side                                   f) game    

Завдання 3.
Complete the sentences with the words:  much, many, some, any  ( вставте ці  слова в речення правильно )  

1. How   ...   soup is there in the plate?
2. How  ...   sweets did you eat in the morning?
3. I drank  ...  apple juice. I like it very much.
4. Let's go to the shop, we haven't got  ...  milk at home. 

Завдання 4. 
Make up sentences  ( складіть речення з поданих слів )

1. in /  He / our / pupil / is / the / class / best .   
2. usually / in / eat / I / the / cereal / morning / milk / with. 
3. My / three / attends / friend / times /a / club / day / sport /a/.
4. are / in / Skating / and / very / winter / skiing / popular / .

Завдання 5.
Choose the correct item to complete the sentence ( виберіть правильний варіант а, в, с чи d, щоб речення було правильне )

1. My mum often  ...   shopping on Saturdays.
a) did     b) do     c) does     d) is doing 
2. We  ...   the competition in football last week.
a) have    b) will have     c) are having    d) had
3. Look, the children  ...    . 
a) skating    b) are skating     c) is skating     d) am skating
4. My parents   ...    already  a new car .
a) have bought     b) bought    c) buy     d) will buy

Завдання 6.
Write a short story about:
- your meals
- meals and cooking in Ukraine
- your shopping
- how you do sport  ( to your choice )
( написати невеликий твір на одну з цих тем на вибір )
                


Урок 28.11

Тема уроку : "Спорт. Улюблений вид спорту".

1. спочатку дайте відповіді на такі запитання :

- Do you do any sport or a game?  What are they?
- Where do you play sport?
- Do you train in the sport club or  in a section?
- How many times a week do you train?
- What sport games do you play at your PE lessons?
- Do you like to watch sport games on TV?   What are they?

2. Вивчимо декілька нових слів і виразів;

- competition  -  змагання
- to compete  -  змагатися
- all year round  -  цілий рік
- jogging  -  повільний біг підтюпцем
- team  -  команда
- team game  -  командна гра
- objective  -  мета
- to shoot a ball through a basket  -  закинути м'яч в корзину
- point  -  очко, бал
- to score a goal  -  забити гол
- to win a cup  -  виграти кубок
- to climb a mountain  -  підніматися на гору

3. Тепер читаємо і перекладаємо текст 7 на стор. 86. Для кращого читання і розуміння тексту перегляньте відео, знайдіть текст в кінці цього уроку, читайте і повторюйте за диктором. Потім прочитайте і перекладіть текст самостійно.


https://youtu.be/h25nmVEWWio  -  посилання на відео

4. Домашнє завдання 
а) вивчити нові слова і вирази цього уроку
б) придумати і записати в зошити 5 речень з новими словами
в) текст 7 на стор. 86 ( читати і перекладати ).


Контрольна робота з аудіювання  в 6 класі за 1 семестр для учнів, які вчаться дистанційно.


Прослухайте текст двічі і виконайте завдання після прослуховування 

Уважно слухайте сам текст. Після того, як ви прослухаєте текст двічі, диктор пояснить, які завдання ви маєте виконати.

1 завдання. На екрані з'явиться 12 речень. Якщо речення відповідає прослуханому, то ви маєте поставити TRUE ( правильно ), якщо речення не відповідає прослуханому, то ставте FALSE ( неправильно )

2 завдання. На екрані буде 12 запитань і по 3 відповіді на кожне запитання з буквами а, в, с. Вам необхідно вибрати правильну відповідь і записати її.

Уважно слухайте диктора, вона чітко пояснює, що треба зробити.

https://www.youtube.com/watch?v=rPEWRaxgQ5M  -  посилання на відео

Урок 19.11

Тема уроку : " Спорт ".

1. Виконуємо вправу 1 на стор. 80. Дайте відповіді на такі запитання за малюнками :

- What game is the boy in the picture 1 playing?   Can you play basketball?
- Is the boy in the 2 picture playing football or handball?  Do you loike to play footbaal?
- What sport does the girl in the picture 3 doing? Is this a beautiful sport?
- What is the girl in the picture 4 playing?   Can you play tennis?

2. Тепер вчимося писати смс англійською мовою. Уважно прочитайте смс вправи 3 на стор. 81 і послухайте читання і переклад диктора у відео уроці після цього уроку.

3. Викрнуємо вправу 5 на стор. 82. Прочитайте слова Алекса і самостійно придумайте , що міг би сказати Стів після таких слів Алекса. Запишіть ті слова Стіва, що ви придумали в зошит. 

4. Домашнє завдання 
а) Вправа 4 на стор. 82 ( написати смс другу за планом вправи.
б) Вправа 5 на стор. 82 ( прочитати діалог між Алексом і Стівом . Слова Стіва мають бути придумані і записані вами самостійно ).

Щоб краще зрозуміти , як правильно писати смс англ. мовою, знайдіть цю вправу у відеоуроці і уважно прослухайте диктора.


https://youtu.be/N_r_MERobqM  -  посилання на відео

Урок 17.11

Тема : " Спорт та ігри".

1. Перевірте себе і перекладіть дані слова і вирази на англійську мову :
- атлетика
- стрибки на лижах
- велоспорт
- парусний спорт
- дзюдо
- боротьба
- фігурне катання
- каток
- люди у всьому світі
- захоплюватись
- дихати свіжим повітрям
- відвідувати спортивний клуб
- тренуватись в спортивному залі
- мати велику популярність серед дівчат ( хлопців, людей )

2. Тепер прочитайте і перекладіть текст 2 на стор. 79. Для правильного читання і перекладу перегляньте відео з попереднього уроку.

3. Тепер вивчимо кілька нових прислівників:
- slowly  -  повільно
- quickly  -  швидко
- carefully  -  ретельно, дбайливо
- loudly  -  голосно
- well  -  добре
- hard  -  важко, наполегливо

4. Виконуємо вправу 6а на стор. 80. Тут треба вставити в речення правильний прислівник з попереднього пункту плану.

5. Домашнє завдання 
1. Текст на стор. 221 ( прочитайте і перекладіть діалог Стіва і Дена ).
2. Вправа 2 на стор. 81 ( вправа за текстом на стор. 221 ).
3. Письмово дати відповіді на запитання в рамочці на стор. 80.
 Для повторення правильного читання і перекладу ще раз перегляньте відео з попереднього уроку.



Урок 16.11 

Тема уроку : " Спорт та ігри ".

Урок на платформі Google Meet за посиланням :

https://meet.google.com/pbo-csvy-kjs  -  посилання для 6-А класу

https://meet.google.com/uoh-bhfs-ykd   -  посилання для 6-Г класу

Ми почали нову тему " Спорт".Перегляньте уважно відео вправи з 1 по 4 на стор. 78-79 і виконайте завдання . Уважно слухайте, як диктор читає і перекладає текст. Повторюйте за ним, потім читайте і перекладайте текст самостійно. Старайтесь запам'ятати нові слова.


https://www.youtube.com/watch?v=BBw9eyQoJU4  -  посилання на відео

Домашнє завдання 
1. Вправа 1 на стор. 78 ( вивчити слова )
2. Текст 3 на стор. 79 ( чит. перекладати )
3. Вправа 6 на стор. 80 ( письмово в тестовому режимі )


Урок 14.11

Тема уроку : " Їжа і напої ".

Урок на платформі Google Meet  за посиланням :
https://meet.google.com/ncz-zjje-fzp  -  посилання для 6-А класу  

https://meet.google.com/vrt-yhmw-pry  -  посилання для 6-Б класу

https://meet.google.com/uvf-afbd-oef  -  посилання для 6-Г класу

Домашнє завдання 
Розповісти що ви їсте впродовж дня ( написати невеличкий твір і розповісти )

 Урок 12.11 

Тема уроку : " We have a picnic ".

1. Перегляньте відеоурок . Прослухайте текст на стор. 67


https://www.youtube.com/watch?v=N07oE1BSlmI  -  посилання на відео

2. тепер виконайте вправу 4 на стор. 68 ( дайте відповіді на запитання за текстом.

3. Домашнє завдання 

Дайте письмові відповіді на запитання про те, як ви ходили на пікнік :
а)  Did you go to picnic last summer? 
b) Where did you go?
c) What was the weather like that day?
d) Whom did you go with?
e) What did you do during your rest?
f) Did you cook any food on the fire? What did you cook?


Урок 10.11

Тема уроку : " Їжа. Українська кухня ".

Для тих, хто  не підключився до уроку. 

Працюємо з текстом 3 на стор. 70 " Meals and cooking in Ukraine ".

1. Знайомимось з новими словами: 

- cuisine  -  кухня

- quite  -  досить, достатньо

- varied  -  різноманітний

- include  -  включати

- three courses  -  три страви

- starter  -  закуска

- something of the kind  -  щось схоже ( щось в цьому роді )

2. Тепер читаємо і перекладаємо текст.

3. Виконуємо вправу 4 на стор. 70 після тексту.

4. Домашнє завдання 

Розповісти про їжу і приготування їжі в Україні ( переказ тексту ).

Для кращого читання і  розуміння тексту перегляньте відеоурок, знайдіть там текст 3, уважно слухайте диктора, повторюйте за ним. Потім читайте і перекладайте текст самостійно. А вже після цього підготуйте переказ.


https://www.youtube.com/watch?v=ITUYbY5DxZw  -  посилання на відео



Урок 7.11 


Тема уроку : " Їжа і напої "

Додаткове завдання на 15 хв. 
Вправа 2 на стор. 63.
Виконати вправу письмово. Написати, яку їжу ви любите і не любите . Використайте слова з вправи:
- I like
- I quite like
- I prefer ( я надаю перевагу )
-  I don't like
( напишіть по 3 речення , що ви любите і що не любите їсти )
Наприклад:
I quite like to eat porridge with milk and sugar for breakfast.

Щоб добре запам'ятати назви страв ( Вправа 1 на стор. 63 ) , перегляньте цей відеоурок , уважно слухайте диктора, повторюйте за ним, а потім прочитайте і перекладіть слова вправи самостійно.
Також прослухайте ще раз тексти 3 на стор. 64.


https://www.youtube.com/watch?v=dMGUKnbLcD4  -  посилання на відео


Урок 24.10


1.Виконайте вправи 1 на стор. 56 ( згадайте назви продуктів, які вивчали в 5 класі.
2. Вправа 3 на стор. 56 .Дайте відповіді на запитання вправи.
3. Текст 6 на стор. 57-58 ( читаємо і перекладаємо ).
4 Домашнє завдання текст 6 на стор. 57-58 ( переказувати ).

Урок 22.10

Тема уроку : " Магазини і покупки ".

1. Давайте перевіримо , що ви знаєте про найбільші іграшкові магазиниЛондона. Дайте відповіді на такі запитання :

1. What is the biggest toy shop in London?

2. What can you buy there?

3. What can you do before you can buy a toy ther?

4. What shop is the girl's dream?

5. What can girls do at the Fairy School and Princess Academy?

6. What is the world's largest entertainment shop?

7. What can you buy in the famous confectionery?

2. Виконуємо вправу 5 на стор. 52  Розкриваємо дужки і ставимо дієслова- присудки в потрібному часі.

3. Тепер перегляньте цікаві ролики про два найбільші іграшкові магазини в Лондоні, про які ми з вами читали текст.



https://www.youtube.com/watch?v=sDajiBn60Lk  -  посилання на відео



https://www.youtube.com/watch?v=14eSf-fnCJc  -  посилання на відео

4. Домашнє завдання 

Написати коротеньке оповідання , як ви ходили в магазин і купували або одяг, або іграшки чи шкільні приладдя ( до 8-10 речень ).

урок 20.10 

Тема уроку : " Покупки. Часи дієслова ".

1. Дайте відповіді на такі запитання за текстом 2 на стор. 49:

- What is the greatest toy shop in the world?
- What can you buy there ?
- What shop is a girl's dream?
- What can you buy in the shop Mystical Fairies?
- What do girls do at the Fairy School and the Princess Academy?
- Where can you find comics and graphic novels?
- What shop is a confectionery?
- What can you buy there?

2. Тепер виконаємо вправу 5 на стор. 49.
Тут вам треба завершити репліки діалогу  і використати минулий простий час .
Для цього треба пригадати , що минулий простий час утворюється з 2 форми дієслова в неправильних або закінчення  ED в правильних дієсловах. Щоб утворити запитання , треба використати допоміжне дієслово минулого часу DID.
Наприклад ; 
I WENT shopping yesterday.
Did you GO shopping yesterday?
Where DID you go shopping yesterday?
Щоб краще пригадати утворення і вживання цього часу, перегляньте уважно це відео. Воно вам допоможе зробити цю вправу :


https://www.youtube.com/watch?v=cQB2obSYEXU  -  посилання на відео

Домашнє завдання 
Дати письмові відповіді на запитання  1 пункту уроку.




Урок 19.10

Тема уроку : " Відомі дитячі магазини Лондона ".

Урок на платформі Google Meet за посиланням :

  https://meet.google.com/rvf-zxsr-zwp  -  посилання для 6-А класу


Домашнє завдання 
1. Розповісти про 2 магазини Лондона ( за текстом на стор. 49 на ваш вибір )
2. Вправа 3 на стор. 51 ( поставити слова в речення в правильному порядку і їх записати )

Діти ,оскільки була тривога, уважно перегляньте цей відеоурок, уважно слухайте читання і переклад диктора, а потім читайте і перекладайте текст самостійно .


https://www.youtube.com/watch?v=RWsgWbq5uxg  -  посилання на відео

Урок 17.10

Урок на платформі Google Meet зо посиланням :


Діти , оскільки була тривога, виконуйте це домашнє завдання .

Домашнє завдання 
1. Текст 2 на стор. 49 ( читати і перекладати )
2. Вправа 4 на стор. 49

Урок 13.10

Тема уроку : " Магазини і покупки ".

Урок на платформі Google Meet за посиланням :

 https://meet.google.com/ptt-vieu-xvi -  посилання для 6-А класу  

https://meet.google.com/qdh-kyav-wqj  -  посилання для 6-Б класу 

https://meet.google.com/fpn-fpmx-rpe  -  посилання для 6-Г класу

Домашнє завдання 
1. Текст 1 на стор. 45-46 ( читати і перекладати )
2. Вибрати будь-яку одну частину тексту і її переказати .

Щоб правильно прочитати і перекласти текст , перегляньте цей відеоурок, повторюйте за диктором, а потім старайтесь читати і перекладати самостійно.


https://www.youtube.com/watch?v=TyGEf26X9GE  -  посилання на відео


Урок 8. 10

Тема уроку : " Магазини і покупки ".

1. Перевірте себе і повторіть нові слова з теми :
- магазин хлібобулочних виробів
- молочний магазин
- м'ясний магазин
- універмаг
- бакалія
- іграшковий магазин
- овочевий магазин
- ринок
- торгівельно-розважальний центр
- буханка хліба
- булка
- борошно
- макаронні вироби
- мило 

2. Тепер дайте відповіді на такі запитання :

- Where do you usually do the shopping?
- Where do you buy milk and cheese?
- Where do you buy sausage , ham and meat?
- Where do you buy fruit and vegetables?
- What can you buy at the grocer's?
- Where do you buy bread and bread rolls?

3. Тепер вивчаємо нові слова :
- fishmonger's  -  рибний магазин
- confectionery  -  кондитерський магазин
- chemist's  -  аптека
і повторюємо вже відомі слова: 

- vegetables : potatoes, tomatoes, cucumbers, cabbage, onion, garlic, beet roots, carrots, beans, haricot beans
- fruit: apples, pears, plums, peaches, apricots, grapes, lemons, oranges, tangerines, kiwi fruit, pineapples.
- dairy products: milk, cream, sour cream, cheese, cottage cheese, ice cream
- confectionery : sweets ( candies ), cookies, biscuits, wafers , chocolate , caramels, toffees

4. Тепер виконуємо вправи 3-4 на стор. 39-40

5. Домашнє завдання 
а) Вправа 5 на стор. 40 ( вставити потрібні слова з рамочки, читати і перекладати )
б) Вправа 5 на стор. 38 ( вибрати правильне слово )
в) підготуватися до самостійної роботи

Для того, щоб правильно виконати завдання , уважно перегляньте відео. Шукайте ті вправи , які вам потрібні.

Урок 6.10

Тема уроку : " Магазини і покупки ".

Урок на платформі Google Meet за посиланням :

https://meet.google.com/rpc-oyuk-pqc  -  посилання для 6_А класу

 https://meet.google.com/qoo-waqx-uue -  посилання для 6-Б класу

https://meet.google.com/xys-tqfa-ogb  -  посилання для 6-Г класу

Домашнє завдання 

1. Вправа 2 на стор. 36 ( читати і перекладати текст )
2. Вправа 3 на стор. 37 (дати письмові відповіді на запитання )

Для того, щоб правильно прочитати і перекласти текст, перегляньте його на відео і уважно послухайте диктора. Потім читайте і перекладайте текст самостійно.


://www.youtube.com/watch?v=b8DAd9Y0Z_w  -  посилання на відео

Урок 5.10

Тема уроку : " Магазини і покупки ".

Урок на платформі Google Meet за посиланням :

https://meet.google.com/nsj-nccv-pbz  -  посилання для 6-А класу

https://meet.google.com/cbs-wnxd-noa  - посилання для 6-Б класу

 https://meet.google.com/ude-evbv-cqj -  посилання для 6-Г класу

Домашнє завдання
1. Вправа 6 на стор. 35 ( вставити правильно слова )
2. Вправа 7 на стор. 35 ( написати свій список покупок ).

Урок 3.10

Тема уроку : " Магазини і покупки ".

Урок на платформі Google Meet за посиланням :
  https://meet.google.com/rvp-agug-cvv  -  посилання для 6-А класу

  https://meet.google.com/wfi-kxcs-kgc  -  посилання для 6-Б класу

 https://meet.google.com/jfm-yryy-gzt   -  посилання для 6-Г класу

Домашнє завдання 
1. Вправа 1 на стор. 33 ( вивчити нові слова )
2. Вправа 7 на стор. 32 ( написати кілька речень про те, як ви робите покупки за планом вправи ).

Прослухайте  уважно диктора ( Вправа 1 на стор. 33 ), повторюйте слова за диктором і старайтесь їх запам'ятати.


https://www.youtube.com/watch?v=IGijRE7vJmY  -  посилання на відео



Урок 1.10


Тема уроку : " Типи запитань в англійській мові. Загальні і спеціальні запитання ".

Уважно перегляньте ці відеофільми про загальні і спеціальні запитання .


 


https://www.youtube.com/watch?v=qrKnW9dgXCM  -  посилання на відео



https://www.youtube.com/watch?v=gAyLTicruLw  -  посилання на відео

Тепер давайте спробуємо скласти запитання до таких речень:

1. People buy bread at the baker's every day.

Бачимо, що це речення стоїть в теперішньому простому часі. Згадуємо, щоб поставити запитання , треба  використати ДОПОМІЖНЕ дієслово. Згадуємо, що в теперішньому простому часі допоміжними дієсловами є слова DO і DOES. В нашому реченні підметом є слово PEOPLE ( люди ) - вони, а значить допоміжним дієсловом буде DO. 

Тепер складаємо загальне запитання. Пам'ятаємо, що воно завжди починається з допоміжного дієслова. Отже, запитання буде таке; 

Do people buy bread at the baker's every day?

Тепер складаємо спеціальне запитання . Згадуємо, що воно завжди починається з питального слова, за яким іде допоміжне дієслово, а потім підмет і присудок. Отже спеціальне запитання до цього речення :

Where do we buy bread every day?

When do we buy bread?

Why do we buy bread every day?

2. Cкладемо ще запитання до речення в минулому часі. Наприклад:

They went to the shopping mall yesterday. 

Згадаємо , що допоміжним дієсловом в минулому часі є  дієслово DID
отже , загальне запитання :

Did they go to the  shopping mall yesterday?

спеціальне запитання :

Where did they go yesterday?

When did they go to the shopping mall?

Why did they go to the shopping mall?

3. Домашнє завдання 

Написати загальне і спеціальне запитання до таких речень:

- We buy fruit and vegetables at the greengrocer's.
- My parents went to the market yesterday.
- Look, my friends are going to the toy store.

Урок 28.09

Тема уроку :" Моя сім'я і друзі. Часи дієслова. запитання в різних часах ".

Домашнє завдання 

1. завдання для 6-А класу: 

а) вправа 1 на стор. 25 ( написати відповіді на запитання )
б) вправа 4 на стор. 25-26 ( поставити речення в правильному порядку , прочитати і перекласти ).

2. завдання для 6-Б і 6-Г класів:

1. Вправа 2 на стор. 25 ( відкрити дужки і поставити дієслова-присудки в правильному часі)
2. вправа 4 на стор. 25-26 ( поставити речення в правильному порядку, прочитати і перекласти ).


Урок 22.09

 Тема уроку :" Моя сім'я і друзі "

Урок на платформі Google Meet за посиланням :

  https://meet.google.com/apm-bjkv-jec  -  посилання для 6-А класу

 https://meet.google.com/mwx-gedx-qhr -  посилання для 6-Б класу
  
https://meet.google.com/ufa-xtgy-udn  -  посилання для 6-Г класу


Домашнє завдання 
Написати твір про свого друга. ( вправа 7 на стор. 24. У творі використати вивчені слова і вирази ).


Урок 21.09

Тема уроку : " Моя сім'я та друзі. "

Урок на платформі Google Meet за посиланням :     - https://meet.google.com/cgt-njdp-fus    посилання для 6-А класу

 https://meet.google.com/bsi-yrev-gtq -  посилання для 6-Б класу
  

 https://meet.google.com/yho-shkc-uwd  -  посилання для 6-Г класу

  


Домашнє завдання 

1. Розповідати про свою тітку ( чи дядька )
2. текст 2 на стор. 22 ( читати і перекладати )
3. Вправа 6 на стор. 24 ( письмово тестово ).

Прослухайте диктора, де він читає і перекладає текст, потім прочитайте і перекладіть текст самостійно ).


Урок 19.09

Тема уроку : " Моя сім'я і друзі. Моя тітка ( дядько ).

Урок на платформі Google Meet за посиланням :https://meet.google.com/rrx-mqfi-yxx  -  посилання для 6-А класу
https://meet.google.com/ouh-imuv-sty  -  посилання для 6-Б класу
https://meet.google.com/ebq-vmnb-igh  -  посилання для 6-Г класу
Домашнє завдання 
1. Розповідати про свого брата чи сестру.
2. Текст 2 на стор. 20 ( читати і перекладати, знати нові слова з тексту )

Урок 17.09 

Тема уроку : " Моя сім"Я і друзі. Мій брат, моя сестра ".

1. Спочатку дайте відповіді на такі запитання :

- Who are the members of your family?

- Have you got a brother or a sister?

- Who is older you or your brother ( sister )?

- How old is your brother ( sister )?

- What's his ( her ) appearance ( eyes, nose, hair ).

- What's your brother's ( sister's ) hobby?

- What do you do together?

2. Перегляньте відео , але не все. Знайдіть текст " My Lovely Sister ", прослухайте його уважно ,потім прочитайте і перекладіть його самостійно.



3. Тепер виконуємо вправу 6 на стор. 18.

4. Прослухайте уважно диктора, де він розповідає про слова-зв'язки :
- besides  -  крім того
- not only that  -  не лише це
- sometimes  -  іноді
- also  -  також
- so  -  таким чином
- because  -  тому що
- That's why  -  ось чому

Згадаємо, що ці слова використовують, щоб пов'язати частини тексту в реченні.

5. Тепер виконаємо вправу 7 на стор. 19 . В цій вправі треба правильно вставити частини речення.
6. Домашнє завдання 

Вправа 8 на стор. 19 ( написати невелике оповідання про свою сестру чи брата ( в кого немає рідного брата чи сестри, можете писати про двоюрідних ). При написанні користуйтесь текстом 5 на стор. 19 як зразком.



Урок 15.09

Тема уроку : " Моя сім'я і друзі ".

1. Повторюємо утворення і вживання ступенів порівняння прикметників.

Перекладіть наступні речення на англ. мову:

- Тато - найстарший в нашій сім'ї

- Я маю молодшого брата 

- Дніпро - найдовша річка України.

- Він - найкрасивіший актор в цьому фільмі

- моя подруга - найкраща учениця в нашому класі.

- Його робота гірша, ніж моя.

2. Читаємо тексти про маму і тата на стор. 16-17.

3. Відповідаємо на запитання :

- What's your father's  ( mother's ) name?

- How old is he ( she )?

-describe your father ( mother ).

- What is his ( her ) profession?

- What is his ( her ) hobby?

- What do you like to do together with your father ( mother)?

4. Домашнє завдання 

1. Розповісти про тата або маму.

2. текст 5 на стор. 18 ( читати і перекладати )


Урок 14.09

Тема уроку :" Моя сім'я і друзі. Ступені порівняння прикметників ".

https://meet.google.com/mrc-qtfj-pka  -  посилання для 6-А класу

https://meet.google.com/rsv-jvgu-oyt - посилання для 6-Б класу

https://meet.google.com/pkt-tzxc-rbx - посилання для 6_Г класу

Домашнє завдання 

1. Вправа 2 на стор. 16-17 ( читати, перекладати )

2. написати коротенький твір про маму або тата.


2022 - 2023 навчальний рік

урок 12.09

Тема уроку :" Моя сім'я і друзі ".

1. Читання і робота з текстом 2 на стор.10-11.

2. Повторити правила утворення ступенів порівняння прикметників ( стор. 14 )

3. Виконання вправи 5 на стор. 15

Домашнє завдання 

1. Придумати і записати 5 речень зі ступенями порівняння прикметників.

2. Вправа 6 на стор. 15 ( доповнити діалог інформацією про сім'ю Джулії )

Урок 7.09 

Тема уроку " Літні канікули "

https://meet.google.com/juk-ceon-azt  посилання на урок 

Домашнє завдання для 6-А класу

Написати 6 речень про те , що ви робили на канікулах

Домашнє завдання для 6-Б класу

Написати коротенький твір про літні канікули.


2022  -  2023 навчальний рік

Урок 5.09

https://meet.google.com/zjj-btoq-okd  посилання для 6-Б класу

https://meet.google.com/jgg-xzie-bvy  Посилання для 6-А класу

Домашнє завдання 

1. Написати короткий твір про себе

2. Вправа 2 на стор. 5-6 ( читати і перекладати ).


Урок 3.06 


Тема уроку:  " Літні канікули "


Дорогі діти, сьогодні у нас останній урок в цьому навчальному році. Цей урок буде без завдань і оцінок. Ми згадаємо , що ми вивчили з вами у 6 класі. Ми навчились розповідати про свою сім'ю, родичів та друзів, описувати одяг, який вдягаємо в різні пори року і в різних ситуаціях. Ми також говорили про їжу, про те, що їмо на сніданок, обід і вечерю, про улюблені страви. Ми описували погоду в різні пори року, говорили про улюблену пору року. Ми познайомились з англомовними країнами, з їхніми людьми і традиціями. Розповідали про шкільне життя, про те, що робимо на уроках і на перервах, про улюблені предмети, про канікули. А сьогодні прослухайте пісню про літо і для тих, хто захоче, можете її вивчити. А влітку постарайтеся довчити таблицю неправильних дієслів. ( Вона є в підручнику для 7 класу, який вам видадуть).


https://www.youtube.com/watch?v=YE-BI2WRnBU  - посилання на відео


Урок 2.06

Тема уроку : " Шкільне життя ".

Сьогодні ознайомимось з робочим днем британських школярів.

Перегляньте це цікаве відео про навчальний день в британській школі 



https://youtu.be/yMUJKH1fFF0  -  посилання на відео

Тепер виконайте завдання. Прочитайте наступні речення і поставте T або + , якщо речення правильне, і поставте F або - , якщо речення неправильне :

1. Jamie is 10 years old.

2. A Lollipop Lady helps the children cross the road.

3. The pupils in Jamie's school wear a school uniform.

4. School starts at 8.30.

5. Lesson 1 starts at 8.30. It's an Art lesson.

6. At the break time ( перерва ) the pupils go to the canteen.

7. Lesson 2 starts at 10.45. It's ICT.

8. Lunchtime is at 12.45. They eat their lunch in the canteen.

9. After the lunch the pupils go home.

10. Lesson 3 starts at 1.15. It's Science today.

11. The school day finishes at 3.30.


Урок 30.05

 Тема уроку: " Шкільне життя "

Ми з вами обговорили школи і навчання в Україні, шкільні предмети, які вивчають українські школярі і діяльність учнів на уроках.
Сьогодні проведемо віртуальну екскурсію до британської школи. Уважно перегляньте відео і будьте готові обговорити такі запитання:

- When do British children start primary and secondary school?
- When do the lessons start?
- Do the pupils wear a school uniform?
- What lessons do they have today?
- What subjects do they study?
- What languages do they study?
- Where do the pupils have lunch?
- When do the lessons finish?
- What do the pupils do after school?


https://www.youtube.com/watch?v=xCS_ZQZ_7hQ - посилання на відео

Урок 27.05

Тема уроку : " Шкільне життя. Урок англійської мови ".
Урок на платформі Google Meet за посиланням :  https://meet.google.com/ikt-nehe-cjv  -  посилання для 6-А класу

https://meet.google.com/yqt-bayr-ybb  -  посилання для 6-В класу

Домашнє завдання 
Написати невеликий твір про свій урок англійської мови
Свій твір присилайте мені на пошту або на вайбер до понеділка  для виставлення оцінок.


Урок 26.05 

Тема уроку : " Шкільне життя. Урок англійської мови ".
Урок на платформі Google Meet за посиланням :  https://meet.google.com/jdb-cnum-jyu  -  посилання для 6-А класу
https://meet.google.com/reo-wtbi-rkx  -  посилання для 6-В класу

Домашнє завдання а) вправа 6 на стор. 180 ( вивчити вирази вправи )
б) скласти і записати 6 речень з виразами вправи 6 на стор. 180.



Урок 23.05

Тема уроку : " Шкільне життя. Урок англійської мови ".

1. Спочатку спробуйте дати відповіді на такі запитання :

-  What form are you in?
- What subjects do you study in the 6th form?
- What subjects are interesting ( difficult, easy, important, useful ) for you ?
- What subjects do you like? Why do you like them?
- What subjects don't you like? Why?
- What do pupils usually do at the lessons?
- What do you learn about at the Maths ( Ukrainian,Geography, Computer Studies, PE ) lessons.

2. Тепер складіть речення з даними словами і виразами про те , що ви робите на уроках географії:

- learn many facts about different countries of the world,
- learn about oceans,seas, rivers and lakes
- learn about landscapes of our planet: mountains, plains and valleys.
- learn about parts of the world, their flora and fauna
- learn about different continents and the life there.

3. Тепер складіть речення з даними словами про те, що ви робите на уроках фізкультури:

- run, jump
- play with the ball
- to climb on the rope
- to do a pull-up
- to play team games
- to take part in sport competitions
- to have fun

4. Тепер поговоримо про те, що ми робимо на уроках англійської мови. Ознайомлюємось з
виразами вправи 1 на стор 178.

- to do exercises from the textbook  -  робити вправи з підручника
- to write spelling dictations  -  писати орфографічні диктанти
- to work in pairs  -  працювати в парах
- to work in groups -  працювати в групах
- to do a project  -  працювати над проектом
- to learn vocabulary  -  вивчати лексику
- to discuss different topics  -  обговорювати різні теми
- to make up a story  -  складати оповідання
- to listen to spoken English of native speakers  -  слухати розмовну англійську носіїв мови
- to learn about culture  -  вивчати про культуру

5. Тепер спробуйте скласти речення з цими виразами. Наприклад:

At our English lessons we sometimes write spelling dictations.
At the English lessons we learn about culture of English-speaking countries.

6. Домашнє завдання 
а) вивчити вирази вправи 1 на стор. 178.
б) придумати і записати 5 речень з цими виразами.

В кого немає підручника, користуйтесь вправою тут :




Урок 20.05

Контрольна робота за 2 семестр для учнів 6- В КЛАСУ.

Частина 1.Читання.

  Прочитайте текст і зробіть завдання до нього.
 
My Native City.
 
        Khmelnytskyi is my native city. It is situated on the bank of the Southern Bug river, My city is rather old, it is 586 years old. It  appeared in the place where the river Ploska flows into the Southern Bug.
        At first it was a small fortress . 100 soldiers served there. Their task was to send warnings about enemies to other fortresses in Medzhybizh and Kamianets-Podilskyi. Soon more and more people settled around the fortress and the town grew bigger and bigger. The first name of the town was Ploskyriv, then it was Proskuriv and in 1954 it was renamed into Khmelnytskyi after the great hetman of Ukraine Bogdan Khmelnytskyi.
        Now my city is large and beautiful .It is a great cultural, educational, business and transport centre. When you come there you’ll see many monuments, squares, parks and beautiful streets . There are 31 schools, 2 academies, some universities, some colleges  in my city. In its streets there are a lot of buses, cars and trolleybuses.. You can travel to many parts of our country  and even abroad from the modern railway station. Many people come to my city to its famous markets to buy different things. My city is green and beautiful and I love it very much.
 
Warnings -   попередження
Appeared   -  зявилось
 
Завдання 1. Write TRUE or FALSE. ( + or - )
 
1.      The first name of my city was Proskuriv.
2.    1.  It appeared where the river Southern Bug flows into the Ploska.
3.     2. My city was renamed in 1954.
4.    3.  You can see buses, cars and trams in its streets.
5.     4. Market places are famous in Khmelnytskyi
6.       
Завдання 2 .   Answer the questions:

1.   When did my city appear?
2.  What did the soldiers do in the fortress?
3.   What was the first name of our city?
4.    When and why was the city renamed into Khmelnytskyi?
 

Частина 2 . Письмо


Завдання 1.   Відкрийте дужки і поставте дієслово-присудок в правильному часі.
 
1.      I never (to be) to London.
2.      They always (to visit) interesting places in our country in summer.
3.      WE (to write) a test in Ukrainian last Monday.
4.      We (to go) to school next September.
5.      Look, the children (to play) on the playground.
 
Завдання 2.    Поставте всі типи запитань до речення:
 
I helped my friend with English yesterday.

       Завдання 3. Написати невеликий твір на одну із тем : 
       - London  ,    - Kyiv
        - My Favourite Lesson
       - My Geography ( PE ) Lesson


урок 19.05 

Урок на платформі Google Meet за посиланням :
https://meet.google.com/kib-vjtx-zdn  -  посилання для 6-А класу


Домашнє завдання  - підготуватися до контрольної роботи.

Урок 16.05

Підготовка до контрольної роботи за рік з письма .

Схожі завдання будуть на контрольній роботі.

Завдання 1.
Відкрийте дужки і поставте дієслово-присудок в правильному часі:

1. I never ( to see ) this film.
2. We usually ( to go ) to the Black sea in summer.
3. My friends ( to visit ) a very interesting museum last week.
4. They ( to write ) a test in English next Tuesday.
5. Listen , the children ( to sing ).

Завдання 2 
Поставити всі типи запитань до такого речення :

We visited this city last month.

Завдання 3.
Написати невеликий твір на одну з тем: 
- Kyiv.
- London.
- My favourite lesson.
- Our Geography ( PE ) lesson.


Урок 13.05

Підготовка до контрольної роботи за рік з читання.
Урок на платформі Google Meet за посиланням :  https://meet.google.com/gpz-educ-cgc  -  посилання для 6-А класу

https://meet.google.com/okf-mddb-kmx  -  посилання для 6 -В класу

Зразок тексту для читання і завдання до нього:


Завдання 1 
Прочитайте речення. Якщо речення відповідає змісту, ставте + або TRUE, якщо не відповідає, ставте - або FALSE :

1. Three village women were getting water from the well.
2. An old woman came up to them.
3.The son of the first woman was very strong.
4. The son of the third woman could dance very well.
5. The son of the third woman was a special boy.
6. The sons of the first and the second women helped their mothers and carried water home.
7. The third son took the bucket and carried it home.
8. The old man said that all the sons were very good.

Завдання 2 
Дайте відповіді на такі запитання :

1. Where did the village women meet?
2. What could the sons of the first and the second women do?
3. What did the third woman say about her son?
4. Who was sitting on a stone?
5. Why did the women stop on the way home?
6. What did the sons of the first and the second woman do?
7. What did the third son do?
8. What did the old man say?


Урок 12.05

Контрольна робота з аудіювання за рік.

Діти, уважно прослухайте диктора. Він все дуже зрозуміло пояснює. Прослухайте текст двічі і виконайте завдання. 
Завдання 1. Уважно читайте речення і ставте true (правильно ), якщо така інформація була в тексті і false ( неправильно ), якщо такого в тексті не було. 
Завдання 2 . Читаєте запитання і вибираєте правильну відповідь ( a,b,c ).

Свої відповіді присилаєте мені на пошту або на вайбер до кінця уроку сьогодні.

Контроль аудіювання для 6 - В класу

https://www.youtube.com/watch?v=rPEWRaxgQ5M  -  посилання на відео


Увага! Завтра будемо готуватися до контрольної роботи з читання. Чекаю всіх на уроці.

Урок 6.05

Тема уроку : " Шкільне життя . Урок фізкультури ".

Урок на платформі Google Meet за посиланням :  https://meet.google.com/kwr-yozu-ypj  -  посилання для 6-А класу
https://meet.google.com/vyt-jgrp-rru  -  посилання для 6-В класу

Домашнє завдання 
Написати твір про свій урок фізкультури ( твір має складатися з двох частин. ПЕРША ЧАСТИНА про необхідність зайнять спортом, чому фізкультура і спорт необхідні. В цій частині потрібно використати частину слів з вправи 5 на стор. 177. ДРУГА ЧАСТИНА ТВОРУ має бути про ваш урок фізкультури.


Урок 5.05 

Тема уроку : " Шкільне життя . Урок фізкультури ".

Урок на платформі Google Meet за посиланням  https://meet.google.com/qoc-kzsg-wvc  -  посилання для 6-А класу

https://meet.google.com/peu-zhna-jhe  -  посилання для 6-В класу



Домашнє завдання 
а) вивчити всі вирази вправи 5 на стор. 177
б) Придумати і записати в зошит 6 речень з виразами вправи 5 на стор. 177

Урок 29.04

Тема уроку : " Шкільне життя. Урок фізкультури ".

1. спочатку перевірте себе і перекладіть слова з відеофільму на англійську мову :
 грати у футбол ( волейбол, гандбол, настільний теніс, водне поло, регбі, хокей на льоду ), кататися на лижах, кататися на ковзанах, кататися на велосипеді, кататися на коні, серфінг, віндсерфінг, пірнати, займатися рафтингом , кататися на роликах, займатися йогою.

2. Тепер спробуємо скласти речення з цими словами і виразами. 
Наприклад :
I like to play table tennis with my friend.
I want to learn to ride a horse.

3. Тепер вивчаємо нові слова і вирази з цієї теми ( Вправа 5 на стор. 177 )

Будьте уважні, ці вирази   нелегкі!


- to develop children's bodies and muscles  -  розвивати дитяче тіло і м'язи
- to participate in physical activities  -  приймати участь у фізичній діяльності
- to provide regular physical activities for all children  -  забезпечувати всіх дітей регулярними фізичними вправами
- to improve self-discipline  -  поліпшувати самодисципліну
- to reduce stress  -  зменшити стрес
- to strengthen  peer relationship  -  посилювати стосунки з однолітками
- to help children to become more confident and independent  -  допомогти дітям стати більш впевненими і незалежними
- to give children the opportunity to set their personal goals  -  дати дітям можливість ставити свої особисті цілі
- to improve children's health  -  покращувати здоро'я дітей

4. Читаємо вирази вголос і намагаємося їх перекласти і запам'ятати.

5. Домашнє завдання 
а) вивчити 5 виразів вправи 5 на стор. 177.
б) вправа 4 на стор. 176 ( прочитати текст і вставити пропущені частини A,B,C,D,E,F,G,H  згідно зі змістом )
В кого немає підручника , користуйтесь цим фото і виконуйте вправу .


Щоб кпаще запам'ятати і вивчити слова і вирази, уважно слухайте диктора і повторюйте за ним  : ( вправа 5 на стор. 177 ).





Урок 28.04 

Тема уроку : " Шкільне життя .Урок фізкультури ".

Урок на платформі Google Meet за посиланням :  https://meet.google.com/gdi-xikv-sdo  -  посилання для 6-А класу

https://meet.google.com/atj-ucji-kbn  -  посилання для 6-В класу

Домашнє завдання 


Переглянути відеофільм і виписати в зошити ,про  які спортивні дії ви ви дізналися з відео 

Урок 22.04 

Тема уроку : " Шкільне життя. На уроці географії ".
1. Спочатку повторимо слова, які ми вживаємо на уроці географії. Перевірте себе і перекладіть лані слова і вирази на англійську мову :

гори, долини, рівнини, річки, озера, моря, океани, країни, континенти, населення , природні ресурси, клімат, погода, узбережжя, визначне історичне місце, ландшафт, мінерали , вулкан, землетрус, сонце, дощ, вітер, острови.

2. Тепер перегляньте відео і повторіть назви континентів, океанів та інших слів, пов'язаних з уроками географії :


https://www.youtube.com/watch?v=dk8zDjQT0aE  -  посилання на відео

3. А тепер дайте відповіді на запитання за відеофільмом :

- What is our planet?
- What continents on the Earth do you know? Name them.
- What oceans on the Earth do you know?
- How many countries are there on the Earth?
- How many people are there on the Earth?
- Are there various animals and plants on the Earth?

4. Рекомендоване домашнє завдання 
Написати невеликий твір про ваші уроки географії .
Діти, ми закінчили підтему " Урок географії ". Цей твір - це ваша самостійна робота. На наступному уроці ви його зачитаєте.

Урок 21.04

Тема уроку : " Шкільне життя . На уроці географії ".

Урок на платформі Google Meet за посиланням :  https://meet.google.com/kcd-gpxh-rnt  -  посилання для 6-А класу

https://meet.google.com/swn-vrqo-hgr  -  посилання для 6-В класу

Рекомендоване домашнє завдання 
Вправа 5 на стор. 173 ( читати і перекладати. 
Розповісти про один континент ( на ваш вибір ) за текстом .

В ког немає підручника, опрацьовуйте завдання тут :



Урок 18.04

Тема уроку : " Шкільне життя. На уроці географії ".

1. Перевірте себе і перекладіть дані слова на англійську мову :

гори, пагорби, долини, річки,озера, моря,морське узбережжя, океани, ліси, степи, пустелі, країни, континенти, великі міста, малі міста, села, визначні місця, географічна карта, населення, природні ресурси, погода, клімат, люди, населення.

2. Виконуємо вправу 1 на стор. 171. Поєднуємо слова з їх визначеннями: 
Наприклад: 
river  -  a natural flow of water across a country into the sea ( i )
 
.

3. Виконуємо вправу 2 на стор. 171 . Продовжуємо речення , вставляючи потрібні слова з рамочки.

4. Рекомендоване домашнє завдання 
а)Тексти 3 на стор. 172 ( читати і перекладати )
б) вправа 4 на стор. 172 ( прочитати речення і вибрати ті, що були в тексті ).
 


Урок 15.04

Урок на платформі Google Meet за посиланням : https://meet.google.com/jbz-twcj-oqb  -  посилання для 6-А класу

https://meet.google.com/oqr-hxge-wpa  -  посилання для 6-В класу


Рекомендоване домашнє завдання 
а) Вправа 3 на стор. 169 ( скласти речення і записати їх в зошити )
б) Вправа 5 на стор. 170 ( скласти загальні запитання до поданих речень ).

Наприклад: 
The weather is different in different parts of our planet. ( допоміжне дієслово IS )
загальне запитання : Is the weather different in different parts of our planet?  Yes, it is.

Урок 14.04 

Урок на платформі Google Meet за посиланням :  https://meet.google.com/dhv-uyqw-kzf  -  посилання для 6-А класу

https://meet.google.com/cex-gczb-mup  -  посилання для 6-В класу

Тема уроку " Шкільне життя. Розклад уроків. Урок географії ".

Повторюємо слова з теми про урок географії. Виконуємо вправу 1 на стор. 167. Поєднуємо слова з рамочки з малюнками : 


Рекомендоване домашнє завдання 

Вправа 2 на стор. 168 ( прочитайте і перекладіть слова в рамочці перед вправою, знайдіть ці об'єкти на малюнку. Прочитайте речення після малюнків і виберіть правильне слово ).




Урок 11.04

Тема уроку : " Шкільне життя. Навчальні предмети ".
Урок на платформі Google Meet за посиланням :  https://meet.google.com/cyk-vpui-ovy  -  посилання для 6-А класу

Повторюємо назви предметів англійською мовою:







Рекомендоване домашнє завдання
а) Вправа 4 на стор. 165-166 ( прочитати і перекласти діалоги )
б) Вправа 1 б на стор. 163 ( записати свій розклад уроків на кожний день тижня )
Наприклад :
On Monday I have six lessons : Ukrainian, Maths, PE, History, English and Handicrafts. I like PE most of all.

В кого немає підручника, опрацьовуйте завдання тут :  ( вправа 4 (1,2 ).


 

.

Урок 8.04 

Тема уроку: " Шкільне життя ".
Урок на платформі Google Meet за посиланням :  https://meet.google.com/vbv-apgj-sbd  -  посилання для 6-А класу

https://meet.google.com/idg-sjtu-udy  -  посилання для 6-В класу
,
https://meet.google.com/zgz-hkmu-sys  -  посилання для 6-В класу




На 1 уроці була повітряна тривога, читайте урок тут і виконуйте завдання.
1. Повторіть назви предметів англ. мовою і дайте відповіді на такі запитання :

- What subjects do you learn at school?
- What is your favourite subject? Why is it you favoutite subject?
- What do you do at the Maths ( English, Ukrainian, History, Computer studies, Music, Art, PE lessons?
- What do you usually do at the lessons?
- What do you do at the breaks?

2. Повторюємо утворення і вживання простих часів дієслова та утворення запитань різного типу.

Наприклад: 
We learn different subjects at school. ( Present Simple )
Do we learn different subjects at school? ( загальне запитання )
What do we learn at school? ( спеціальне запитання )
Do we learn different subjects at school or at the university?
We learn different subjects at school, don't we?

3. Рекомендоване домашнє завдання 
а) Вправа 5 на стор. 162 ( відкрити дужки і поставити дієслова в теперішньому простому часі )
б) Вправа 6 на стор. 162 ( вставити в текст потрібні слова з рамочки, прочитати і перекласти текст ).

Для тих, в кого немає підручника, можете читати текст і вправу тут:


Урок 7.04

Тема уроку : " Шкільне життя. Прості часи дієслова. Типи запитань ".
Урок на платформі Google Meet за посиланням :  https://meet.google.com/rhb-fssu-gfr  -  посилання для 6-В класу


Оскільки під час уроку в 6-А класі була повітряна тривога , читайте урок тут і виконуйте завдання 
1. Повторюємо утворення і вживання простих часів в англ. мові ( Present, Past, Future Simple ).

2. Починаємо вивчення нової теми " Шкільне життя ".
Виконуємо вправу 1 на стор. 160. Повторюємо назви предметів , які ви вивчаєте в 6 класі, дивимось на малюнки вправи і підставляємо до них слова з рамочки. 

3. Виконуємо вправу 2 на стор. 161 ( читаємо і перекладаємо діалоги.
4. Тепер спробуйте сказати, що ви робите на різних уроках. Наприклад:


At the Ukrainian lessons we learn grammar rules, learn to write words correctly and write exercises, dictations and compositions.
At the Maths lessons we do sums and problems (задачі ).

Рекомендоване домашнє завдання 
а) повторити назви предметів,  придумати  і записати 5 речень про те, що ви робите на уроках англ. мови, історії і т.д. )
б) текст3 на стор. 161 ( читати і перекладати ).

Увага. Не всі учні прислали відповіді на запитання до відеоуроків про Київ. Це заліковий урок з теми. Чекаю до неділі 10 квітня і все.


Урок 4.04

Тема уроку : " Екскурсія Києвом. Simple Tenses of the Verb ".

Урок на платформі Google Meet за посиланням :  https://meet.google.com/bvi-yoir-dqa  -  посилання для 6-А класу
https://meet.google.com/qyb-sjmp-zie  -  посилання для 6-В класу

Рекомендоване домашнє завдання
Придумати і записати 6 речень в простих часах ( Present, Past , Future simple ) і до одного з них  ( на ваш вибір ) поставити всі типи запитань ( загальне, спеціальне, альтернативне ).
Наприклад:
                     When I visit a new city, I always go sightseeing. ( Present Simple )
                      Last summer I went sightseeing in Kyiv.  Past Simple )
                      We will go sightseeing in Lviv next summer. ( Future Simple )

Запитання:  Do you go sightseeing when you visit a new city? ( загальне )
                     Why do you go sightseeing when you visit a new city? ( спеціальне )
                      Do you go sightseeing or go shopping when you visit a new city ?  ( альтернативне )

Щоб пригадати утворення і вживання простих часів, перегляньте цей відеоурок.


https://www.youtube.com/watch?v=fnAF80C2PDw  - посилання на відео

Цей відеоурок допоможе правильно скласти запитання ( складайте лише загальне, спеціальне і альтернативне ).

https://www.youtube.com/watch?v=byc8-o_mzs8  -  посилання на відео


Урок 1.04

Тема уроку :" Київ. Визначні місця Києва ".

Урок на платформі Google Meet за посиланням :  https://meet.google.com/dpd-rsts-utx  -  посилання для 6-А класу  
 https://meet.google.com/jrz-pvma-icw  -  посилання для 6-В класу




Рекомендоване домашнє завдання 
Придумати і записати 6 запитань другу про Київ.


Урок 31.03

Тема уроку : " Київ. Визначні місця Києва ".

Урок на платформі Google Meet за посиланням :   https://meet.google.com/ugj-tvxg-zpm  -  посилання для 6-А класу

https://meet.google.com/dej-hxpc-aew  -  посилання для 6-В класу



Рекомендоване домашнє завдання 
Переглянути відео про Київ ( 2 частину ) і дати письмові відповіді на такі запитання :

1. When was St. Sophia Cathedral built? Can you take photos inside the Cathedral?
2. What animals did you see in the zoo?
3. Who was the architect of the Gothic Church? What can people see in this church?
4. How many models of planes and helicopters can you see in the Aviation museum>
5. What can people do in Truhaniv Island?
6. What can you see in the Singing Field ( Spivoche Pole )?
7. What is the oldest district in Kyiv?




https://www.youtube.com/watch?v=btp7BZqaWV4  -  посилання на відео


Урок 28.03

Тема Уроку : " An Excursion around Kyiv ".

Урок на платформі Google Meet за посиланням :https://meet.google.com/qgx-qrgm-dba  -  посилання для 6-А класу

https://meet.google.com/mxx-sqgv-vis  -  посилання для 6-В класу

Рекомендоване домашнє завдання

Переглянути відеофільм про Київ ( частина 1 ) і дати відповіді на такі запитання до відеофільму:



https://www.youtube.com/watch?v=o7cnxQTm7mE  посилання на відео

1. What is Kyiv-Pechersk Lavra?
2. What can you see in Kyiv-Pechersk Lavra?
3. What is there in Khreshchatyk Street?
4. What was the Golden Gate in the time of Kyivan Rus?
5. What can you see in Landscape Alley?
6. What can you buy in Andrew's Descent?
7. What can you buy in the Alley of Artists?
8. What can you do in Poshtova Square?
9. What unusual kind of transport can you see in Kyiv?
10. Where are musical fountains situated in Kyiv?

Відповіді на запитання надсилайте мені на пошту.


Урок 25.03


Тема уроку: " Визначні місця Києва. Екскурсія по Києву ".

Урок на платформі Google Meet за посиланням : https://meet.google.com/owk-ymed-bet  -  посилання для 6-А класу

https://meet.google.com/fyv-druy-icv  -  посилання для 6-В класу

Рекомендоване домашнє завдання 
а) Вправа 2 на стор. 152 ( Вставити правильні за змістом слова з рамочки в речення ).
б) Текст 3 на стор. 153 ( читати і перекладати ).

Уважно перегляньте відеоурок, він допоможе вам виконати домашнє завдання правильно.

https://www.youtube.com/watch?v=bEBMhUz-aAo  -  посилання на відео




Урок 24.03 

Тема уроку : " Визначні місця Києва. 

Урок на платформі Google Meet за посиланням:  https://meet.google.com/nhs-xjgd-vcs  -  посилання для 6-А класу

https://meet.google.com/unt-iyzr-srn  посилання для 6-В класу

Рекомендоване домашнє завдання 
а) вивчити вирази вправи 4 на стор. 151,
 придумати і записати 6 речень з цими виразами.
б) Ще раз прочитати і перекласти діалоги вправи 3 на стор. 150

Ще раз знайдіть вправу 3 на стор. 150 і уважно прослухайте диктора. Він допоможе вам в читанні і перекладі тексту.

https://www.youtube.com/watch?v=8iXPrTB0bCY  -  посилання на відео



Урок 21.03

Тема уроку: " Визначні місця Києва. Теперішній доконаний час ".

Урок на платформі Google Meet за посиланням: https://meet.google.com/wwx-kbem-scc  посилання для 6-А класу



Рекомендоване домашнє завдання
1. Вправа 2 на стор. 149-150  ( Вставити в речення потрібні за змістом слова ).
2. Вправа 3 на сторю 150 ( Прочитати і перекласти діалоги, вставивши в речення будь-які відомі в місті місця ).

Діти, оскільки під час уроків в 6-х  класах була повітряна тривога, прочитайте цей урок на блозі і виконайте завдання. 


1. Повторіть вживання і використання вивчених часів дієслова і усно складіть речення в кожному часі , взявши одне дієслово. Наприклад, складіть речення в усіх вивчених часах зі словом RUN.

2. Тепер виконайте вправу 5 на стор. 148. Всі речення вправи подані в теперішньому доконаному часі. ваше завдання - поставити запитання до поданих речень.
Наприклад: Перше речення She has already seen a very interesting film about animals.

a) загальне запитання ( без питального слова ) починається з допоміжного дієслова ( в нашому випадку це дієслова HAVE )
отже, питання буде таке: Has she already seen a very interesting film about animals?

б) спеціальне запитання ( запитання з питальним словом ) починається з питального слова, за яким стоїть допоміжне дієслово.
отже, питання буде таке: What has she already seen?

в) тепер спробуйте поставити запитання до інших речень вправи.

3. зараз читаємо і перекладаємо текст 4 на стор. 148 про будинок з химерами в Києві.


Починаємо вивчати нові слова з теми . Уважно перегляньте відеоурок ( вправи 1-3 на стор. 149-150 ). Тут є пояснення і нових слів і домашнього завдання.


https://www.youtube.com/watch?v=8iXPrTB0bCY  посилання на відео

4. Вивчаємо нові слова вправи 1 на стор. 149:

- the main road  -  головна дорога
- a road sign  -  дорожній знак
- a pedestrian crossing  -  пішохідний перехід
- a pedestrian  -  пішохід
- a pavement  -  тротуар
- the traffic lights  -  світлофор
- an underground sign station  -  знак станції метро

5. Виконуємо вправу 1 на стор.149 ( після малюнків ) .Треба прочитати речення і знайти відповідності між цими реченнями і малюнками.

6. Рекомендоване домашнє завдання
1. Вправа 2 на стор. 149-150  ( Вставити в речення потрібні за змістом слова ).
2. Вправа 3 на сторю 150 ( Прочитати і перекласти діалоги, вставивши в речення будь-які відомі в місті місця ).


Урок 18.03 

Тема уроку: " Визначні місця Києва . Дім з химерами ".

1. Давайте повторимо вивчені часи дієслова. Ваше завдання перекласти речення з укр. на англ. мову. 
- Ми подорожуємо Україною дуже часто.
- Наші друзі подорожували західною Україною минулого літа.
- Ми будемо подорожувати по нашій області.
- Мій друг подорожує по Англії зараз.
- Я вже подорожував до Чорного моря.

Як ви бачите, ми склали речення зі словом ПОДОРОЖУВАТИ в усіх вивчених нами часах. 

2. Тепер складіть власні речення в усіх вивчених часах з будь-яким іншим дієсловом. Напривлад, TO PLAY, TO RUN, TO SING.

3. Зараз виконуємо вправу 2 на стор.146 ( вставляємо потрібні слова замість крапок ). Щоб виконати вправу , треба згадати раніше вивчені вирази:
- to go straight  -  іти прямо
- to keep on going  -  продовжувати йти
- to turn left ( right )  -  повернути наліво ( направо )
- to take the turn  -  повернути, зробити поворот )
- on the left ( right )  -  зліва ( справа )

4. Читаємо текст 4 на стор. 148 і вставляємо потрібні за змістом слова з рамочки.

- architect  -  архітектор
- receptions  -  прийоми
- hunting  -  полювання

5. Рекомендоване домашнє завдання 
а) текст 4 на стор. 148 ( читати і перекладати )
б) дати відповідідна такі запитання за текстом:

- What is Horodetskiy House?
- Who designed the House?
- What is the building decorated with?
- What animals can you see on the house?
- Why did the architect decorate the house with the animals?
- Where is the house situated?
- How is the House with Chimeras used now?

Перегляньте коротке відео, щоб мати краще уявлення , що таке будинок з химерами в Києві.


https://www.youtube.com/watch?v=nYfO0UMGhOE  -  посилання на відео

Урок 17.03

Тема уроку: " Визначні місця Києва. Часи дієслова."
Урок на платформі Google Meet за посиланням :  https://meet.google.com/wke-ceec-sga  -  посилання для 6-А класу

https://meet.google.com/ngm-osyg-wwt  -  посилання для 6-В класу

Рекомендоване домашнє завдання 
Вправа 5 на стор. 145 ( розкрити дужки і поставити дієслово-присудок в правильному часі і перекласти речення вправи ).


Урок 14.03 

Тема уроку: " Визначні місця Києва. Вивчені часи дієслова ".
Урок на платформі Google Meet за посиланням:  https://meet.google.com/tye-anxs-wso  -  посилання для 6-А класу
https://meet.google.com/mmd-vetj-ovi  -  посилання для 6-В класу

Рекомендоване домашнє завдання
а) текст 1Б на стор. 143 " The Kyiv-Pechrska Lavra "( читати і перекладати )
б) дати відповіді на запитання за текстом ( на стор. 144
в) розповісти про Маріїнський Палац або про Києво-Печерську Лавру ( на ваш вибір ).

https://www.youtube.com/watch?v=RmCK8wPANSo  посилання на відео

Прослухайте текст і повторюйте за диктором. Потім прочитайте текст самостійно.


Перегляньте це коротеньке відео , щоб мати уявлення, що таке Києво-Печерська Лавра.



Урок 12.03

Тема уроку: " Київ.Визначні місця. Маріїнський Палац ".

1. Ще раз перегляньте відео попереднього уроку. Працюємо над текстом 1 на стор. 143 ( 1 частина ) " Mariynskyi Palace". Уважно слухайте диктора і старайтесь повторювати за ним.


https://www.youtube.com/watch?v=yfGkBCWXHg8   посилання на відео

Читаємо текст з перекладом. В тексті є декілька незнайомих слів:
- tsar  -  цар
- that's why  -  ось чому
- Kyivites  -  кияни
- elderly people  -  люди похилого віку
- chat  -  розмовляти

2. Після тексту є запитання . Ваше завдання - дати правильну відповідь на ці запитання.

3. Тепер виконуємо вправу 3 на стор. 144. Читаємо діалог і стараємось його перекласти.

4. Рекомендоване домашнє завдання. 
Розповісти про Маріїнський Палац за текстом і використати інформацію з відео.



Урок 11.03

Тема уроку: " Київ. Визначні місця Києва ".

1. Повторимо назви визначних місць Києва ( за попереднім відео та вправою 1 на стор. 140.

2. Читаємо текст 3 на стор. 141.

3. Спробуємо перекласти наступні речення на англю мову:
- Київ розташований на річці Дніпро.
- Києву більше, ніж 1500 років.
- Хрещатик - головна вулиця Києва.
- Майдан Незалежності- це місце святкування багатьох свят.
- Люди милуються Андріївською церквою на Подолі.
- Софіївський Собор відомий своїми мозаїками і фресками.
- Золоті Ворота були головним входом до міста за часів Ярослава Мудрого.
- Київ - це місто, де старовина і сучасність живуть поруч.

4. На наступному уроці ми будемо говорити про ще одне визначне місце в Києві  -  Маріїнський парк і Маріїнський палац. Перегляньте ці цікаві відео про ці місця.
https://www.youtube.com/watch?v=IeOwYi1Rqc4  -  посилання на відео 1


https://www.youtube.com/watch?v=-wOubVFzM14  посилання на відео 2




Урок 10.03

Урок на платформі Google Meet за посиланням:https://meet.google.com/vqp-fffc-ijj  посилання для 6-А класу

https://meet.google.com/hif-fkgw-cwn  - посилання для 6-В класу

Рекомендоване домашнє завдання
а) вправа 1 на стор. 140 ( знати назви відомих місць Києва )
б) текст 3 на стор. 141-142 ( читати і перекладати ).

Перегляньте відео про цікаві місця Києва


https://www.youtube.com/watch?v=o7cnxQTm7mE  посилання на відео 1


https://www.youtube.com/watch?v=btp7BZqaWV4  посилання на відео 2

Урок 25.02

Тема уроку : " Україна. Київ ".

https://youtu.be/zoKRQ46MaCE  Посилання на відео урок 


1. Починаємо вивчення нової теми. Виконуємо вправу 1 на стор. 138. Дивимось на малюнки вправи і промовляємо нові слова.

2. Виконуємо вправу 2 на стор. 138. Читаємо текст " Kyiv " . В тексті пропущені речення, які стоять після тексту під буквами A,B, C, D. ваше завдання - правильно вставити речення в текст за змістом, прочитати і перекласти текст.

В тексті є декілька нових слів:
- picturesque  -  мальовничий
- are lined up with chestnut trees  -  обсажені каштанами
- lime tree  - липа
- poplar  -  тополя
- scientific  -  науковий
- industrial  -  промисловий

3. Виконуємо вправу 3 на стор. 139 після тексту. Даємо відповіді на запитання за текстом.

4. Домашнє завдання
а)Текст 2 на стор. 138 ( читати і перекладати ).
б) Вправа 6 на стор. 140 ( письмово скласти речення з поданих слів ).

Урок 24.02

т
Тема уроку: " Лондон. Визначні місця Лондона ".

1. Закінчуємо тему. На наступному уроці в Google Meet ви розкажете про ті визначні місця, які ви готували. А сьогодні ваше завдання буде дати письмові відповіді на такі запитання:

- Are there many interesting important sights in London?
- What famous sights in London do you know?
- What is Westminster Abbey? 
- How old is the Abbey?
- What can you see in the Abbey?
- Ta what century does St. Paul's Cathedral date back?
- What can the tourists see inside St. Cathedral?
- What is Buckingham Palace ?
- What is there in the Palace?
- What can you say about the Tower of London?
- Who is the Ravon Master? What does he do?
- What do " Beefeaters " do in the Tower of London?

2. Домашнє завдання. 
Дати письмові відповіді на запитання уроку.



Урок 11.02

Тема уроку : Лондон. Цікаві місця Лондона ".

1. Уважно перегляньте відео , слухайте диктора і повторюйте за ним назви відомих місць Лондона.



  
https://www.youtube.com/watch?v=3GL_xNuBj0E    це посилання на відео

2. Повторіть незнайомі слова з тексту 2 на стор. 128 і прочитайте текст з перекладом на укр. мову.

3. Тепер дайте письмові відповіді за текстом:
- What was the Tower of London in the past?
- What is the Tower of London today?
- Who meets the tourists there?
- how long have the ravens lived in the Tower?
- Who takes care of the ravens?- What do the ravens eat?
- What does the old legend say?
- Who wears a traditional Tudor uniform in the Tower?
- What do Beefeaters tell the visitors?

4. Тепер вивчимо граматичну структуру  as   ....as /Коли ми кажемо, що дві речі чи двоє людей однакові , ми вживаємо слова  as   ...as  ( такий як )  not as  ...as ( не такий як )
Наприклад:  Лондон такий великий ,як і Нью Йорк  -  London is AS big As NEW York.
або Хмельницький не такий великий, як Київ  -  Khmelnytskyi is not AS big As Kyiv.

5. Домашнє завдання
1. Дати письмові відповіді на запитання про Лондонський Тауер ( 3 пункт плану )
2. Вправа 6 на стор. 129 ( письмово ) ( Поєднати два речення , використавши структуру as  ...as і not as   ...as ). Зразок перед вправою допоможе.



.



Урок 10.02

Урок на платформі Google Meet за посиланням :https://meet.google.com/efg-pzwd-msr  посилання для 6-А класу
https://meet.google.com/sfb-cjyz-hkc   -  посилання для 6-В класу

Домашнє завдання
1. текст 2 на стор. 128 ( читати і перекладати )
2. Вправа 1 на стор. 127 ( Написати невелике повідомлення про одне визначне місце Лондона, використавши вирази з вправи) . Пишете про  одне місце з трьох на свій вибір.


Урок 7.02

Урок на платформі Google Meet за посиланням :https://meet.google.com/ dpv-rkia-skr  -  посилання для 6-а класу


https://meet.google.com/cwj-arwr-haw    -  це посилання для 6-В класу


https://www.youtube.com/watch?v=ZdMXr5uP8es  -  посилання на відео

Перегляньте це відео, знайдіть текст 4 на стор. 124-125, уважно прослухайте читання і переклад диктора, Потім прочитайте і перекладіть самостійно. Також знайдіть вправу 7 на стор. 126 і прослухайте, як її виконувати, хто не зрозумів на уроці.


Домашнє завдання
1. Вправа 4 на стор.124-125 ( читати і перекладати. Знати нові слова з цього тексту ).
2. Вправа 7 на стор. 125-126 ( письмово ).

Урок 4.02

Тема уроку: "Great Britain. London ".

1. Давайте повторимо нові слова. Перевірте себе і перекладіть на англ. мову такі власні назви:
- Трафальгарська площа
- Тауерський міст
- Букінгемський палац
- Собор Святого Павла
- Колона Нельсона
- Лондонське Око
- Будинок Парламенту
- Музей мадам Тюссо
- театр Глобус



https://www.youtube.com/watch?v=7iuzbES9wq4   - це посилання на відео

2. Тепер переглядаємо відео, починаючи з вправи 5 на стор. 121.
а) спочатку постарайтесь запам'ятати слова з рамочки, які треба вставити в речення .Дивіться відео уважно, там диктор дає переклад цих слів.
б) тепер спробуйте самостійно без диктора виконати вправу 5 ( вставте потрібні слова в речення )

3. Домашнє завдання
а) вивчити слова з вправи 5 на стор.121
б) письмово перекласти такі речення на англійську мову :

- Королева Великої Британії живе і Працює в Букінгемському Палаці.

- Трафальгарська площа є одна з центральних і найкрасивіших площ Лондона.

- Колона Нельсона була споруджена ( was erected ) на честь відомого англійського адмірала Нельсона.

- Відомий англійський поет Вільям Шекспір заснував ( founded ) театр Глобус в Лондоні багато років тому.

- Собор Святого Павла в Лондоні є одним з найбільших і найвідоміших соборів в світі.

- Біг Бен - це головний годинник Лондона, який знаходиться на центральній площі міста біля Будинку Парламенту.

Урок 3.02

Тема уроку:" Велика Британія. Лондон ".

1. Сьогодні починаємо нову тему. Уважно перегляньте це відео, але не весь урок. Продивіться і прослухайте перші три вправи. Постарайтесь запам'ятати нові слова - відомі місця Лондона. 



https://www.youtube.com/watch?v=7iuzbES9wq4   - це посилання на відео


2. Тепер самостійно прочитайте і перекладіть текст 2 на стор. 121.

3. Домашнє завдання. 
а) вивчити нові слова з вправи 1 на стор.120.
б) текст 2 на стор.121 прочитати і перекласти.
в) дати письмові відповіді на такі запитання за текстом:
- Where was Jane born?
- What is London?
- What can you see in London?
- What do the tourists like to see in London?
- Where is Tom now?
- Where has Tom been recently?
- Where is London Zoo situated?
- What sports can people do in Regent's Park?





Урок 31.01 

Тема уроку " ПОДОРОЖ. ЛОНДОНСЬКИЙ ТРАНСПОРТ".

1. Спочатку повторимо нові слова з текстів:
- double-decker  -  двоповерховий автобус в Лондоні
- sign  -  знак
- noticeboard  -  дошка оголошень
- to get on a bus (train, plane etc.)  -  сісти на автобус ( потяг, літак і т. д. )
- tube  -  Лондонське метро
- it's better  -  буде краще
- ticket machine  -  автомат з продажу квитків

2. Працюємо з текстами домашнього завдання " London Buses " " London Underground( Tube)"
Дайте письмові відповіді на такі запитання за текстом:
- How are London buses called?
- Whom do they have?
-Why should you look at the sign on the bus?
- Why should you read the noticeboard?
- How can you get to most places in London very quickly?
-Are there many lines in London underground? 
- Where can you buy a ticket to the underground?

3. Тепер виконуємо вправу 1 на стор. 115. Розглядаємо малюнки вправи і складаємо речення за малюнками.

4. Для того, щоб виконати вправу домашнього завдання, треба повторити вивчені часові форми дієслова. Ви вже знаєте 5 часів англійської мови:
- теперішній простий ( позначає постійну теперішню дію, утворюється з 1 форми дієслова)
- минулий простий час( позначає минулу дію, утворюється за допомогою 2 форми неправильного дієслова або додаванням закінчення  -ED до правильного дієслова).
- майбутній простий час ( майбутня дія , утворюється за допомогою допоміжного дієслова WILL, яке ставимо перед присудком)
- теперішній тривалий ( дія, яка виконується зараз, в момент мовлення. Утворюється за допомогою допоміжних дієслів AM, ARE, IS та дієслова-присудка з закінченням ING).
- теперішній доконаний час( означає виконану дію з видимим результатом. Утворюється за допомогою допоміжних дієслів HAVE/HAS і дієслова-присудка з закінченням -ED або 3 форми неправильного дієслова).

5. Домашнє завдання 
1. Вправа 5 на стор. 116. Письмово виконати в тестовому режимі ( пишемо лише слово під номером в правильній формі). Усно вправу прочитати і перекласти. 


Урок 4.12




Тема уроку:  " Спорт. Спортивні змагання ".

1. Повторимо вивчені види спорту і складемо речення з цими словами. Перекладіть ці речення на англ. мову:
- Мої друзі приймали участь в спортивних змаганнях минулого тижня.
- Спортивні змагання відбулися в нашій школі.
- Ми змагалися з учнями школи № 29.
- Я не вмію грати в шахи, але вмію грати в шашки.
- Під час тренувань наш тренер вчить нас плавати.
- Ми дивилися спортивні змагання з гімнастики по телевізорі вчора.
- Він сміливий хлопець, він змагався з найкращим боксером нашої школи.
- ці обидва види спорту дуже цікаві.
- Я захоплююсь атлетикою, а мій друг займається боротьбою.

Якщо ви переклали ці речення, то ви добре вивчили нові слова.

2. Тепер поговоримо про спортивні змагання.
Дайте повні відповіді на такі запитання. ( Коротких відповідей не пишіть ).

- Do pupils of our school go in for sport?
- What sports do they do?
- Where do they train?
- Are many of them good sportsmen?
- Do they take part in the competitions?
- What competitions did you have in your school? When did you have them?
- Who took part in the competition?
- With whom did you compete?
- What did the sportsmen do during the competitions?
- Who was stronger you ( your friends) or pupils of another class ( school )?What were the results of the competitions?
- Who was the best sportsman?
- Why was he ( she ) the best?

3. Тепер повторимо вивчені часи дієслова. Складемо речення зі словом TO TRAIN в усіх вивчених часах. Наприклад:
а) теперішній простий: 
We train to play games at our TE lessons.

в) минулий простий:
We trained in the gym yesterday.

c) майбутній простий:
I will train to run at the stadium tomorrow.

d) теперішній тривалий:
Look, the boys are training on the sports ground.

e) теперішній доконаний:
They have just trained to jump long.

4. Домашнє завдання.

а) повторити вивчені часи дієслова ( утворення і вживання ).
б) написати невеликий твір про свої спортивні змагання ( відповіді на запитання пункту 2 цього уроку вам допоможуть )


Урок 5.11.

Тема уроку " Їжа"

1. Повторимо нові слова з теми. Перекладіть дані слова з української мови на англійську і перевірте себе:
- вівсяна каша
- м'ясо
- риба
- крупи, круп'яні вироби
- горіхи
- борошно, пакет борошна
- хліб
- макаронні вироби
- гамбургер
- овочі, фрукти
- йогурт
- сметана
-чіпси, сухарики

2. Спробуйте скласти власні речення з цими словами.
Наприклад:
I bought a bag of flour at the baker's yesterday   -   я купив пакет борошна в бакалійному відділі вчора.
We like to eat sweets for dessert   -   ми любимо їсти цукерки на десерт.

3. Тепер працюємо з текстом 3 на стор. 57  " Eat the Right Food " ( Їжте правильну їжу ).
а) виписуємо і вивчаємо нові слова з тексту:
- eat the right food  -  їжте правильну їжу
- either  -  також ( вживається лише в заперечних реченнях )
- bones  -  кістки
- important  -  важливий
- skin  -  шкіра
- proverb  -  прислів'я
- Good health is above wealth  -  хороше здоров'я краще за багатство
б) читаємо текст і стараємось зрозуміти прочитане.

4. Тепер виконуємо вправу 3 на стор. 58. Прочитайте речення вправи і , якщо такі речення були в тексті , то погодьтесь і поставте + , а якщо не було, то заперечте і поставте - .

5. Вивчаємо нові слова і вирази з теми " Їжа "
- spicy food  -  гостра їжа
- sweet food  -  солодко їжа
- sour food  -  кисла їжа
- salty food  -  солона їжа
- bitter food  -  гірка їжа
- to taste  -  смакувати , куштувати
- to smell  -  пахнути
- this sweet tastes delicious  -  ця цукерка смакує чудово
- this dish smells good - ця страва пахне гарно

6. Домашнє завдання.
1. Вивчити слова з 5 пункту блогу.
2. текст 3 на стор. 57-58 ( читати і перекладати ).
3. вправа 10 на стор. 59 ( дати письмові відповіді на запитання вправи ).


Урок 4.11

Тема уроку " Одяг" .   " Їжа".



Урок на платформі Google Meet за посиланням :https://meet.google.com/ghk-unvz-yph  - це посилання для 6-А класу.

https://meet.google.com/sbg-dfwp-juj   -  це посилання для 6 -В класу


Домашнє завдання.

1. вправа 1 на стор. 56 ( вивчити нові слова з теми ).

2. Вправа 3 на стор 56 ( написати відповіді на запитання).

3. Розповісти про один з магазинів Лондона за текстом на стор. 49 ( на ваш вибір ).

 

 Урок 1.11. 2021 р.

Тема уроку: Магазини і покупки.

1. Повторюємо матеріал, вивчений раніше. Дайте відповіді на запитання до тексту " Money ".

a) What money do people use in Ukraine ( Britain, The USA )?

b) What are the Ukrainian coins?

c) What can you see on one side of a Ukrainian coin?

d) What banknotes do Ukrainians use?

e) What can you see on both sides of Ukrainian banknotes?

f) What British coins have seven sides?

g) What is there on every English banknote?

h) How do Americans call a 5-cent, a 10-cent, a 25-cent coins?


2. Читаємо текст 1 на стор. 49 " Best London Shops for Children".

3. Виконуємо вправу 4 на стор. 49. ( Прочитайте речення вправи і скажіть, про який магазин йдеться ).


4. Виконуємо вправу 5 на стор. 49. Щоб виконати цю вправу, потрібно повторити утворення минулого простого часу. Згадаємо, що цей час утворюється за допомогою закінчення -ED, яке ми додаємо до присудка, якщо дієслово правильне і 2 ФОРМИ дієслова, якщо воно неправильне.

Наприклад: I bought a new bike last week.  ( Слово BOUGHT -це 2 форма слова BUY- купувати ).

My mum ASKED me to go shopping, ( Слово ASKED - це минулий час від правильного дієслова ASK ).

Щоб утворити запитання , треба згадати, що в цьому часі допоміжним дієсловом є дієслово DID, яке ставиться попереду в загальних запитаннях і після питального слова в спеціальних запитаннях. 

Наприклад, у вправі 5 на стор. 49 перше запитання має бути таке:

DID you have a nice holiday in London?

5. Домашнє завдання.

а) Вправа 5 на стор. 49. ( розкрити дужки , поставити дієслова в минулому простому часі , прочитати і перекласти діалог з цієї вправи). Вправу спочатку написати, а потім прочитати і перекласти.

б) Залишається усне завдання з попереднього уроку ( розповісти про 2 магазини для дітей в Лондоні , за текстом 2 на стор. 49. ) . Урок 3 листопада буде синхронно, там і розкажете.












 

Немає коментарів:

Дописати коментар