7АБВГ


2023  -   2024 навчальний рік

18.09 2023

Перегляньте відео про утворення розділових запитань , щоб краще підготуватися до самостійної роботи.

Учні, які навчаються дистанційно , особливо уважно перегляньте це відео.

https://youtu.be/tY7uRpVUfvw  -  посилання на відео


Урок 13.01

Тема уроку : " Світ кіно і театру . Види фільмів ".


1. Перевірте себе і перекладіть дані слова і вирази на англ. мову :

- театральна вистава
- герої фільму чи вистави
- створювати
- актори і актриси
- уявляти
- сюжет фільму ( п'єси )
- аудиторія
- глядачі
- захоплюючий, хвилюючий
- учасник
- кинути погляд

2. Вивчаємо нові слова і вирази з цієї теми :

- hall  -  фойє
- billboard  -  рекламний щит, дошка оголошень
- box office  -  каса
- refreshment stand  -  буфет
- show  -  сеанс
- what about watching this film?  -  як щодо перегляду цього фільму?
- miss  -  пропустити, запізнитись
- change  -  решта ( грошей )

3. Тепер виконуємо вправу 1 на стор. 85. Читаємо і перекладаємо діалоги і вибираємо картинку відповідно до змісту діалогу. 

4. Повторюємо назви різних жанрів фільмів за вправою 1 на стор. 82.

5. Дайте відповіді на такі запитання:

- What film genres do you know?
- What can you tell about fantasy ( comedy, thrillers, adventure, romance, science fiction ) styles?
- Can you name some films of these styles?
- What is your favourite style?
- What films of this style have you seen?

6. Перегляньте відеофільм про 15 найпопулярніших жанрів кіно. Будьте уважні, домашнє завдання буде пов'язане з цим відео.



https://www.youtube.com/watch?v=9gx4QQ6zA7k  -  посилання на відео

7 Домашнє завдання 

а) переглянути відео і виписати всі кіножанри, про які в ньому розповідається
б) записати приклади фільмів до 8 жанрів ( можна з відео, а можна і ті, що ви знаєте )


Урок 11.01

Тема уроку : " Світ кіно і театру".


Урок на платформі Google Meet за посиланням:
 https://meet.google.com/xbg-yqwz-idx -  посилання для 7-А класу  

    https://meet.google.com/amp-gcrw-uxo   -  посилання для 7-В класу

Домашнє завдання 
1. Текст 6 на стор. 84 ( вставити в текст слова з рамочки, прочитати і перекласти )
2. вправа 5 на стор. 84 (дати письмові відповіді на запитання вправи )

Для допомоги у виконанні д.з. перегляньте відео і знайдіть текст 6 , уважно прослухайте диктора і виконайте завдання самостійно.


https://www.youtube.com/watch?v=tiJwN_SKMHU  -  посилання на відео



Урок 2.06 


Тема уроку:  " Літні канікули "

Дорогі діти, сьогодні у нас останній урок в цьому навчальному році. Цей урок буде без завдань і оцінок. Ми згадаємо , що ми вивчили з вами у 5 класі. Ми навчились розповідати про свою сім'ю, родичів та друзів, описувати одяг, який вдягаємо в різні пори року і в різних ситуаціях. Ми також говорили про їжу, про те, що їмо на сніданок, обід і вечерю, про улюблені страви. Ми описували погоду в різні пори року, говорили про улюблену пору року. Ми познайомились з англомовними країнами, з їхніми людьми і традиціями. Розповідали про шкільне життя, про те, що робимо на уроках і на перервах, про улюблені предмети, про канікули. А сьогодні прослухайте пісеньку про літо і для тих, хто захоче, можете її вивчити. А влітку постарайтеся довчити таблицю неправильних дієслів. ( Вона є в підручнику для 6 класу, який вам видали).


https://www.youtube.com/watch?v=mVhh0oATqBI   - це посилання на відео.

Урок 1.06

Тема уроку : " Шкільне життя ".

Сьогодні ознайомимось з робочим днем британських школярів.

Перегляньте це цікаве відео про навчальний день в британській школі 



https://youtu.be/yMUJKH1fFF0  -  посилання на відео

Тепер виконайте завдання. Прочитайте наступні речення і поставте T або + , якщо речення правильне, і поставте F або - , якщо речення неправильне :

1. Jamie is 10 years old.

2. A Lollipop Lady helps the children cross the road.

3. The pupils in Jamie's school wear a school uniform.

4. School starts at 8.30.

5. Lesson 1 starts at 8.30. It's an Art lesson.

6. At the break time ( перерва ) the pupils go to the canteen.

7. Lesson 2 starts at 10.45. It's ICT.

8. Lunchtime is at 12.45. They eat their lunch in the canteen.

9. After the lunch the pupils go home.

10. Lesson 3 starts at 1.15. It's Science today.

11. The school day finishes at 3.30.


Урок 30.05

 Тема уроку: " Шкільне життя "


Сьогодні проведемо віртуальну екскурсію до британської школи. Уважно перегляньте відео і будьте готові обговорити такі запитання:

- When do British children start primary and secondary school?
- When do the lessons start?
- Do the pupils wear a school uniform?
- What lessons do they have today?
- What subjects do they study?
- What languages do they study?
- Where do the pupils have lunch?
- When do the lessons finish?
- What do the pupils do after school?


https://www.youtube.com/watch?v=xCS_ZQZ_7hQ - посилання на відео

Урок 26.05
Тема уроку : " Шкільне життя. Вивчення різних предметів ".
Урок на платформі Google Meet за посиланням :  https://meet.google.com/zvw-qacj-zej  -  посилання для 5-А класу
https://meet.google.com/jkh-tmik-dqn  -  посилання для 5-Г класу

Домашнє завдання 
а) вправа 6 на стор. 197 ( відкрити дужки і поставити дієслово-присудок в правильній часовій формі )
б) вправа 2 на стор. 195-196 (читати і перекладати ).




Урок 25.05
Тема уроку : " Шкільне життя ".

Урок на платформі Google Meet за посиланням  https://meet.google.com/uhy-tfym-ocr  -  посилання для 5-Г класу

https://meet.google.com/rvk-fcnr-hbp  -  посилання для 5-А класу

Домашнє завдання а) вправа 4 на стор. 191 ( вивчити вирази з вправи )
б) вправа 7 на стор. 192 ( поставити дієслова, що в дужках в правильному часі, прочитати і перекласти ).

Перегляньте відеоурок, знайдіть домашню вправу 7 , послухайте диктора, а потім зробіть вправу самостійно.

//www.youtube.com/watch?v=SEpbEvHeXiQ  -  посилання на відео


Урок 23.05

Тема уроку  : " Шкільне життя ".

1. Повторимо назви предметів і виконаємо вправу 1 на стор. 187. ( Уважно роздивіться картинки вправи і назвіть урок на кожній картинці.

2. Тепер виконайте вправу 2 на стор. 187 .Прочитайте речення і скажіть, на яких уроках ви можете чути такі речення 

3. Тепер читаємо діалог вправи 5 на стор. 188. Після читання діалогу будьте готові відповісти на такі запитання :

- Do the children have an Art lesson on Monday?
- When do they have the History lesson?
- Which room is the History lesson in?

4. Тепер ознайомимось з деякими новими словами про те, які бувають уроки :

- easy  -  легкий
- difficult  -  важкий
- important  -  важливий
- useful  -  корисний
- boring  -  нудний, скучний
- fun  -  веселий

5. Зараз складіть речення з цими словами. Наприклад:

I think Maths is difficult.
As for me , English is important.

6. Домашнє завдання 
а) Вправа 6 на стор. 188 ( переписати вправу , вставивши потрібні за змістом слова замість крапок
б) Вправа 8 стор. 189 ( вставити потрібне слово з таблички, прочитати і перекласти текст).
Можете уважно прослухати цей урок, повторювати за диктором , а потім старатися зробити завдання самостійно.



https://www.youtube.com/watch?v=gI4Ipqzu37w  -  посилання на відео


Урок 19.05

Контрольна робота з читання і письма  за 2 семестр для учнів  5-Г класу.
 

Частина  1 – читання.  
Завдання 1


 Прочитайте текст 4 на стор. 201 з підручника і зробіть завдання до нього після тексту ( true or false , + чи - ) Якщо ви читали про це в тексті, ставте + або true,якщо не читали, ставте – або false.
 

Завдання  2. Дайте відповіді на запитання до тексту:


1.     What is Bob’s favourite subject?
2.     Do they have lessons twice or three times a week?
3.     What does BOB do on his computer?
 

Частина 2.
Завдання 1. Розкрийте дужки і поставте дієслово-присудок в правильному часі.
 

  1. 1. We always (to speak) English at the English lessons.
  1.  My friend (to buy) a new bike yesterday.
  2. Look, the boys ( to run ) at the stadium.
  1. We (to go) to the village next Sunday.
  1. The pupils (to write) a test now.
  1.  My mum (to cook) dinner every day.
 

Завдання 2.   Придумайте 8 власних речень в теперішньому простому, минулому простому, майбутньому простому і теперішньому тривалому часах ( по 2 на кожний час ).

 

Завдання 3.   Напишіть невеличке оповідання на одну з тем:
 

a)     My favourite holiday
b)     Christmas in our family
c)     Ukraine.
d)     National symbols of Ukraine.
e)     My favourite season.
Пишете 1 твір на власний вибір.
 
GOOD LUCK>




Урок 18.05 

Урок граматики. Повторення вивчених часів дієслова та їх вживання в мові.
Урок на платформі Google Meet за посиланням :  https://meet.google.com/uks-vkcv-xyi  -  посилання для 5-Г класу
https://meet.google.com/xcq-qsjc-gzd  -  посилання для 5-А класу


Домашнє завдання 
підготуватися до контрольної роботи за рік з письма


Урок 16.05
Підготовка до контрольної роботи за рік з письма

Завдання 1. 

Розкрийте дужки і поставте дієслово-присудок в потрібному часі :
1. We always ( to run ) at the PE lessons.
2. I ( to watch ) a new film on TV last Sunday.
3. Look, the children ( to play ) football.
4. They ( to go ) to Lviv next month.
5. The sportsmen ( to run ) now.
6. My friend ( to play ) the piano very well.

Завдання 2 .

Придумайте і запишіть 4 власних речення в теперішньому простому, минулому простому, майбутньому простому і теперішньому тривалому часах.


Завдання 3. 

Написати невеличке оповідання на одну із тем :

- My favoutite holiday.
- Christmas in our family.
- Ukraine.
- National symbols of Ukraine.
- My favourite season.


Урок 12.05
тема уроку : "Шкільне життя".Урок на платформі Google Meet "за посиланням :  https://meet.google.com/xzc-cntc-ftx  -  посилання для 5-А класу

https://meet.google.com/bbf-mwzj-eya  -  посилання для 5-Г класу

Готуємось до контрольної роботи з читання .

Домашнє завдання 

Текст на стор. 165  а) прочитати, зрозуміти і дати письмові відповіді на такі запитання :

1. What can you see in the centre of the city?
2. How do people call it?
3. What is there around this place?
4. What can you see in the museum of pottery?
5. What village is there not far from Myrhorod?
6. Who was born in Velyki Sorochyntsi?
7. What is there in this village every year in August?
8. What can you buy at the Fair?

б)прочитайте речення і поставте true або false.
1. In the centre of Myrhorod there is a small river.
2. Myrhorod is a centre of pottery.
3. You can see unique artworks in the Museum of History.
4. A village Velyki Sorochyntsi is situated near Myrhorod.
5. Nickolai Gogol lived in Myrhorod.
6. The famous Sorochyntsi Fair is held every month.


Урок 11.05
Контрольна робота за рік з аудіювання 
Діти, уважно прослухайте диктора . Текст буде прочитаний два рази. Після цього буде два завдання .
Перше завдання  -  прочитати речення і поставити true ( правильно ), якщо таке ви чули в тексті і false ( неправильно ), якщо такого в тексті не було.
Друге завдання  -  треба прочитати запитання .    До нього буде три відповіді. Вам треба вибрати правильну відповідь і поставити потрібну букву ( a,b,c ). Ось ці відповіді на перше і друге завдання ви мені пришлете на пошту або на вайбер до 9.15.


Контрольна робота з аудіювання для 5-А класу:

,

https://www.youtube.com/watch?v=ZEV4LLHorwc   -  посилання на відео


Урок 5.05
Тема уроку : " Шкільне життя ".
Урок на платформі Google Meet за посиланням :  https://meet.google.com/gqj-vebs-epy  -  посилання для 5-А класу

https://meet.google.com/ryj-aiat-tsk  -  посилання для 5-Г класу

Домашнє завдання 
Вправа 5 на стор. 186 ( скласти і записати одне загальне і одне спеціальне запитання до перших трьох речень ).

Увага! В середу 11 травня пишемо контрольну роботу за рік з аудіювання . Робота з'явиться на блозі на початку уроку і здати її треба буде через 45 хвилин. 


Урок 4.05
Урок на платформі Google Meet за посиланням : https://meet.google.com/sif-wwdi-dre  -  посилання для 5-Г класу
https://meet.google.com/wwi-eqdo-xgf  -  посилання для 5-А класу


Домашнє завдання 
написати невеликий твір про своє улюблене свято ( за зразок можете взяти твір з вправи 7 С на стор. 183 ).




Урок 28.04

Урок на платформі Google Meet за посиланням :  https://meet.google.com/tao-prcn-hkf  -  посилання для 5-А класу

https://meet.google.com/hrr-hyah-vvi  -  посилання для 5-А класу


Рекомендоване домашнє завдання 

а) текст 2 на стор. 177 ( читати і перекладати )
б) вправа 1 на стор. 177 ( дати письмові відповіді на запитання )

Перегляньте відеоурок, уважно слухайте читання і переклад тексту диктором, а потім прочитайте і перекладіть текст самостійно



https://www.youtube.com/watch?v=Bp08sQtonrQ  -  посилання на відео

Перегляньте також відео про День Святого Валентина. Фільми просто для перегляду, до них не треба робити ніяких завдань.



https://www.youtube.com/watch?v=uZQ7hjfujf4



https://www.youtube.com/watch?v=GLyk7VxZwu4


Урок 27.04
  

Урок на платформі Google Meet зо посиланням : https://meet.google.com/fba-jnxr-ghv  -  посилання для 5-Г класу

https://meet.google.com/jzr-kqvz-vco  -  посилання для 5-А класу



Рекомендоване домашнє завдання

а) текст 2 на стор. 175 ( читати, перекладати, знати нові слова з тексту )
б) скласти і записати в зошити 6 речень з виразами в рамочці вправи 1 на стор. 174

Наприклад : People in Britain usually cook a turkey on Christmas.

Перегляньте відеоурок, уважно слухайте читання і переклад тексту диктором, потім читайте і перекладайте текст самостійно.


https://www.youtube.com/watch?v=krAgPeg_LuQ  -  посилання на відео


Урок 21.04
Тема уроку : " Британські свята ".
Урок на платформі Google Meet за посиланням :  https://meet.google.com/drq-gxuj-uyn  -  посилання для 5-А класу

https://meet.google.com/zyg-raph-okz  -  посилання для 5-Г класу


Рекомендоване домашнє завдання 
Текст 1 на стор. 172 ( читати і перекладати )
Письмові відповіді на запитання по відеофільмах " Різдво в Британії " та " Святкування Хелоуіна в британській сім'ї " прислати мені на пошту для виставлення оцінок за самостійну роботу.

Для правильного читання і перекладу продивіться відео, уважно слухайте читання і переклад тексту. Потім прочитайте і перекладіть текст самостійно :



В кого немає підручника, читайте текст " May Day in Old England " тут :









Урок 20.04 

Тема уроку: Британські свята.

1. Спочатку згадаємо, які свята святкують британці:

- Christmas
- New Year's Day
- Mother's Day
- St. Valentine's Day
- May Day
- Halloween
2. Дізнаємося більше про те, як британці святкують Хелоуін:

а) вивчимо нові слова:
- lantern  -  ліхтар
- jack-o' lantern  -  ліхтар, зроблений з гарбуза на свято Хелоуін
- pumpkin  -  гарбуз
- to cut out slits  -  вирізати отвори
- lighted candle  -  запалена свічка
- trick or treat  -  жарт або ласощі
- trick or treaters  -  діти, які ходять і просять ласощі на свято Хелоуін
- ghost  -  привид
- witch  -  відьма
- wizard  -  чаклун
-scary  -  страшний
- fancy dress costumes  -  маскарадні костюми


 Переглядаємо цікавий фільм про святкування Хелоуіна у британській сім'ї.




https://www.youtube.com/watch?v=TSsPTSMWoJE  це посилання на відео


3. Домашнє завдання.
Дайте письмові відповіді на запитання по переглянутому відео:

- When do they celebrate Halloween?
- What is Sally doing with the pumpkin?
- What do they put inside the pumpkin?
- What fancy dress costume is Jack wearing?
- What fancy dress costume is Sally wearing?
- What are they cooking for the Halloween party?
- When does the party start?
- What are the children eating and drinking?
- What Halloween games are they playing?
- Who comes to their house?    What do they get?


Урок 17.04 

Тема уроку : " Британські свята. Хелоуін ".

1. Давайте згадаємо, які свята святкують люди в Британії :

- New Year's Day  -  Новий рік
- Christmas  -  Різдво
- Easter  -  Пасха
- Mother's Day  -  День матері
- St.Valentine's Day  -  День Святого Валентина
- May Day  -  Травневий День
- Halloween  -  Хелоуін

2. Тепер дайте відповіді на такі запитання :

- When do English people celebrate New Year' Day ?
- When do they celebrate Christmas?
- When do they celebrate Mother's Day?
- When do they celebrate Halloween?
Для цього треба повторити утворення порядкових числівників. Наприклад: 
першого січня  -  on the first of January.

Ще раз перегляньте уважно відео про утворення порядкових числівників :


3. Працюємо з текстом 1 на стор. 172. Працюємо лише з першим текстом " Halloween "

В тексті є декілька незнайомих слів :
- lantern  -  ліхтар
- pumpkin  -  гарбуз
- cut out  -  вирізати
- slits  -  отвори
- lighted candle  -  запалена свічка
- knock at the door  -  стукати у двері
- trick or treat  -  жарт або плата

4. Читаємо і перекладаємо текст " Halloween ".

Перегляньте відеоурок з записом цього тексту. Уважно слухайте читання і переклад диктора, а потім прочитайте і перекладіть текст самостійно.


https://www.youtube.com/watch?v=SQgI6JO67vs  -  посилання на відео

В кого немає підручника, читайте текст тут :




5. Рекомендоване домашнє завдання 
а) вивчити слова з тексту
б) дати відповіді на такі запитання за текстом: 

- What holidays do people in Britain celebrate?
- When do they celebrate Halloween ?
- What do boys and girls put on ?
- What do they make of a pumpkin?
- What do the children do ?
- What do people give the children?

Урок 14.04

Урок на платформі Google Meet за посиланням :  https://meet.google.com/jhw-uiow-wfj  -  посилання для 5-А класу
https://meet.google.com/cfo-ojjt-fem  -  посилання для 5-Г класу


Рекомендоване домашнє завдання

Подивіться відеофільм про святкування Різдва в Британії і дайте відповіді на запитання по фільму:

1. What did the children see in the advert calendar on the first of December?
2. What do the children make?
3. Whom ( кому ) do Jack and Sally write Christmas cards?
4. What do the children see in the calendar on the 19th of December?
5. What do they decorate a Christmas tree with?
6.What does mum make at Christmas?
7. Who helps Mum to make mince pies?
8. What do the children see in the calendar on the 21st of December?
9. What do the children hang on the fireplace?
10. What do they ear for Christmas dinner?



https://www.youtube.com/watch?v=HSbN2W04sxU  -  посилання на відео

Урок 13.04

Тема уроку : " Свята і традиції ".
Урок на платформі Google Meet за посиланням :  https://meet.google.com/tyw-huym-dmq  -  посилання для 5-Г класу
https://meet.google.com/tzw-timo-yku  -  посилання для 5-А класу


Рекомендоване домашнє завдання
а ) текст2 на стор. 169-170 ( читати і перекладати )
б) вправа 3 на стор. 170 ( дати письмові відповіді на запитання за текстом )
перегляньте відеоурок , уважно слухайте диктора  і повторюйте за ним :





https://www.youtube.com/watch?v=gxmSUz_0Cqk   посилання на відео

В кого немає підручника, можете опрацювати текст тут :





Урок 11.04

Тема уроку : " Місце, де я живу. Свята і традиції ".

1. Працюємо над текстами на стор. 161 про міську і сільську бабусю. 

Спочатку повторимо нові слова з текстів :

слова до 1 абзацу

- Wide street  -  широка вулиця

- narrow street  -  вузька вулиця

- in her neighbourhood  -  з нею по сусідству

- conduct research  -  проводити дослідження

- share research  -  ділитися дослідженнями

- community  -  громада

- adopt animal  -  взяти тваринку

- donate  -  жертвувати, дарувати

- I give my big hugs  -  міцно обнімаю

слова до 2 абзацу

-  quiet place  -  тихе місце

- orchard  -  фруктовий сад

- patio  -  внутрішній дворик

- gather berries and mushrooms  -  збирати ягоди і гриби

2. Тепер спробуйте прочитати тексти і зрозуміти їх. 

3. Переходимо до вивчення нової теми " Свята і традиції ". 

Давайте повторимо назви деяких українських свят. Перегляньте відеоурок і повторюйте назви свят за диктором. 


https://www.youtube.com/watch?v=JBJ9UICDNao  -  посилання на відео

Виконуємо вправу 1 на стор. 166 ( Читаємо слова в рамочці і поєднуємо їх з малюнками.

4. Повторюємо утворення кількісних і порядкових числівників. Згадаємо, що кількісні числівники відповідають на запитання СКІЛЬКИ ( один, два, десять і.т.д. ), а якісні на питання ЯКИЙ ( перший, другий, десятий і т.д. ).

Згадаємо , що якісні числівники утворюються додаванням закінчення TH до звичайного кількісного числівника. 

Наприклад: six  -  the sixth ( шість  -  шостий, twelve  -  the twelfth  -  дванадцять  -  дванадцятий)

Але згадайте винятки з правил: 

one  -  the first  ( один  -  перший )

Two  -  the second ( два  -  другий )

three  -  the third  ( три  -  третій )

Наприклад: Ми святкуємо День Праці 1 травня  -  We celebrate Labour Day on the FIRST of May.

                    Ми святкуємо День Незалежності 24 серпня   -  We celebrate Independence Day on the TWENTY FOURTH of August.

Перегляньте відеоурок про утворення порядкових числівників :


4. Виконуємо вправу 4 на стор. 167 ( читаємо вголос порядкові числівники з вправи ).

5. Рекомендоване домашнє завдання 

а) повторити правило утворення порядкових числівників.

б) вправа 5а на стор. 168 ( Сказати і записати, які свята ми святкуємо в дати, які вказані у вправі ).

Наприклад: 8.03  -  We celebrate Women's Day on the eighth of March. 

Щоб краще засвоїти цей матеріал, перегляньте відеоурок :


https://www.youtube.com/watch?v=1Vz1sQjAlXM  -  посилання на відео 

Слухайте вправи 1, 4, 5.

В кого немає підручника, користуйтесь  сторінками тут: Вправи 1, 4 і 5а



Урок 7.04

Тема уроку : " Місце, де я живу. Моя бабуся . Утворення запитань ( загальні, спеціальні ).
Урок на платформі Google Meet за посиланням : https://meet.google.com/unn-ebwu-goq  -  посилання для 5-А класу

.
https://meet.google.com/rqs-juiw-ysn  -  посилання для 5-Г класу

Рекомендоване домашнє завдання 

 текст 2 на стор. 161 ( читати і перекладати ).

В кого немає підручника, перегляньте це відео, слухайте диктора і повторюйте за ним.


https://www.youtube.com/watch?v=7HN7ESIRTQU  -  посилання на відео

Можете також прочитати текст тут



Урок 6.04

Тема уроку : " Місце, де я живу. Музей історії і мистецтва в Пархомівці ".

Урок на платформі Google Meet за посиланням :  https://meet.google.com/men-cupc-fus  -  посилання для 5-Г класу 
https://meet.google.com/cjk-phnm-ysc  -  посилання для 5-А класу


Рекомендоване домашнє завдання 

Вправа 4 на стор. 159-160 ( перетворити речення з вправи з теперішнього часу на минулий і записати їх ). 
Ще раз перегляньте відеоурок і перечитайте текст 2 на стор. 156 про музей в Пархомівці.


https://www.youtube.com/watch?v=QeLerc42M10  посилання на відео


Урок 4.04


Тема уроку : " Місце, де я живу ".

1. Перевірте себе і ще раз перечитайте діалоги вправи 1 на стор. 155 з перекладом.

2. Тепер читаємо текст 5 на стор. 156 про село Диканьку в Полтавській області. Для правильного читання і перекладу можете переглянути цей відеоурок ( Текст в кінці уроку ).

3. Виконуємо вправу 6 на стор. 156 після тексту ( треба дати відповідідна запитання за текстом 


В кого немає підручника, можете читати текст тут



4. Переходимо до уроку 8 ( сторінки 156-158 ). Спочатку виконуємо вправу 1 на стор. 156.

Вивчаємо слова з рамочки , які треба буде вставити в наступний текст.

- artwork  -  художня робота, мистецька робота
- exhibits  -  експонати
- watercolours  -  акварелі , Роботи, виконані акварельними фарбами
- exposition  -  експозиція, показ
- sculpture  -  скульптура
- ceramics  -  кераміка
- plaster copy  -  гіпсова копія

5. Читаємо текст2 на стор. 156-157 про музей історії і мистецтва в селі Пархомівка Харківської області. Для допомоги перегляньте відеоурок з записом цього тексту


https://www.youtube.com/watch?v=QeLerc42M10  посилання на відео

Домашнє завдання :
а) Вправа 3 на стор 157 ( читати і перекладати )
б) Вправа 6 на стор. 156 ( виконати письмово )


https://www.youtube.com/watch?v=N7w7Fl-p1x8  -  посилання на відео

Урок 31.03

Тема уроку : " Місце, де я живу ".

Урок на платформі Google Meet за посиланням : . посилання для 5-А класу -  https://meet.google.com/bho-zqvy-ftq
https://meet.google.com/ygx-jvbo-pvs  - посилання для 5-Г класу

посилання для 5-Г класу  -  
Рекомендоване домашнє завдання 
а) текст 3 на стор. 155 ( читати по ролях )
б) вправа 3 на стор. 155 ( письмово заповнити таблицю за інформацією з тексту ) 

Для тих учнів , в кого немає підручника , користуйтесь цим відеоуроком. Навіть якщо є підручник, уважно слухайте диктора , щоб правильно вимовляти слова.



https://www.youtube.com/watch?v=N7w7Fl-p1x8  -  посилання на відео


Можете також прочитати текст тут.,

Заповніть табличку впр 3 с 155 короткою інформацією про Вишгород і Ворохту 


Урок 30.03

Тема уроку : " Місце, де я живу . Наш міський парк ".

Урок на платформі Google Meet за посиланням : https://meet.google.com/nns-onoo-wdq  -  

посилання для 5-Г класу

https://meet.google.com/zay-hmfy-wak  -  посилання для 5-А класу

Рекомендоване домашнє завдання

Продовжити початки речень і розповісти про наш міський парк, використовуючи ці речення як план.

1. We have a ... .
2. It is situated in ... .
3. There are many ... in the park.
4. People like to .. in the park.
5. There is a very good ... in the park and people ... .
6. In the mini zoo you can see ... .
7. Children also like to ... .
8. People of our city ... .


Урок 28.03

Тема уроку: " Місце, де я живу ".
1. Спочатку перевірте себе і перекладіть ці вирази на англійську мову:

- насолоджуватися прогулянкою
- насолоджуватися виглядом фонтану
- сидіти на траві ( сидіти на лавці під деревом )
- кататись на човні по озеру ( по річці )
- спостерігати за птахами ( за лебедями )
- мати пікнік на спеціальній території

2. Ще раз прочитайте текст про парки ( текст2 на стор. 150 ) і продовжіть наступні речення:
-People can     ....    in the park.
- There are parks in towns,   ...,    ... .
- Parks are beautiful in all  ... .
- In spring parks   ... .
- In summer different festivals and ... are held in the parks.
- In autumn red, orange and yellow leaves  ... .
- In winter people ... in the parks.
- a park is a place which connects people to the  ... .

3. Тепер дайте відповіді на такі запитання:
- Are there any parks in Khmelnytskyi?  
- How many parks in you city do you know? 
- What is your favourite park?
- Do you often go for a walk in the park?
-Is the park big or small?
- Are there any animals and birds in the park?
- Where is the park situated?
- What do people of our city like to do in the park?

4. Рекомендоване домашнє завдання
Прочитайте і перекладіть текст про наш парк.

OUR PARK.

We have a beautiful park in our city. It is situated on the bank of the river The Southern Bug.
Our park is very big and nice. There are many kinds of trees and bushes there. You can also see a lot of different flowers there. People like to go to the park very much. They like to sit on the benches and rest.They also can go boating on the river. There is a very good sports ground in the park and many people do sports there. Children like to go to the mini zoo and watch different animals there : bears, foxes, tortoises, goats, pigs, rabbits, geese, ducks, swans and feed them. Children like to ride on swings and on merry-go-rounds ( кататись на гойдалках і каруселях )  in the park. They also ride their bikes,  mini cars and roller blade in the park. So, our park is a wonderful place to spend time. People of our city like and are proud ( пишаються ) of our park. 

Для загального розвитку перегляньте це цікаве відео про наш парк та його історію 




https://www.youtube.com/watch?v=5hShbWhxPk4  -  посилання на відео

Діти, рекомендую вам взяти участь в онлайн олімпіаді з англійської мови. Учням, які отримають призові місця, поставлю гарні тематичні оцінки. Посилання на олімпіаду ваші класні керівники кинули у вайбер. 



Урок  24.03
Тема уроку: " Місце, де я живу. Парки ".

Урок на платформі Google Meet за посиланням :  https://meet.google.com/sfx-fjjo-rio  -  посилання для 5-А класу

https://meet.google.com/fwd-knyn-gif  -  посилання для 5-Г класу

Рекомендоване домашнє завдання 

а) Вправа 5 на стор. 151 ( скласти і записати 6 речень з виразами вправи )
 Вивчити вирази вправи 5 на стор. 151.
б) текст 2 на стор. 150 ( читати і перекладати ) 

Для тих учнів, в кого немає підручників, можете користуватись цим відеоуроком. Навіть якщо маєте підручники, перегляньте відеоурок, диктор читає і перекладає вам всі вправи.

https://www.youtube.com/watch?v=7LyMwNZxXQ4  -  посилання на відео



Можете також читати домашній текст тут ( текст 2 на стор. 150 )


Нові слова 

a large area - велика територія

especially - особливо 

host a lot of events - проводити багато заходів 

turn green - зеленіти 

to cover the ground - покривати землю

to connect - поєднувати

to explore -досліджувати 

to discover - відкривати для себе 

indoor life - життя в приміщенні 

couch - кушетка( диванчик) 




Урок 23.03

Тема уроку: " Місце, де я живу"

Урок на платформі Google Meet за посиланням:  https://meet.google.com/xsc-ottj-ybc  -  посилання для 5-Г класу

https://meet.google.com/mxf-wtxn-hfq   -  посилання для 5-А класу 

Рекомендоване домашнє завдання

Вправа 5 на стор. 147 ( написати невеликий твір  про своє місто . Використовуйте початки речень з вправи )..
Ще раз прочитати текст4 на стор. 146 і його перекласти.


Для написання твору можете переглянути відеоурок ( в самому кінці ), там є приклади , як складати речення 

,

https://www.youtube.com/watch?v=I1eOC5l4EDI  -  посилання на відео

В кого немає підручника, можете читати і працювати з текстом тут, на блозі


Прочитайте текст впр 4 с 146  у підручнику . Доповніть текст дієсловами з рамочки після тексту. 

Зверніть увагу на слова 

quite large - досить великий 

especially  - особливо 

an excellent bus service- відмінне автобусне обслуговування 

few times - кілька разів 

none of them- жоден з них 

to improve - покращити 







Урок 21.03

Тема уроку: " Місце, де я живу. Міські площі ".

1. Повторіть слова, які ми вивчили на попередніх уроках. Перекладіть їх на англ мову:

- пошта, лікарня, поліклініка, магазин, базар, супермаркет, музей, мистецька галерея, театр, кінотеатр, пам'ятник, міст, автовокзал, залізничний вокзал, готель, кафе, ресторан, церква, собор, замок, вулиця, дорога, площа, фонтан, туристичне агенство, бібліотека.
Якщо ви легко переклали ці слова, значить ви їх добре засвоїли.

2. Тепер працюємо над вправою 1А на стор. 145. Читаємо невеликий текст " City Squares"
В тексті є декілька нових слів:
- street vendors  -  вуличні торговці
- street musicians  -  вуличні музиканти
- plenty of  -  багато

3. Виконуємо вправу 1В на стор. 145.
Ваше завдання - роздивитися малюнки і підписи до них , а потім скласти речення , що ви бачите на малюнку  ( Дивіться зразок перед вправою )

4. Зараз виконуємо вправу 2 на стор. 146 .( тут треба до слова зліва підібрати пояснення справа , чому люди відвідують це місце. 

Для правильного виконання вправ перегляньте відеоурок. 


https://www.youtube.com/watch?v=I1eOC5l4EDI  -  посилання на відео

5. Рекомендоване домашнє завдання 
Вправа 4 на стор. 146.( Прочитати текст вправи і замість крапок вставити слова з рамочки після тексту. Потім цей текст перекласти на українську мову).


Урок 17.03

Тема уроку: " The Place Where I Live ".
Урок на платформі Google Meet за посиланням:  https://meet.google.com/wyt-rjow-gtn  -  

посилання для 5-А класу  https://meet.google.com/upp-zvfb-evk  посилання для 5-Г класу



Рекомендоване домашнє завдання
Написати невеликий твір про своє місто чи село, в якому живуть ваші родичі. За зразок взяти тексти вправи 6 на стор. 144 
 В кого немає підручника, можете знайти вправу тут.

https://www.youtube.com/watch?v=3vLyupHPX6M  посилання на відео




Урок 16.03 

Тема уроку: " The Place Where I Live ".

Урок на платформі Google Meet за посиланням: https://meet.google.com/yic-wpmi-uee  посилання для 5-Г класу
https://meet.google.com/qxk-wgwu-vyg  -  посилання для 5-А класу

Рекомендоване домашнє завдання
Вправа 6 на стор. 144 ( читати, перекладати, знати нові слова з тексту ) .

Для тих учнів , в кого немає підручника, працюйте з цим підручником. Знайдіть вправу 6 на стор. 144, уважно прослухайте диктора, а потім читайте самостійно.

https://www.youtube.com/watch?v=3vLyupHPX6M  -  посилання на відео



Урок 14.03 


Тема уроку :" The Place Where I Live ".

1. Спочатку перевірте себе і скажіть такі слова англійською мовою:
- пам'ятник
- міст
- площа
- кінотеатр
- театр
- церква
- собор
- музей
- готель
- магазин, супермаркет
- базар, ринок
-фонтан
- пошта
- автобусна зупинка
- автовокзал
- залізничний вокзал
- туристичне агенство
Якщо ви можете перекласти ці слова, значить ви їх добре засвоїли.

2. Тепер спробуйте скласти речення з цими словами. Наприклад:

There is a post office near my house  -  Є пошта біля мого будинку.
You can see some beautiful fountains in the centre of our city  -  Ви можете побачити декілька чудових фонтанів в центрі нашого міста.

3. Тепер перегляньте відеоурок з підручника, але не весь. Прослухайте і повторюйте за диктором текст 3 на сторінці 143.

https://www.youtube.com/watch?v=3vLyupHPX6M  посилання на відео


4. Зараз читайте тексти самостійно і старайтесь самостійно їх перекласти. 

5. Тепер дайте відповіді на запитання після тексту.

6. Рекомендоване домашнє завдання
а) текст 3 на стор.143 ( добре вміти читати і перекладати )
б) Вправа 5 на стор. 144 ( Заповнити табличку за текстом ). кому буде незрозуміло, як заповнювати табличку, перегляньте вправу 5 на відео. Там є детальне пояснення.




Урок 12.03

Тема уроку: " The Place Where I Live ".

1. На попередньому уроці ми розглядали речення з виразами THERE IS , THERE ARE

Наприклад: There are many of houses in this street. - Є багато будинків на цій вулиці.
Складаємо заперечення до цього речення : There not many houses in this street.
Складаємо запитання до цього речення :   Are there many houses in this street?

2. Тепер перегляньте відео підручника Урок 2 на стор. 142-143 ( дивіться лише вправи 1 і 2 ).

3. Після перегляду відео виконуємо вправу 2 на стор. 143 . Тут треба вставити слова з рамочки в речення .

https://www.youtube.com/watch?v=3vLyupHPX6M  - посилання на відео

4. Рекомендоване домашнє завдання
а) повторити слова з рамочки вправи 2 на стор. 143 і їх знати.
б) виконати вправу 5 на стор. 141-142.( записати запитання і короткі відповіді до поданих речень ).



Урок 10.03

https://meet.google.com/rjz-iebb-gft посилання для 5-А класу

,https://meet.google.com/gxy-qvgc-ipf   - посилання для 5-Г класу

Рекомендоване домашнє завдання

а) Вправа 1 на стор. 140 ( знати слова )
б) Вправа 4 на стор. 141 ( вставити в речення потрібні слова ).
https://www.youtube.com/watch?v=OoMrc0KmMC4  -  посилання на відео

Для тих учнів , в кого немає підручника, користуйтесь цим відео. 


Урок 9.03
Тема уроку " Україна ".

Перегляньте відео уроку. Повторіть нові слова . Прослухайте текст , прочитайте його самостійно і постарайтесь перекласти на укр. мову.

,
,



2. Тепер постарайтесь відповісти на такі запитання:
- Where do you live?
- Where is our country situated?
- What rivers are there in Ukraine?
- What is the longest river?
- What mountains are there in Ukraine?
- What is the highest mountain?
- What is the biggest lake in Ukraine?
- What is the deepest lake in Ukraine?

3. А тепер постарайтесь розповісти про Україну , користуючись цими запитаннями.

Діти, в мене є до вас прохання. Оскільки завтрашній урок буде на блозі, мені потрібно знати скільки учнів були на ньому присутні. Скиньте мені на вайбер прізвища присутніх, будь-ласка.


Урок 24.02

Тема уроку: " Географічне положення України".

Перегляньте відео. Повторюйте за диктором слова вправи 1. Постарайтесь їх вивчити.


2. Тепер прочитайте і перекладіть текст 2 . Уважно слухайте диктора . Повторюйте за ним , а потім прочитайте і перекладіть текст самостійно.

3. Домашнє завдання. 
а) текст 2 на стор. 133 ( переказувати )
б) Вправа 3 на стор. 134 ( письмово дати відповіді на запитання вправи ).


Урок 

10.02

Упок на платформі Google Meet за посиланням :https://meet.google.com/sjc-wgud-cej  посилання для 5-А класу

https://meet.google.com/rhb-idhs-fvq     посилання для 5-Г класу


Домашнє завдання
1. Вправа 1 на стор. 126 ( читати і перекладати )
2. Вправа 3 на стор. 127 ( письмово скласти речення за малюнками )



Урок 9.02 

Урок на платформі Google Meet  за посиланням:
https://meet.google.com/zbb-epvu-egf    посилання для 5-Г класу

https://meet.google.com/mys-zugr-bnz   посилання для 5-А класу



Щоб добре запам'ятати власні назви і навчитись їх вимовляти, перегляньте це відео. Воно також допоможе вам розповісти про Велику Британію

https://youtu.be/mY9e6u1FmN4  -  це посилання на відео  


Домашнє завдання 
1. Вправа 5 на стор. 124 ( письмово )
2. Розповідати про Велику Британію ( за текстом або за вправою 5 ).

Урок 7.02

Тема уроку: " Great Britain. London ". ( Велика Британія. Лондон ).

1. Починаємо вивчення нової теми " Велика Британія. Лондон ".
Уважно перегляньте урок по відео ( лише перші 4 вправи ) , уважно слухайте диктора і старайтесь запам'ятати нові слова, особливо географічні назви.


https://www.youtube.com/watch?v=0BENDcS42gc  -  це посилання на відео

2. Отже повторюємо слова, які вам потрібно вивчити:

- Great Britain  -  Велика Британія
- The United Kingdom  -  об'єднане Королівство
- Northern Ireland  -  Північна Ірландія
- The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland  -  Об'єднане Королівство Великої Британії і Північної Ірландії ( назва країни ).Скорочено країну називають the UK.
- Europe  -  Європа
- The British Isles  -  Британські острови
- island  -  острів
- an island country  -  острівна країна
- official language  -  офіційна мова

Ваше завдання - вивчити ці слова

3. Домашнє завдання 
а) вивчити нові слова
б) текст 3 на стор. 123 ( читати і перекладати ) уважно прослухайте переклад диктора, вивчіть нові слова і перекладіть текст самостійно.
в) вправа 4 на стор. 124 ( письмово ).

Урок 3.02
Тема уроку :" Природа і погода".

1. Ми закінчуємо вивчати цю тему. Сьогодні урок розширеного читання. Уважно перегляньте відео , повторюйте за диктором незнайомі слова. Потім спробуйте прочитати і перекласти це оповідання самі без допомоги відео.


https://www.youtube.com/watch?v=fImyJyaO6bk  - це посилання на відео

2. Домашнє завдання . 
Написати твір про улюблену пору року.  В цьому творі спочатку опишіть погоду в цю пору року, а потім, що ви можете робити в цю пору , і чому це ваша улюблена пора року.

УВАГА! Дуже мало учнів надіслали домашнє завдання. Не забувайте, що ми закінчуємо тему, і я виставляю тематичні оцінки.НЕ ЗІПСУЙТЕ СОБІ ОЦІНКИ. 


Урок 2.02

Тема уроку " Nature and Weather".

1. Ще раз перегляньте відео уроку , але цього разу  починайте з вправи 4 на стор. 116. Прослухайте , а потім перечитайте самі казку " Лисиця та козел" Перекладіть її на укр. мову. В казці будуть незнайомі слова:
- goat  -  козел
- to be thirsty  -  бути спраглим, дуже хотіти пити
- well  -  колодязь
- to get out  -  вибратись
- to climb  -  вилізти
- to turn round  -  повернутись

Слухайте уважно, диктор дає переклад, але ви повинні знати переклад слів і вміти перекласти самі.



2. Домашнє завдання. 
1. Вправа 4 на стор. 116-117 ( читати і перекладати )
2. Дати письмові відповіді на такі запитання за текстом:
- What was the weather that day?
- What did the fox want?
- Where did he run?
- What happened to the fox? ( Що сталось з лисом?)
- Could the fox get out of the well?
- Who came to the well?
-What did the goat ask the fox?
- What did the fox answer?
- What did the goat do?
- How did the fox get out of the well?

Увага! Ще дуже мало учнів прислали дом. завдання за понеділок. Чекаю всі дом. завдання і ставлю за них оцінки. Завдання присилайте мені на пошту за адресою:
galyna.vasyl@gmail.com



Урок 31.01

Тема уроку " Природа і погода "

Уважно перегляньте відео цього уроку .Виконайте вправи 2 і 3 на стор. 116.
Щоб виконати вправу 3, треба згадати всі вивчені часові форми дієслова.

Наприклад, давайте придумаємо речення в усіх вивчених часах з дієсловом  PLAY
1. We PLAY in the yard every day. ( теперішній простий час ,  1 форма дієслова).

2. My friends PLAYED snowballs yesterday. ( минулий простий час , 2 форма неправильного дієслова , закінчення -ED правильного дієслова ).

3. I WILL PLAY computer games with my friends tomorrow. ( майбутній простий час , перед дієсловом-присудком ставимо допоміжне дієслово WILL ).

4. Look, the children ARE PLAYING ( теперішній тривалий час, допоміжні дієслова AM,ARE,IS, які ставимо перед дієсловом-присудком з закінченням ING ).

5. We HAVE already PLAYED this game ( теперішній доконаний час , утворюється за допомогою допоміжного дієслова HAVE/HAS і 3 форма неправильного дієслова або додаванням закінчення 
-ED до правильного дієслова)



https://www.youtube.com/watch?v=aI9sG3QXhw   це посилання на відео

Домашнє завдання. 

1. Вправа 4 на стор. 116.( спочатку всі дієслова-присудки поставити в минулому неозначеному часі, а потім прочитати і перекласти текст).
2. Вправа 5 на стор. 116 4 речення на ваш вибір письмово ( поставити слова в правильному порядку, щоб утворити речення ).



Урок 4.11.

Тема уроку " Їжа"

Урок на платформі Google Meet за посиланням:


https://meet.google.com/joy-zbtq-roe  -це посилання для 5-А класу


https://meet.google.com/say-wsxj-nmq  -  це посилання для 5 -Г класу


Домашнє завдання. Підготувати листівку про одяг майбутнього ( намалювати і описати. Дівчаткам про жіночий , хлопцям про чоловічий одяг ).



Урок 3.11

Тема уроку: одяг. Урок на платформі Google Meet за посиланням :

https://meet.google.com/obn-qnqk-hrg - це посилання для 5-Г класу

https://meet.google.com/hos-pkhn-ptd -це посилання для 5-А класу
,
Це відео допоможе вам повторити і вивчити слова з теми " ЇЖА ".

Домашнє завдання. 

1. вправа 1 на стор. 52. ( вивчити нові слова ).
2. Придумати і записати 6 речень з новими словами.


Урок 1 .11 2021 р. 

Тема уроку: одяг.

1. Спочатку повторимо 3 форми неправильних дієслів (таблиця неправильних дієслів 2 сторінка )
Перевірте себе . Перекладіть на англійську мову і пропишіть наступні слова:
- рости, вирощувати
- іти, їхати
- мати
- знати
- влучати
- вчитись
- ховатись
- чути
- тримати
- зберігати
- боліти
- вести, очолювати
- залишати
- дозволяти
- втрачати, програвати

2. Тепер повторюємо назви одягу та інші вивчені слова. Перекладаємо наступні слова на англійську мову:
- вдягати
- роздягати
- зашнурувати
- розшнурувати
- застебнути замок
- розстебнути замок
- закріпити пасок
- відкріпити
- пришити гудзик
- дизайнерський одяг
Тепер повторюємо слова ( речі з одягу ).

3. Перевіряємо вправу 3 на стор. 46.

а) Для перевірки вправи повторимо використання та вживання теперішнього простого часу ( Present Simple Tense ) Згадаємо, що цей час вживається , щоб виразити теперішню ПОСТІЙНУ дію. Він утворюється від 1 форми дієслова без частки TO , а в 3 особі однини ( HE, SHE, IT ) до дієслова-присудка додаємо закінчення S,- ES. 
Наприклад:
We WEAR jackets and hats in winter. але My friend WEARS a jacket and a hat in winter.

б) Тепер перевіряємо домашню вправу. Треба було розкрити дужки і поставити слова в дужках в теперішньому простому часі. Ось правильні варіанти:
1. gets up
2. hurries
3. wears
4. protects
5. wears
6. puts on
7. arrives
8. reads
9. studies
10. does
11. trains
12. likes

4. Тепер читаємо і перекладаємо 1 частину тексту на стор. 47.( Старайтеся вимовляти слова при читанні правильно).Для того, щоб ви правильно прочитали і переклали, прослухайте і прочитайте цей текст за диктором.




https://www.youtube.com/watch?v=FmzSmQU6f5s&t=35s  це посилання на відео


5. Дайте відповіді на такі запитання по тексту:


1. What was the day?
2. What was the weather like?
3. What was there in Becky's wardrobe?
4. What dress did Becky choose?What did Becky begin to do when she put on the dress?

5. Вчимося читати і вимовляти слова із буквосполученням- IGHT ( light, night, fight ).
Це буквосполучення завжди читається як звук ( АІ )light читаємо ( lait ) , fight - ( fait )

6. Виконуємо вправу 5 на стор. 49 письмово. Підставляємо буквосполучення IGHT в різні слова.
Наприклад: light,   tight, bright. 

7. Домашнє завдання. 
а) повторити 15 слів таблиці неправильних дієслів ( 2 сторінка ).
б) Вправа 6 на стор. 50 ( письмово ) Переписуєте речення і вставляєте потрібні за змістом слова.
в) Текст 2 на стор. 48-49 ( 2 частина - читати і перекладати )







Урок 10.06
Тема уроку:  " Літні канікули "

Дорогі діти, сьогодні у нас останній урок в цьому навчальному році. Цей урок буде без завдань і оцінок. Ми згадаємо , що ми вивчили з вами у 5 класі. Ми навчились розповідати про свою сім'ю, родичів та друзів, описувати одяг, який вдягаємо в різні пори року і в різних ситуаціях. Ми також говорили про їжу, про те, що їмо на сніданок, обід і вечерю, про улюблені страви. Ми описували погоду в різні пори року, говорили про улюблену пору року. Ми познайомились з англомовними країнами, з їхніми людьми і традиціями. Розповідали про шкільне життя, про те, що робимо на уроках і на перервах, про улюблені предмети, про канікули. А сьогодні прослухайте пісеньку про літо і для тих, хто захоче, можете її вивчити. А влітку постарайтеся довчити таблицю неправильних дієслів. ( Вона є в підручнику для 6 класу, який вам видали).


https://www.youtube.com/watch?v=mVhh0oATqBI   - це посилання на відео.

Урок 15.05
Тема уроку: " Шкільне життя "

Сьогодні проведемо віртуальну екскурсію до британської школи. Уважно перегляньте відео і будьте готові обговорити такі запитання:
- When do British children start primary and secondary school?
- When do the lessons start?
- Do the pupils wear a school uniform?
- What lessons do they have today?
- What subjects do they study?
- What languages do they study?
- Where do the pupils have lunch?
- When do the lessons finish?
- What do the pupils do after school?


https://www.youtube.com/watch?v=xCS_ZQZ_7hQ - посилання на відео


Урок 5.05

Урок на платформі Google Meet за посиланням:

https://meet.google.com/uaf-raam-rjc  посилання для 5-А класу

https://meet.google.com/vjp-pmjh-awq  посилання для 5-В класу



Домашнє завдання
а) вправа 7 на стор. 189 і вправа 2 на стор. 190 ( вивчити нові слова )
б) текст 3 на стор. 190  ( відкрити дужки, вживаючи теперішній простий час, прочитати і перекласти ).


Урок 29.04

Урок на платформі Google Meet за посиланням:

https://meet.google.com/acr-enqf-jdf  посилання для 5-А класу

https://meet.google.com/ccr-biaz-fjf  посилання для 5-В класу


Домашнє завдання
а) написати свій розклад уроків на 2 будь-яких дні
б) вправа 6 на стор. 188 ( письмово вставити потрібні слова - тестово, прочитати і перекласти ).





Урок 28.04

Урок на платформі Google Meet за посиланням:

https://meet.google.com/fwx-jycj-fot   посилання для 5-А класу


https://meet.google.com/dgk-vkee-axw  посилання для 5-В класу

Домашнє завдання
а) Скласти 2 запитання ( загальне і спеціальне ) до такого речення:
The pupils wrote a dictation yesterday.
б) Вправа 7 на стор. 186 ( дати письмові відповіді на запитання ).

Для того, щоб повторити утворення загальних і спеціальних запитань, перегляньте відео ( ця тема десь посередині ).



https://www.youtube.com/watch?v=oh7vmxNS_2g  це посилання на відео


Урок 26.04

1. Ми з вами обговорили і вивчили свята в Британії. Тепер вивчаємо свята в Україні. Спочатку дайте відповіді на такі запитання:
- What holidays do we celebrate in Ukraine?
- What holidays do you celebrate in your family?
- What is your favourite holiday?
- How do you celebrate your favourite holiday?

2.Читаємо і перекладаємо текст 2 на стор. 177. В тексті є незнайомі вам слова:
- beloved  -  улюблене
- main dish  -  головна страва
- wheat  -  пшениця
- raisins  -  родзинки
- poppy seeds  -  насіння маку

3. Виконуємо вправу 3 на стор. 177 тестово ( виписуємо лише потрібні слова ).

4. Тепер дайте відповіді на такі запитання:

- What holidays do you celebrate in your family?
- What is your favourite holiday?
- When do you celebrate your favourite holiday?
- Who do you celebrate this holiday with? ( з ким )
- How do you prepare for this holiday?
- Do the guests come to your house to celebrate this holiday together?
-Do you get any presents on this holiday?
- How do you celebrate this holiday?

5. Домашнє завдання.
Написати невеликий твір ( 10-12 речень ) про своє улюблене свято. ( Відповіді на запитання попереднього завдання вам допоможуть ).

Урок 22.04

Урок на платформі Google Meet за посиланням:

https://meet.google.com/fvn-rxye-fjv  посилання для 5-А класу


https://meet.google.com/fuc-nnma-wah  посилання для 5-В класу

Домашнє завдання 
а) текст 2 на стор.174 ( читати і перекладати )
б) вправа 3 на стор. 175 ( письмово )
в) вправа 1 на стор. 174 ( письмово )



Урок 21.04 

урок на платформі Google Meet за посиланням:

https://meet.google.com/fuo-hfcb-ihr  -  посилання для 5-А класу

https://meet.google.com/txu-jtnr-fgk  -  посилання для 5-В класу

Домашнє завдання
а) текст " May Day in Old England" читати і перекладати
б) Вправа 3 на стор. 173 ( письмово ).




Урок 19.04

Тема уроку: Британські свята.

1. Спочатку згадаємо, які свята святкують британці:

- Christmas
- New Year's Day
- Mother's Day
- St. Valentine's Day
- May Day
- Halloween
2. Дізнаємося більше про те, як британці святкують Хелоуін:

а) вивчимо нові слова:
- lantern  -  ліхтар
- jack-o' lantern  -  ліхтар, зроблений з гарбуза на свято Хелоуін
- pumpkin  -  гарбуз
- to cut out slits  -  вирізати отвори
- lighted candle  -  запалена свічка
- trick or treat  -  жарт або ласощі
- trick or treaters  -  діти, які ходять і просять ласощі на свято Хелоуін
- ghost  -  привид
- witch  -  відьма
- wizard  -  чаклун
-scary  -  страшний
- fancy dress costumes  -  маскарадні костюми

б) Читаємо і перекладаємо текст1(частина 1) на стор. 172 про Хелоуін в Британії.

в) Переглядаємо цікавий фільм про святкування Хелоуіна у британській сім'ї.




https://www.youtube.com/watch?v=TSsPTSMWoJE  це посилання на відео


3. Домашнє завдання.
Дайте письмові відповіді на запитання по переглянутому відео:

- When do they celebrate Halloween?
- What is Sally doing with the pumpkin?
- What do they put inside the pumpkin?
- What fancy dress costume is Jack wearing?
- What fancy dress costume is Sally wearing?
- What are they cooking for the Halloween party?
- When does the party start?
- What are the children eating and drinking?
- What Halloween games are they playing?
- Who comes to their house?    What do they get?






Урок 15.04 

урок на платформі Google Meet 

https://meet.google.com/rvy-oums-nzi  посилання для 5-А класу

https://meet.google.com/pse-vgfu-wpk  посилання для 5-В класу
Домашнє завдання :

Вправа 8 на стор. 171 ( написати лист Діду Морозу за таким планом:)
а) представитись ( ваше ім'я, звідки ви , скільки вам років, де навчаєтесь, в якому ви класі )
б) напишіть кілька речень про вашу сім'ю
в) напишіть про улюблений шкільний предмет
г) напишіть, який подарунок ви хочете отримати.

Урок 14.04

Урок на платформі Google Meet

https://meet.google.com/tvo-ocgh-rqv  посилання для учнів 5-В класу

https://meet.google.com/ypg-xtuy-jzx  посилання для учнів 5-А класу

Домашнє завдання
а) Текст 2 на стор. 169-170 ( читати і перекладати про Різдво в Британії )
б) Написати 6 речень про дні народження ваших батьків і родичів за таким зразком:

- My father's birthday is on the eleventh of May.




Урок 12.04
Тема уроку: " Свята і традиції".

1. Починаємо нову тему " Свята і традиції".
Спочатку повторимо назви свят:

- New Year's Day  -  Новий рік
- Christmas  -  Різдво
- St. Nicholas Day  -  День Святого Миколая
- St. Valentine's Day  -  День Святого Валентина
- Women's Day  -  Жіночий день
-Easter  -  Пасха
- Victory Day  -  День Перемоги
- May Day  -  Травневий день ( День праці 1 травня ).
- Constitution Day  -  День Конституції
- Independence Day  -  День Незалежності
- Day of Knowledge  -  День Знань

2. Тепер повторимо утворення і вживання порядкових числівників. Уважно перегляньте відео про утворення порядкових числівників.


3. Виконуємо вправу 4 на стор. 167. ( Проговорюємо числівники вголос ).
4. Домашнє завдання.
Вправа 5 на стор. 168 ( письмово за зразком вправи ).





Урок 8.04
Урок на платформі Google Meet за посиланнями:


https://meet.google.com/nht-kboy-ewe    посилання для 5-В класу


https://meet.google.com/wnz-krvy-ioc    посилання для 5-А класу

Домашнє завдання.

Написати невеликий твір про відоме місце в Україні ( текст на стор. 164-165 про Миргород на допомогу ). Писати за таким планом:
-  Назва місця
- Чому туди треба поїхати
- Що там можна побачити і робити
- Коли туди краще приїжджати

Шановні п'ятикласники. Ми закінчуємо тему, в понеділок буду ставити тематичні оцінки. Подивіться, які роботи ви ще не прислали і дошліть їх до понеділка. Після понеділка  роботи з цієї теми приймати не буду. Думайте про свої оцінки. Чекаю робіт.


Урок 7.04

Урок на платформі Google Meet за таким посиланням:

https://meet.google.com/wbs-bqrv-hyb    -посилання для 5-В класу                                      -


https://meet.google.com/fxs-fqji-euj      посилання для 5-А класу

Домашнє завдання 
Написати твір про свою бабусю за таким планом: ім'я, де вона живе, що є в неї по-сусідству, описати її квартиру чи будинок , що ви робите разом. (Текст в допомогу ).


Урок 5.04
Тема уроку: життя в місті і в селі.
1. Дайте відповіді на такі запитання: 
- Where do you live?
- Where is your city situated?
- How old is your city?
- Is Khmelnytskyi a big cultural ( industrial, transport, educational )centre?
- Is Khmelnytskyi beautiful? 

2. Працюємо над текстом 2 на стор. 161 ( частина 1 ).
а) Спочатку опрацьовуємо і вивчаємо нові слова:
- wide  -  широкий
- noisy  -  шумний
- neighbourhood  -  по-сусідству, поблизу
- conduct  -  проводити
- research  -  дослідження
- share  -  ділитися
- block of flats  -  багатоквартирний будинок
- adopt  -  прийняти, взяти, усиновити
- donate  -  пожертвувати

б) Читаємо і перекладаємо 1 частину тексту. Для допомоги перегляньте це відео, прослухайте читання і переклад тексту на відео, а потім прочитайте і перекладіть текст самостійно.


в) Відповідаємо на запитання до 1 частини тексту:
- In what street does a city grandmother live?
- What can you see in her neighbourhood?
- Where does this granny lives in the city?
- What do they like to watch from the balcony?
- What do they do in the city together?

3/.Домашнє завдання.
а) текст2 на стор. 161 (частина 2 ) - читати і перекладати
б) вправа 3 на стор. 162 ( письмово ).

Незнайомі слова з 2 частини тексту:
- country  -  сільська місцевість, село
- narrow  -  вузький
- gate  -  ворота
- quiet  -  тихий, спокійний
- to gather berries and mushrooms  -  збирати ягоди і гриби
- hay  -  сіно
- deer  -  олень, олені

Шановні п'ятикласники. Дуже мало учнів присилають домашні завдання. Цього разу я перевіряю ЛИШЕ прислані роботи. Після карантину роботи в зошитах приймати не буду. Думайте про свої оцінки і вчасно присилайте роботи!








Урок 1.04

Урок в Google Meet за посиланням:

https://meet.google.com/dso-kvrt-cwr   -  посилання для 5 -В класу

https://meet.google.com/jan-itxb-tek  -  посилання для 5-А класу

Класна робота Вправа 4 на стор. 159 ( Переписати речення в минулому часі).( Завдання на решту часу після он-лайн уроку ).

Домашнє завдання .
Вправа 6 на стор. 160.( написати про якесь місце, яке ви відвідали минулого літа. Це може бути якесь місто чи село. Вам треба описати це місце і написати , що ви там робили.Для допомоги можете використати зразок вправи. Якщо можете писати без зразка , пишіть самі).

Урок 31.03

https://meet.google.com/jph-dwxg-ppv   -   посилання для 5 - В класу

https://meet.google.com/xea-hhok-vpf   -    посилання для 5-А класу

Після онлайн уроку ще працюємо з текстом 3 на стор. 157 ( читаємо і перекладаємо ). ( Завдання на час, що залишився після он-лайн уроку ).

Домашнє завдання 
1. Текст 2 на стор.156 ( читати і перекладати ).
2. Написати своїми словами короткий переказ тексту ( 3-4 речення ).




Урок 29.03
Тема уроку: " Місто. Село."
1. Спочатку поговоримо про весняні канікули. Дайте письмові відповіді на такі запитання:
- When did your spring holidays start?
- Did you visit your friends or relatives on holidays?
-Where did you go?
- Did you see any new places on holidays?
- What did you do on holidays? ( went for a walk, played with friends, read books, watched TV, played computer games, went to the cinema, helped parents etc.).

2. Працюємо над нашою темою " Місто. Село."
а) Працюємо з текстом 1 на стор. 155. Спочатку ознайомимось і вивчимо кілька нових слів:
- certainly  -  звісно, звичайно
- nine-storied building  -  дев'ятиповерхова будівля
- private house  -  приватний будинок
- orchard  -  фруктовий сад
- kitchen-garden  -  город
- to grow  -  рости, вирощувати
- to have neither kitchen garden nor orchard  -  не мати ні городу, ні фруктового саду 

в) Тепер читаємо цей текст і перекладаємо на укр. мову.

с) Виконуємо вправу 2 на стор. 155 після тексту. Уважно читаємо речення вправи. Якщо такі речення були в тексті, ставимо + або TRUE, якщо не було, ставимо __ або FALSE

d) Тепер виконуємо вправу 4 на стор. 156.  У цій вправі треба написати про різницю між життям в селі Ворохта та в місті Вижгород  ( за текстом ) як у зразку.

3. Домашнє завдання.

а) Текст 5 на стор. 156 ( читати і перекладати ).
в) Вправа 4 на стор. 156 ( написати про різницю між життям у селі та у місті за зразком ).






Урок 21.01



Тема уроку: "Nature and Seasons". Майбутній простий час.

1. Спочатку повторимо утворення майбутнього простого часу.Згадаємо, що цей час утворюється за допомогою допоміжного дієслова WILL, яке ставимо після підмета перед присудком.
Наприклад: It WILL rain tomorrow.  -  Завтра піде дощ.
                     I WILL ride a bike in summer.  -  Я буду кататись на велосипеді влітку.

2. А тепер вчимося ставити запитання в цьому часі. Щоб поставити запитання в майбутньому часі, треба слово WILL винести на початок речення.
Наприклад: WILL it snow tomorrow?  -  Завтра піде сніг?
                     WILL you ride a bike in summer?  -  Ти будеш кататися на велосипеді влітку?

3. Виконуємо вправу 4. на стор. 112. ( Уважно прочитайте зразок і складіть запитання до поданих речень ).

4. Виконуємо вправу 3 на стор. 112. Дивимося на картинки і розповідаємо якою буде погпда в Лондоні наступного тижня. Використовуємо майбутній простий час.
Наприклад: It will be hot and sunny on Wednesday. The temperature will be 23 degrees above zero.

5. Тепер виконуємо першу частину вправи 5 на стор. 112. ( Будьте уважні, решту вправи треба буде виконати вдома ). Тут треба прочитати повідомлення різних дітей (Тома, Джейн і Нейл ) про погоду у їхній місцевості.Ваше завдання задати їм запитання , щоб одержати ДОДАТКОВУ інформацію. Спочатку читаємо, що розповідає Том.Запитуємо в Тома про те, що він не розповів.
Наприклад: What is winter like in your place?  -  яка зима у твоїй місцевості?
                     Is your winter snowy and frosty?  -  ваша зима сніжна і морозна ?
                     What do you usually do when the weather is fine (bad )?  -  Що ти зазвичай робиш, коли погода хороша ( погана )?

6. Домашнє завдання. 
Вправа 5 на стор. 112 ( написати по три запитання до Джейн і до Нейл , щоб одержати додаткову інформацію про їхню погоду). Дивіться зразок вище.




Урок 20.01
Тема уроку : " Nature and Weather ". Майбутній простий час. ВиразTO BE GOING TO.

1.а)  Спочатку повторимо утворення і вживання майбутнього часу. Згадаємо, що майбутній простий час утворюється за допомогою слова WILL,яке ставимо після підмета перед присудком.
Наприклад: I WILL read  -  я прочитаю ( або я буду читати )
     We WILL go  -  ми підемо
     It WILL snow - буде йти сніг
б) Скорочена форма :  I will  =  I'll,    You will  =  You'll ,   He ( She, It ) will  = He'll ( She'll, It'll )
                                 We will =  We'll,  They will = They'll
Заперечення . При утворенні заперечення ставимо частку NOT після підмета перед присудком. 
Наприклад: I will NOT read  -  Я НЕ буду читати,  It will NOT snow  -  Не буде йти сніг.
Запам'ятайте скорочену форму WILL NOT  = WON'T
I will not  або I WON'T go  -  я не піду
в) Запитання: Щоб утворити запитання в майбутньому часі, треба слово WILL винести перед підметом.
Наприклад:  Will you read?  -  Ти будеш читати?   Will we go?  -  Ми підемо ?  Will it snow?  -  буде йти сніг?

2. Тепер згадаємо вираз  To Be Going To . Якщо після Going To стоїть дієслово, то цей вираз означає  ЗБИРАТИСЯ ЩОСЬ РОБИТИ.
Згадаємо, що дієслово TO BE відмінюється в теперішньому часі як AM, ARE, IS ,а в минулому часі як WAS, WERE 
Наприклад: I AM GOING TO play snowballs  -  я збираюся грати в сніжки,
The children ARE GOING TO swim  -  діти збираються плавати
I WAS GOING TO watch this film yesterday - я збирався подивитись цей фільм вчора.

3. А тепер перегляньте відеодо уроку 5 на стор. 107-111 ( відео іде точно по підручнику ).
Особливу увагу зверніть на пояснення модального дієслова SHOULD ( варто, слід ).
Це на стор. 109 перед вправою 4.




Нагадую,що слово SHOULD - це модальне дієслово, яке означає якусь пораду чи рекомендацію. Воно перекладається як ВАРТО, СЛІД.
Наприклад:  It is raining, you SHOULD take your umbrella  -  Іде дощ, тобі ВАРТО взяти парасольку. 

4. Домашнє завдання. Письмово перекласти такі речення на англійську мову:
а) Ми підемо в парк завтра.
    Буде сонячно завтра.
б) Я збираюся зліпити сніговика наступної неділі.
в) Холодно, тобі варто одягнути пальто.
    Сьогодні тепло, тобі не варто одягяти шапку і шарф.

 
                     



Урок 18.01


https://meet.google.com/rrs-mdqk-qwz  -   посилання на урок 18.01 в 5-В класі



https://meet.google.com/hwa-mhns-nob   -  посилання на  урок 18.01 в 5-А   класі

Для тих, хто не приєднався до уроку , домашнє завдання : написати твір про пори року в Україні ( описати кожну пору року ). На допомогу текст 2 на стор. 106.



Урок 14.01
Тема уроку:  Seasons and Weather.   Favourite Season.

1. Дайте письмові відповіді на такі запитання: ( в зошитах пишіть дату і класна робота і відповідайте. Мені пришлете разом з домашнім завданням.)

- What are the seasons of the year?
- What is the coldest season?
- What is the hottest season?
- Does it snow in winter?
- What do children like doing in winter?
- What do children like doing in summer?
- What is your favourite season?
- What do you like doing in your favourite season?
- When do people gather lots of fruit and vegetables?
- What season don't you like?  Why?

2. Щоб прочитати наступний текст, треба повторити ступені порівняння прикметників. Згадаємо, що в односкладових прикметників вищий ступінь утворюється за допомогою закінчення  -ER, а найвищий за допомогою закінчення  -EST. 
Наприклад: warm  -  warmER  -  the warmEST  ( теплий - тепліший  -  найтепліший,
                                   cold  -  colder  -  the coldest ( холодний - холодніший  -  найхолодніший )

3. Читаємо і перекладаємо текст3 на стор. 103 " Seasons in Great Britain ". ( В цьому тексті немає незнайомих слів ).

4. Виконуємо вправу 4 на стор. 104 за текстом. У цій вправі треба поставити прикметники в правильному ступені порівняння .

5. Домашнє завдання.
Дайте письмові відповіді на наступні запитання про пори року і погоду в Україні. ( Будьте уважні , на наступних уроках ви будете писати твір про пори року і погоду в Україні. Ці ваші відповіді вам допоможуть ).
- What are the seasons of the year?
- What is the weather like in winter in Ukraine?
- What is the weather like in summer in Ukraine?
- Is winter snowy in Ukraine?
- Is winter frosty in Ukraine?
- What do the children like doing in winter?
- What holidays do we celebrate ib winter?
- Is summer in Ukraine hot?
- Are there many flowers in summer?
- What do the children like doing in summer?
 


Урок 13.01

Тема уроку: NATURE AND WEATHER. FAVOURITE SEASON.

1. Повторюємо слова і вирази, вивчені на попередньому уроці.Спочатку подивіться відео з цими словами:                                                                                








Тепер перекладіть ці речення  на англійську мову  ( старайтесь перекладати без словника ).
 
- Сьогодні холодно.                                                                                                                
- Сьогодні туманно.                                                                                                                
- Сьогодні вітряно ( жарко, Тепло, сніжно,  морозно, хмарно ).                                        
    -  Часто йде дощ восени. ( Не забудьте, що кожне таке речення починається з виразу it is ( it's )-it's cold today.   
Згадуємо інші вирази : - грати в сніжки                                                                                
- ліпити сніговика                                     
- кататись на лижах ( ковзанах, роликах )
- залишатись вдома                                   
- ловити метеликів                                    
- загоряти                                                   

3. Тепер читаємо текст 2 на стор. 101 про улюблену пору року. Текст треба прочитати , перекласти і здогадатися, про яку пору року йдеться в тексті.                                  

4. Виконуємо вправу 4 на стор. 102 після тексту. В реченнях вправи є помилки, які вам треба виправити.                                                                                                                                   

5. Домашнє завдання.
Написати коротке оповідання ( 8-10 речень ) про улюблену пору року . Напишіть яка пора року є улюбленою для вас, чому і що ви робите в цю пору року ( на допомогу є текст 3 на стор. 101.      
                                                                
                                                                                      


                                                                                                          
                                                       
Урок 11.01. ( 5-А і 5- В класи )

ТЕМА УРОКУ : природа і погода  ( NATURE AND WEATHER ).
Для тих , хто не зайшов на урок 11 січня. Домашнє завдання :
а) Вивчити слова вправи 1 на стор. 98 і вправи 5 на стор. 100.
б) Письмово виконати вправу 6 на стор. 10                                 



https://meet.google.com/koq-xezq-vxh   Це посилання на урок 11.01 для 5-В класу.




https://meet.google.com/pbj-gxjh-yau    Це посилання на урок 11.01 для 5-А класу.







 


Урок 18 .11


Тема уроку:Їжа, приготування їжі. Вирази зі словами SOME, ANY.


1. Спочатку повторимо слова, які ми вивчили на минулому уроці:

recipe  -  рецепт якоїсь страви,  delicious  -  дуже смачний ,  favourite  -  улюблений ,  sour cream  -  сметана,   cabbage leaves  -  листки капусти ,  to fill  -  наповнювати,   sause  -  соус ,  cabbage rolls  -  голубці ,  pancakes  -  млинці. ( Це нові слова з тексту 1 на стор. 62 ).

2. Прочитайте цей текст і перекладіть його.

3. Тепер запишіть в зошитах число , класна робота і письмово дайте відповіді на ці запитання до тексту : 

a) What day is it today?

b) Why does Kim love Wednesday?

c) Does Jane know anything about cabbage rolls ?

d) What are cabbage rolls?

e) What is Jane's favourite dish?

f) What will Kim bring to Jane?


4. Тепер розглянемо текст 3 на стор. 66. В цьому тексті Ден розповідає про рецепт приготування українського борщу.

а) спочатку прочитайте текст ,  випишіть і вивчіть нові слова:

-all you need  -  все, що вам потрібно,   - saucepan  -  каструля ,    - add  -  добавити, додати

- spices  -  спеції,   -  either  ...  or  -  або, або,  enjoy your meal  -  насолоджуйтесь своєю стравою.

б) Прочитайте цей текст і перекладіть його.

в) Спробуйте переказати текст за таким планом :

- What ingredients do you need for Ukrainian borshch?

- What do you cook first?

- What do you do with the vegetables?

- What do you put into the saucepan after the meat?

- What do you add to your borshch after the cooking?

- How do you eat your borshch?

( Поставтеся серйозно до цього завдання, коли ви вийдете у школу, будете РОЗПОВІДАТИ його усно).


5. Тепер згадаємо слова SOME, ANY. Слово SOME вживається лише в розповідних реченнях і означає трохи , декілька. В заперечних і питальних реченнях вживається слово ANY/ 

Наприклад : 

There are SOME apples on the table.   але

There are no ANY apples on the table.

Are there ANY apples on the table?

6. Домашнє завдання. 

а) Розповісти про український борщ ( за текстом 3 на стор. 66 ).

б) Перекласти на англійську мову і записати такі речення і написати до них заперечення і запитання :

- Я бачу декілька цукерок на тарілці.

- Я маю декілька слив.

- Є трохи супу в каструлі.

( Після цього уроку уважно перегляньте відео про цей матеріал на слова Some і Any )


Урок 19.11 


Тема уроку : Приготування їжі . Улюблена страва. Минулий простий час.


1. Повторюємо матеріал минулого уроку. Спробуйте дати відповіді на такі запитання: 

- What Ukrainian dishes do you know?

- Do you like Ukrainian borshch?

- What vegetables do you need to cook borshch?

- Do you like borshch with meat or a vegetarian borshch?

- How can you cook borshch?


2. Тепер поговоримо про ваші улюблені страви. Дайте письмові відповіді на такі запитання: 

- Have you got a favourite dish?

- What is your favourite dish?

- What ingredients do you need to cook your favourite dish?

- Can you cook it?

- How can you cook it?  Describe( опишіть) the process of cooking.


3. Тепер повторимо утворення і вживання минулого простого часу. Згадаємо, що цей час означає дію , яка вже минула. Уважно перегляньте відео про цей час, повторіть, що таке правильні і неправильні дієслова і з якими словами вживається цей час. Потім будьте готові перекласти на англійську мову речення в минулому простому часі.



Складемо декілька речень в минулому простому часі ( Past Simple Tense ).

- Моя мама зварили дуже смачний овочевий суп вчора.
- Я пив каву з молоком на сніданок вчора вранці.          
-  Ми з мамою пекли смачний торт минулої неділі.       
                  - Нам потрібно трохи борошна, цукор , сметану і яйця для торта .


4. Домашнє завдання.  Підготувати проект за вправою 5 на стор. 64. Написати рецепт улюбленої  страви на окремому листі А-4 за таким планом :                                                                          
- What is your favourite dish?                                                                                          
- What ingredients do you need to cook your favourite dish?                                           
- How do you cook your favourite dish?                                                                         
              Біля написаного тексту можете намалювати або наклеїти картинку своєї улюбленої страви.                       УВАГА! КОЖЕН УЧЕНЬ ОДЕРЖИТЬ ОЦІНКУ ЗА ЦЕ ЗАВДАННЯ.        
Проекти сфотографуєте і мені вишлете.   



УРОК  23 . 11
 

ТЕМА УРОКУ : БРИТАНСЬКА ЇЖА.  МИНУЛИЙ ПРОСТИЙ ЧАС (питання, заперечення). 

1. Answer my questions :                                                                                                                     
- How many times a day do you have meals?                                                                               
- What do you usually have for breakfast ( dinner, supper )?                                                       
- Where do you usually have lunch?                                                                                            
-    What is your favourite dish? Can you cook it?                                                                       
- What Ukrainian ( British ) dishes do you know?                                                                      

2. Відкрийте підручники на стор.65 і знайдіть текст " British Meals".В тексті пропущені слова. Вони дані в табличці перед текстом. Ці слова з таблички відомі, ви їх вчили. А в тексті є декілька нових слів. Ось вони:                                                                                                                               
- porridge  -  вівсяна каша                                                                               
- cornflakes  -  вівсяні пластівці                                                                    
- marmalade  -  мармелад                                                                               
- packed lunch  -  ланч в пакеті                                                                     
- tinned fruit  -  консервовані фрукти 
                                                          
3.  Прочитайте і перекладіть цей текст. Читайте вголос 2-3 рази. Будьте уважні, в класі ви будете переказувати цей текст.  
                                                                                                                 
4.  Тепер переходимо до граматики. На минулому уроці ми повторили утворення розповідних речень в минулому простому часі. Згадаємо, що речення в минулому простому часі утворюються додаванням закінчення  -ED до дієслова-присудка в правильних дієсловах і 2 форми неправильних дієслів.                                                                                                          
Наприклад :  
a) cook  -  cooked
decide  -  decided
live  -  lived       
b) drink  -  drank
   make  -  made
eat  -  ate    

Тепер попрацюємо над утворенням заперечної і питальної форми в минулому простому часі. Уважно подивіться це відео про утворення цих форм. Після перегляду ви будете утворювати заперечення  і  запитання до  речень в минулому простому часі ( Past Simple Tense ).
                                                    
                                                                  
  



   


5. А зараз складемо речення в минулому часі і поставимо до нього заперечення і запитання. Згадаємо, що допоміжним дієсловом у минулому часі є дієслово  DID.  Наприклад  :   
 
Моя мама приготувала дуже смачну вечерю вчора.  -                                                
My mother cooked a delicious supper yesterday.                                                           
 
Складемо заперечення  до цього речення :                                                                
 My mother DID NOT (DIDN"T COOK) a delicious supper yesterday.                        

Тепер складемо запитання до цього речення:                                                          
а) Спочатку запитання до всього речення , яке починається з допоміжного дієслова:
DID my mother cook a delicious supper yesterday?
b) Тепер складемо речення з будь-яким питальним словом, наприклад,що? ( Що моя мама приготувала вчора?)  What DID my mother cook yesterday?  

                     6. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.                                                                                                                                      

 А) . Прочитати і перекласти текст 1 на стор. 65 " British Meals".( читайте уважно , тому що коли прийдете до школи, ви будете цей текст розповідати усно ).
Б ) Перекласти такі речення на англійську мову і поставити до кожного з  них заперечення і два запитання ( без питального слова і з питальним словом ).

1. Учні їли картопляне пюре і смажену рибу в шкільній їдальні вчора.
2. Я допомагав мамі прикрашати торт минулої суботи.                          



УРОК    25.11

Тема уроку :" БРИТАНСЬКА  ЇЖА."
1. Спочатку повторимо слова з домашнього тексту:                                                                         
-  packed lunch,   porridge,   cornflakes,  marmalade,  tinned fruit .                                               

2. Тепер постарайтесь скласти власні речення з цими словами. Наприклад :                               
- We always take packed lunch to school.                                                                                      
- I eat porridge with milk and sugar for breakfast every day.                                                        

3. Читаєте текст 1 на стор. 65 . Старайтеся перекласти кожне речення на українську мову.      

4.  Тепер виконуємо вправу 4 на стор. 65 ( вправа відразу після тексту). Читаємо речення вправи, якщо речення відповідає змісту тексту, ставимо біля нього знак + , якщо не відповідає  - .

5. Зараз уважно перегляньте короткий відеофільм про їжу британців і в зошитах дайте письмові відповіді на запитання до фільму. ( Будьте уважні і обов'язково виконайте це завдання, коли прийдете до школи, здасте зошити і я всім поставлю оцінки в журнал за це завдання. Дивимось фільм .    У фільмі ви почуєте декілька незнайомих слів: 
crisps  -  чіпси,   gravy  -  підлива,  Yorkshire pudding  -  Йоркширський пудинг,  apple crumble  -  яблучний розсипчастий пиріг,  custard  -  заварний крем.                                                      





                                      
6. Домашнє завдання.
а)  Текст 1 , стор. 65. Розповісти про сніданок і ланч британців).                                               
                                              
б) Дати письмові відповіді ( за відеофільмом) на такі запитання :                                              
-  What day is it today?                     What time is it?                                                                                   
-  What does Molly drink in the morning?                                                                                                    -  What do the children take to school for their lunch?                                                                      -  -  ---What can they choose for supper on Friday?                                                                                     
-   What do the children eat for supper on Friday?                                                                                        -  Where do they buy food?                                                                                                                          -  Who goes to the supermarket with the mother?                                                                      -               
-  What do they buy in the supermarket?                                                                                                   
-  What do they have for lunch on Sunday?                                                                                             
-  Who is a vegetarian in this family?                                                                                                      


УРОК  26.11

Тема уроку: Їжа. Вирази  SOME, ANY.Минулий простий час ( Past Simple Tense ).                         
На сьогоднішньому уроці повторимо матеріал, який ми з вами пройшли протягом дистанційного навчання.                                                                                                                                                
1. Повторіть слова з теми  " Їжа" з двох текстів на стор. 62-63. Потренуйтесь складати з ними речення усно.                                                                                                                                

2. Вирази SOME, ANY. Згадайте, що слово SOME ( декілька, трохи) вживається в                      стверджувальних реченнях, а слово ANY вживається в заперечних і питальних реченнях.    
 Наприклад :  I have got SOME sweets. але                     
I haven't got ANY sweets.  
Have you got ANY sweets?

3. Повторимо утворення і вживання минулого простого часу ( Past simple tense ). Згадаємо, що цей час означає дію, яка минула. Він вживається зі словами yesterday. last week , two days ago .Він утворюється додаванням закінчення - ED до дієслова-присудка в правильних дієсловах або 2 форми дієслова в неправильних дієсловах.
 Наприклад:    a)  My mum COOKED a delicious soup yesterday.                
b) We WENT to the supermarket last Sunday.
Заперечна і питальна форми утворюються за допомогою допоміжного дієслова  DID.
Наприклад : My mum did not ( didn't ) cook borshch yesterday.            
DID you go to the supermarket last Sunday?
Where DID you go last Sunday?    
               
4. Ще раз перегляньте текст 1 на стор. 65 " English Meals".і вправу 2 на стор. 65. Повторіть нові слова і вирази з тексту.   
                                                                                                               

5. Домашнє завдання.  Текст 1 на стор. 65 ( читати, перекладати розповідати про британську їжу).
Увага! Текст не треба вчити напам'ять , а розповісти про сніданок, ланч, чай , вечерю британців своїми словами.                                                                                                                                      











                                                                                                                                              


           





                                                                                                                          
                                  
                                                                                                                         


Немає коментарів:

Дописати коментар