2023 - 2024 навчальний рік
18.09 2023
Перегляньте відео про утворення розділових запитань , щоб краще підготуватися до самостійної роботи.
Учні, які навчаються дистанційно , особливо уважно перегляньте це відео.
https://youtu.be/tY7uRpVUfvw - посилання на відео
Учні, які навчаються дистанційно , особливо уважно перегляньте це відео.
https://youtu.be/tY7uRpVUfvw - посилання на відео
Урок 13.01
Тема уроку : " Світ кіно і театру . Види фільмів ".
1. Перевірте себе і перекладіть дані слова і вирази на англ. мову :
- театральна вистава- герої фільму чи вистави- створювати- актори і актриси- уявляти- сюжет фільму ( п'єси )- аудиторія- глядачі- захоплюючий, хвилюючий- учасник- кинути погляд
2. Вивчаємо нові слова і вирази з цієї теми :
- hall - фойє- billboard - рекламний щит, дошка оголошень- box office - каса- refreshment stand - буфет- show - сеанс- what about watching this film? - як щодо перегляду цього фільму?- miss - пропустити, запізнитись- change - решта ( грошей )
3. Тепер виконуємо вправу 1 на стор. 85. Читаємо і перекладаємо діалоги і вибираємо картинку відповідно до змісту діалогу.
4. Повторюємо назви різних жанрів фільмів за вправою 1 на стор. 82.
5. Дайте відповіді на такі запитання:
- What film genres do you know?- What can you tell about fantasy ( comedy, thrillers, adventure, romance, science fiction ) styles?- Can you name some films of these styles?- What is your favourite style?- What films of this style have you seen?
6. Перегляньте відеофільм про 15 найпопулярніших жанрів кіно. Будьте уважні, домашнє завдання буде пов'язане з цим відео.
https://www.youtube.com/watch?v=9gx4QQ6zA7k - посилання на відео
7 Домашнє завдання
а) переглянути відео і виписати всі кіножанри, про які в ньому розповідаєтьсяб) записати приклади фільмів до 8 жанрів ( можна з відео, а можна і ті, що ви знаєте )
Урок 11.01
Тема уроку : " Світ кіно і театру".
Урок на платформі Google Meet за посиланням: https://meet.google.com/xbg-yqwz-idx - посилання для 7-А класу
https://meet.google.com/amp-gcrw-uxo - посилання для 7-В класу
Домашнє завдання 1. Текст 6 на стор. 84 ( вставити в текст слова з рамочки, прочитати і перекласти )2. вправа 5 на стор. 84 (дати письмові відповіді на запитання вправи )
Для допомоги у виконанні д.з. перегляньте відео і знайдіть текст 6 , уважно прослухайте диктора і виконайте завдання самостійно.
https://www.youtube.com/watch?v=tiJwN_SKMHU - посилання на відео
Урок 2.06
Тема уроку: " Літні канікули "
Дорогі діти, сьогодні у нас останній урок в цьому навчальному році. Цей урок буде без завдань і оцінок. Ми згадаємо , що ми вивчили з вами у 5 класі. Ми навчились розповідати про свою сім'ю, родичів та друзів, описувати одяг, який вдягаємо в різні пори року і в різних ситуаціях. Ми також говорили про їжу, про те, що їмо на сніданок, обід і вечерю, про улюблені страви. Ми описували погоду в різні пори року, говорили про улюблену пору року. Ми познайомились з англомовними країнами, з їхніми людьми і традиціями. Розповідали про шкільне життя, про те, що робимо на уроках і на перервах, про улюблені предмети, про канікули. А сьогодні прослухайте пісеньку про літо і для тих, хто захоче, можете її вивчити. А влітку постарайтеся довчити таблицю неправильних дієслів. ( Вона є в підручнику для 6 класу, який вам видали).
https://www.youtube.com/watch?v=mVhh0oATqBI - це посилання на відео.
Урок 1.06
Тема уроку : " Шкільне життя ".
Сьогодні ознайомимось з робочим днем британських школярів.
Перегляньте це цікаве відео про навчальний день в британській школі
https://youtu.be/yMUJKH1fFF0 - посилання на відео
Тепер виконайте завдання. Прочитайте наступні речення і поставте T або + , якщо речення правильне, і поставте F або - , якщо речення неправильне :
1. Jamie is 10 years old.
2. A Lollipop Lady helps the children cross the road.
3. The pupils in Jamie's school wear a school uniform.
4. School starts at 8.30.
5. Lesson 1 starts at 8.30. It's an Art lesson.
6. At the break time ( перерва ) the pupils go to the canteen.
7. Lesson 2 starts at 10.45. It's ICT.
8. Lunchtime is at 12.45. They eat their lunch in the canteen.
9. After the lunch the pupils go home.
10. Lesson 3 starts at 1.15. It's Science today.
11. The school day finishes at 3.30.
Урок 30.05 Тема уроку: " Шкільне життя "
Сьогодні проведемо віртуальну екскурсію до британської школи. Уважно перегляньте відео і будьте готові обговорити такі запитання:
- When do British children start primary and secondary school?- When do the lessons start?- Do the pupils wear a school uniform?- What lessons do they have today?- What subjects do they study?- What languages do they study?- Where do the pupils have lunch?- When do the lessons finish?- What do the pupils do after school?
https://www.youtube.com/watch?v=xCS_ZQZ_7hQ - посилання на відео
Урок 26.05Тема уроку : " Шкільне життя. Вивчення різних предметів ".Урок на платформі Google Meet за посиланням : https://meet.google.com/zvw-qacj-zej - посилання для 5-А класуhttps://meet.google.com/jkh-tmik-dqn - посилання для 5-Г класу
Домашнє завдання а) вправа 6 на стор. 197 ( відкрити дужки і поставити дієслово-присудок в правильній часовій формі )б) вправа 2 на стор. 195-196 (читати і перекладати ).
Урок 25.05Тема уроку : " Шкільне життя ".
Урок на платформі Google Meet за посиланням https://meet.google.com/uhy-tfym-ocr - посилання для 5-Г класу
https://meet.google.com/rvk-fcnr-hbp - посилання для 5-А класу
Домашнє завдання а) вправа 4 на стор. 191 ( вивчити вирази з вправи )б) вправа 7 на стор. 192 ( поставити дієслова, що в дужках в правильному часі, прочитати і перекласти ).
Перегляньте відеоурок, знайдіть домашню вправу 7 , послухайте диктора, а потім зробіть вправу самостійно.
Урок 23.05
Тема уроку : " Шкільне життя ".
1. Повторимо назви предметів і виконаємо вправу 1 на стор. 187. ( Уважно роздивіться картинки вправи і назвіть урок на кожній картинці.
2. Тепер виконайте вправу 2 на стор. 187 .Прочитайте речення і скажіть, на яких уроках ви можете чути такі речення
3. Тепер читаємо діалог вправи 5 на стор. 188. Після читання діалогу будьте готові відповісти на такі запитання :
- Do the children have an Art lesson on Monday?- When do they have the History lesson?- Which room is the History lesson in?
4. Тепер ознайомимось з деякими новими словами про те, які бувають уроки :
- easy - легкий- difficult - важкий- important - важливий- useful - корисний- boring - нудний, скучний- fun - веселий
5. Зараз складіть речення з цими словами. Наприклад:
I think Maths is difficult.As for me , English is important.
6. Домашнє завдання а) Вправа 6 на стор. 188 ( переписати вправу , вставивши потрібні за змістом слова замість крапокб) Вправа 8 стор. 189 ( вставити потрібне слово з таблички, прочитати і перекласти текст).Можете уважно прослухати цей урок, повторювати за диктором , а потім старатися зробити завдання самостійно.
https://www.youtube.com/watch?v=gI4Ipqzu37w - посилання на відео
Урок 19.05
Урок 2.06
Урок 1.06
Тема уроку : " Шкільне життя ".
Сьогодні ознайомимось з робочим днем британських школярів.
Перегляньте це цікаве відео про навчальний день в британській школі
https://youtu.be/yMUJKH1fFF0 - посилання на відео
Тепер виконайте завдання. Прочитайте наступні речення і поставте T або + , якщо речення правильне, і поставте F або - , якщо речення неправильне :
1. Jamie is 10 years old.
2. A Lollipop Lady helps the children cross the road.
3. The pupils in Jamie's school wear a school uniform.
4. School starts at 8.30.
5. Lesson 1 starts at 8.30. It's an Art lesson.
6. At the break time ( перерва ) the pupils go to the canteen.
7. Lesson 2 starts at 10.45. It's ICT.
8. Lunchtime is at 12.45. They eat their lunch in the canteen.
9. After the lunch the pupils go home.
10. Lesson 3 starts at 1.15. It's Science today.
11. The school day finishes at 3.30.
Тема уроку: " Шкільне життя "
Контрольна робота з читання і письма за 2 семестр для учнів 5-Г класу.
Частина 1 – читання.
Завдання 1
Прочитайте текст 4 на стор. 201 з підручника і зробіть завдання до нього після тексту ( true or false , + чи - ) Якщо ви читали про це в тексті, ставте + або true,якщо не читали, ставте – або false.
Завдання 2. Дайте відповіді на запитання до тексту:
1. What is Bob’s favourite subject?
2. Do they have lessons twice or three times a week?
3. What does BOB do on his computer?
Частина 2.
Завдання 1. Розкрийте дужки і поставте дієслово-присудок в правильному часі.
- 1. We always (to speak) English at the English lessons.
- My friend (to buy) a new bike yesterday.
- Look, the boys ( to run ) at the stadium.
- We (to go) to the village next Sunday.
- The pupils (to write) a test now.
- My mum (to cook) dinner every day.
- 1. We always (to speak) English at the English lessons.
- My friend (to buy) a new bike yesterday.
- Look, the boys ( to run ) at the stadium.
- We (to go) to the village next Sunday.
- The pupils (to write) a test now.
- My mum (to cook) dinner every day.
Завдання 2. Придумайте 8 власних речень в теперішньому простому, минулому простому, майбутньому простому і теперішньому тривалому часах ( по 2 на кожний час ).
Завдання 3. Напишіть невеличке оповідання на одну з тем:
a) My favourite holiday
b) Christmas in our family
c) Ukraine.
d) National symbols of Ukraine.
e) My favourite season.
Пишете 1 твір на власний вибір.
GOOD LUCK>
Урок 18.05
Урок граматики. Повторення вивчених часів дієслова та їх вживання в мові.Урок на платформі Google Meet за посиланням : https://meet.google.com/uks-vkcv-xyi - посилання для 5-Г класуhttps://meet.google.com/xcq-qsjc-gzd - посилання для 5-А класу
Домашнє завдання підготуватися до контрольної роботи за рік з письма
Урок 16.05Підготовка до контрольної роботи за рік з письма
Завдання 1.
Розкрийте дужки і поставте дієслово-присудок в потрібному часі :1. We always ( to run ) at the PE lessons.2. I ( to watch ) a new film on TV last Sunday.3. Look, the children ( to play ) football.4. They ( to go ) to Lviv next month.5. The sportsmen ( to run ) now.6. My friend ( to play ) the piano very well.
Завдання 2 .
Придумайте і запишіть 4 власних речення в теперішньому простому, минулому простому, майбутньому простому і теперішньому тривалому часах.
Завдання 3.
Написати невеличке оповідання на одну із тем :
- My favoutite holiday.- Christmas in our family.- Ukraine.- National symbols of Ukraine.- My favourite season.
Урок 12.05тема уроку : "Шкільне життя".Урок на платформі Google Meet "за посиланням : https://meet.google.com/xzc-cntc-ftx - посилання для 5-А класу
https://meet.google.com/bbf-mwzj-eya - посилання для 5-Г класу
Готуємось до контрольної роботи з читання .
Домашнє завдання
Текст на стор. 165 а) прочитати, зрозуміти і дати письмові відповіді на такі запитання :
1. What can you see in the centre of the city?2. How do people call it?3. What is there around this place?4. What can you see in the museum of pottery?5. What village is there not far from Myrhorod?6. Who was born in Velyki Sorochyntsi?7. What is there in this village every year in August?8. What can you buy at the Fair?
б)прочитайте речення і поставте true або false.1. In the centre of Myrhorod there is a small river.2. Myrhorod is a centre of pottery.3. You can see unique artworks in the Museum of History.4. A village Velyki Sorochyntsi is situated near Myrhorod.5. Nickolai Gogol lived in Myrhorod.6. The famous Sorochyntsi Fair is held every month.
Урок 11.05Контрольна робота за рік з аудіювання Діти, уважно прослухайте диктора . Текст буде прочитаний два рази. Після цього буде два завдання .Перше завдання - прочитати речення і поставити true ( правильно ), якщо таке ви чули в тексті і false ( неправильно ), якщо такого в тексті не було.Друге завдання - треба прочитати запитання . До нього буде три відповіді. Вам треба вибрати правильну відповідь і поставити потрібну букву ( a,b,c ). Ось ці відповіді на перше і друге завдання ви мені пришлете на пошту або на вайбер до 9.15.
Контрольна робота з аудіювання для 5-А класу:,
https://www.youtube.com/watch?v=ZEV4LLHorwc - посилання на відео
Урок 5.05Тема уроку : " Шкільне життя ".Урок на платформі Google Meet за посиланням : https://meet.google.com/gqj-vebs-epy - посилання для 5-А класу
https://meet.google.com/ryj-aiat-tsk - посилання для 5-Г класу
Домашнє завдання Вправа 5 на стор. 186 ( скласти і записати одне загальне і одне спеціальне запитання до перших трьох речень ).
Увага! В середу 11 травня пишемо контрольну роботу за рік з аудіювання . Робота з'явиться на блозі на початку уроку і здати її треба буде через 45 хвилин.
Урок 4.05Урок на платформі Google Meet за посиланням : https://meet.google.com/sif-wwdi-dre - посилання для 5-Г класуhttps://meet.google.com/wwi-eqdo-xgf - посилання для 5-А класу
Домашнє завдання написати невеликий твір про своє улюблене свято ( за зразок можете взяти твір з вправи 7 С на стор. 183 ).
Урок 28.04
Урок на платформі Google Meet за посиланням : https://meet.google.com/tao-prcn-hkf - посилання для 5-А класу
https://meet.google.com/hrr-hyah-vvi - посилання для 5-А класу
Рекомендоване домашнє завдання
а) текст 2 на стор. 177 ( читати і перекладати )б) вправа 1 на стор. 177 ( дати письмові відповіді на запитання )
Перегляньте відеоурок, уважно слухайте читання і переклад тексту диктором, а потім прочитайте і перекладіть текст самостійно
https://www.youtube.com/watch?v=Bp08sQtonrQ - посилання на відео
Перегляньте також відео про День Святого Валентина. Фільми просто для перегляду, до них не треба робити ніяких завдань.
https://www.youtube.com/watch?v=uZQ7hjfujf4
https://www.youtube.com/watch?v=GLyk7VxZwu4
Урок 27.04
Урок на платформі Google Meet зо посиланням : https://meet.google.com/fba-jnxr-ghv - посилання для 5-Г класу
https://meet.google.com/jzr-kqvz-vco - посилання для 5-А класу
Рекомендоване домашнє завдання
а) текст 2 на стор. 175 ( читати, перекладати, знати нові слова з тексту )б) скласти і записати в зошити 6 речень з виразами в рамочці вправи 1 на стор. 174
Наприклад : People in Britain usually cook a turkey on Christmas.
Перегляньте відеоурок, уважно слухайте читання і переклад тексту диктором, потім читайте і перекладайте текст самостійно.
https://www.youtube.com/watch?v=krAgPeg_LuQ - посилання на відео
Урок 21.04Тема уроку : " Британські свята ".Урок на платформі Google Meet за посиланням : https://meet.google.com/drq-gxuj-uyn - посилання для 5-А класу
https://meet.google.com/zyg-raph-okz - посилання для 5-Г класу
Рекомендоване домашнє завдання Текст 1 на стор. 172 ( читати і перекладати )Письмові відповіді на запитання по відеофільмах " Різдво в Британії " та " Святкування Хелоуіна в британській сім'ї " прислати мені на пошту для виставлення оцінок за самостійну роботу.
Для правильного читання і перекладу продивіться відео, уважно слухайте читання і переклад тексту. Потім прочитайте і перекладіть текст самостійно :
Урок 20.04
Тема уроку: Британські свята.
1. Спочатку згадаємо, які свята святкують британці:
- Christmas- New Year's Day- Mother's Day- St. Valentine's Day- May Day- Halloween2. Дізнаємося більше про те, як британці святкують Хелоуін:
а) вивчимо нові слова:- lantern - ліхтар- jack-o' lantern - ліхтар, зроблений з гарбуза на свято Хелоуін- pumpkin - гарбуз- to cut out slits - вирізати отвори- lighted candle - запалена свічка- trick or treat - жарт або ласощі- trick or treaters - діти, які ходять і просять ласощі на свято Хелоуін- ghost - привид- witch - відьма- wizard - чаклун-scary - страшний- fancy dress costumes - маскарадні костюми
Переглядаємо цікавий фільм про святкування Хелоуіна у британській сім'ї.
https://www.youtube.com/watch?v=TSsPTSMWoJE це посилання на відео
3. Домашнє завдання.Дайте письмові відповіді на запитання по переглянутому відео:
- When do they celebrate Halloween?- What is Sally doing with the pumpkin?- What do they put inside the pumpkin?- What fancy dress costume is Jack wearing?- What fancy dress costume is Sally wearing?- What are they cooking for the Halloween party?- When does the party start?- What are the children eating and drinking?- What Halloween games are they playing?- Who comes to their house? What do they get?
Урок 17.04
Тема уроку : " Британські свята. Хелоуін ".
1. Давайте згадаємо, які свята святкують люди в Британії :
- New Year's Day - Новий рік- Christmas - Різдво- Easter - Пасха- Mother's Day - День матері- St.Valentine's Day - День Святого Валентина- May Day - Травневий День- Halloween - Хелоуін
2. Тепер дайте відповіді на такі запитання :
- When do English people celebrate New Year' Day ?- When do they celebrate Christmas?- When do they celebrate Mother's Day?- When do they celebrate Halloween?Для цього треба повторити утворення порядкових числівників. Наприклад: першого січня - on the first of January.
Ще раз перегляньте уважно відео про утворення порядкових числівників :
3. Працюємо з текстом 1 на стор. 172. Працюємо лише з першим текстом " Halloween "
В тексті є декілька незнайомих слів :- lantern - ліхтар- pumpkin - гарбуз- cut out - вирізати- slits - отвори- lighted candle - запалена свічка- knock at the door - стукати у двері- trick or treat - жарт або плата
4. Читаємо і перекладаємо текст " Halloween ".
Перегляньте відеоурок з записом цього тексту. Уважно слухайте читання і переклад диктора, а потім прочитайте і перекладіть текст самостійно.
https://www.youtube.com/watch?v=SQgI6JO67vs - посилання на відео
В кого немає підручника, читайте текст тут :
5. Рекомендоване домашнє завдання а) вивчити слова з текстуб) дати відповіді на такі запитання за текстом:
- What holidays do people in Britain celebrate?- When do they celebrate Halloween ?- What do boys and girls put on ?- What do they make of a pumpkin?- What do the children do ?- What do people give the children?
Урок 14.04
Урок на платформі Google Meet за посиланням : https://meet.google.com/jhw-uiow-wfj - посилання для 5-А класуhttps://meet.google.com/cfo-ojjt-fem - посилання для 5-Г класу
Рекомендоване домашнє завдання
Подивіться відеофільм про святкування Різдва в Британії і дайте відповіді на запитання по фільму:
1. What did the children see in the advert calendar on the first of December?2. What do the children make?3. Whom ( кому ) do Jack and Sally write Christmas cards?4. What do the children see in the calendar on the 19th of December?5. What do they decorate a Christmas tree with?6.What does mum make at Christmas?7. Who helps Mum to make mince pies?8. What do the children see in the calendar on the 21st of December?9. What do the children hang on the fireplace?10. What do they ear for Christmas dinner?
https://www.youtube.com/watch?v=HSbN2W04sxU - посилання на відео
Урок 13.04Тема уроку : " Свята і традиції ".
Урок на платформі Google Meet за посиланням : https://meet.google.com/tyw-huym-dmq - посилання для 5-Г класу
https://meet.google.com/tzw-timo-yku - посилання для 5-А класу
Рекомендоване домашнє завдання
а ) текст2 на стор. 169-170 ( читати і перекладати )
б) вправа 3 на стор. 170 ( дати письмові відповіді на запитання за текстом )
перегляньте відеоурок , уважно слухайте диктора і повторюйте за ним :
https://www.youtube.com/watch?v=gxmSUz_0Cqk посилання на відео
В кого немає підручника, можете опрацювати текст тут :
Урок 11.04Тема уроку : " Місце, де я живу. Свята і традиції ".
1. Працюємо над текстами на стор. 161 про міську і сільську бабусю.
Спочатку повторимо нові слова з текстів :
слова до 1 абзацу
- Wide street - широка вулиця
- narrow street - вузька вулиця
- in her neighbourhood - з нею по сусідству
- conduct research - проводити дослідження
- share research - ділитися дослідженнями
- community - громада
- adopt animal - взяти тваринку
- donate - жертвувати, дарувати
- I give my big hugs - міцно обнімаю
слова до 2 абзацу
- quiet place - тихе місце
- orchard - фруктовий сад
- patio - внутрішній дворик
- gather berries and mushrooms - збирати ягоди і гриби
2. Тепер спробуйте прочитати тексти і зрозуміти їх.
3. Переходимо до вивчення нової теми " Свята і традиції ".
Давайте повторимо назви деяких українських свят. Перегляньте відеоурок і повторюйте назви свят за диктором.
https://www.youtube.com/watch?v=JBJ9UICDNao - посилання на відео
Виконуємо вправу 1 на стор. 166 ( Читаємо слова в рамочці і поєднуємо їх з малюнками.
4. Повторюємо утворення кількісних і порядкових числівників. Згадаємо, що кількісні числівники відповідають на запитання СКІЛЬКИ ( один, два, десять і.т.д. ), а якісні на питання ЯКИЙ ( перший, другий, десятий і т.д. ).
Згадаємо , що якісні числівники утворюються додаванням закінчення TH до звичайного кількісного числівника.
Наприклад: six - the sixth ( шість - шостий, twelve - the twelfth - дванадцять - дванадцятий)
Але згадайте винятки з правил:
one - the first ( один - перший )
Two - the second ( два - другий )
three - the third ( три - третій )
Наприклад: Ми святкуємо День Праці 1 травня - We celebrate Labour Day on the FIRST of May.
Ми святкуємо День Незалежності 24 серпня - We celebrate Independence Day on the TWENTY FOURTH of August.
Перегляньте відеоурок про утворення порядкових числівників :
4. Виконуємо вправу 4 на стор. 167 ( читаємо вголос порядкові числівники з вправи ).
5. Рекомендоване домашнє завдання
а) повторити правило утворення порядкових числівників.
б) вправа 5а на стор. 168 ( Сказати і записати, які свята ми святкуємо в дати, які вказані у вправі ).
Наприклад: 8.03 - We celebrate Women's Day on the eighth of March.
Щоб краще засвоїти цей матеріал, перегляньте відеоурок :
https://www.youtube.com/watch?v=1Vz1sQjAlXM - посилання на відео Слухайте вправи 1, 4, 5.
В кого немає підручника, користуйтесь сторінками тут: Вправи 1, 4 і 5а
GOOD LUCK>
,
https://www.youtube.com/watch?v=ZEV4LLHorwc - посилання на відео
https://www.youtube.com/watch?v=HSbN2W04sxU - посилання на відео
Урок на платформі Google Meet за посиланням : https://meet.google.com/tyw-huym-dmq - посилання для 5-Г класу
https://meet.google.com/tzw-timo-yku - посилання для 5-А класу
Рекомендоване домашнє завдання
а ) текст2 на стор. 169-170 ( читати і перекладати )
б) вправа 3 на стор. 170 ( дати письмові відповіді на запитання за текстом )
перегляньте відеоурок , уважно слухайте диктора і повторюйте за ним :
Урок 7.04
https://www.youtube.com/watch?v=7HN7ESIRTQU - посилання на відео
Можете також прочитати текст тут
Урок 6.04
https://www.youtube.com/watch?v=QeLerc42M10 посилання на відео
Урок 4.04
Тема уроку : " Місце, де я живу ".
1. Перевірте себе і ще раз перечитайте діалоги вправи 1 на стор. 155 з перекладом.
2. Тепер читаємо текст 5 на стор. 156 про село Диканьку в Полтавській області. Для правильного читання і перекладу можете переглянути цей відеоурок ( Текст в кінці уроку ).
3. Виконуємо вправу 6 на стор. 156 після тексту ( треба дати відповідідна запитання за текстом
В кого немає підручника, можете читати текст тут
4. Переходимо до уроку 8 ( сторінки 156-158 ). Спочатку виконуємо вправу 1 на стор. 156.
Вивчаємо слова з рамочки , які треба буде вставити в наступний текст.
- artwork - художня робота, мистецька робота- exhibits - експонати- watercolours - акварелі , Роботи, виконані акварельними фарбами- exposition - експозиція, показ- sculpture - скульптура- ceramics - кераміка- plaster copy - гіпсова копія
5. Читаємо текст2 на стор. 156-157 про музей історії і мистецтва в селі Пархомівка Харківської області. Для допомоги перегляньте відеоурок з записом цього тексту
https://www.youtube.com/watch?v=QeLerc42M10 посилання на відео
Домашнє завдання :а) Вправа 3 на стор 157 ( читати і перекладати )б) Вправа 6 на стор. 156 ( виконати письмово )
https://www.youtube.com/watch?v=N7w7Fl-p1x8 - посилання на відео
Урок 31.03
Тема уроку : " Місце, де я живу ".
Урок на платформі Google Meet за посиланням : . посилання для 5-А класу - https://meet.google.com/bho-zqvy-ftqhttps://meet.google.com/ygx-jvbo-pvs - посилання для 5-Г класу
посилання для 5-Г класу - Рекомендоване домашнє завдання а) текст 3 на стор. 155 ( читати по ролях )б) вправа 3 на стор. 155 ( письмово заповнити таблицю за інформацією з тексту )
Для тих учнів , в кого немає підручника , користуйтесь цим відеоуроком. Навіть якщо є підручник, уважно слухайте диктора , щоб правильно вимовляти слова.
https://www.youtube.com/watch?v=N7w7Fl-p1x8 - посилання на відео
Можете також прочитати текст тут.,Заповніть табличку впр 3 с 155 короткою інформацією про Вишгород і Ворохту
Урок 30.03
Тема уроку : " Місце, де я живу . Наш міський парк ".
Урок на платформі Google Meet за посиланням : https://meet.google.com/nns-onoo-wdq -
посилання для 5-Г класу
https://meet.google.com/zay-hmfy-wak - посилання для 5-А класу
Рекомендоване домашнє завдання
Продовжити початки речень і розповісти про наш міський парк, використовуючи ці речення як план.
1. We have a ... .2. It is situated in ... .3. There are many ... in the park.4. People like to .. in the park.5. There is a very good ... in the park and people ... .6. In the mini zoo you can see ... .7. Children also like to ... .8. People of our city ... .
Урок 28.03
Тема уроку: " Місце, де я живу ".
1. Спочатку перевірте себе і перекладіть ці вирази на англійську мову:
- насолоджуватися прогулянкою
- насолоджуватися виглядом фонтану
- сидіти на траві ( сидіти на лавці під деревом )
- кататись на човні по озеру ( по річці )
- спостерігати за птахами ( за лебедями )
- мати пікнік на спеціальній території
2. Ще раз прочитайте текст про парки ( текст2 на стор. 150 ) і продовжіть наступні речення:
-People can .... in the park.
- There are parks in towns, ..., ... .
- Parks are beautiful in all ... .
- In spring parks ... .
- In summer different festivals and ... are held in the parks.
- In autumn red, orange and yellow leaves ... .
- In winter people ... in the parks.
- a park is a place which connects people to the ... .
3. Тепер дайте відповіді на такі запитання:
- Are there any parks in Khmelnytskyi?
- How many parks in you city do you know?
- What is your favourite park?
- Do you often go for a walk in the park?
-Is the park big or small?
- Are there any animals and birds in the park?
- Where is the park situated?
- What do people of our city like to do in the park?
4. Рекомендоване домашнє завдання
Прочитайте і перекладіть текст про наш парк.
OUR PARK.
We have a beautiful park in our city. It is situated on the bank of the river The Southern Bug.
Our park is very big and nice. There are many kinds of trees and bushes there. You can also see a lot of different flowers there. People like to go to the park very much. They like to sit on the benches and rest.They also can go boating on the river. There is a very good sports ground in the park and many people do sports there. Children like to go to the mini zoo and watch different animals there : bears, foxes, tortoises, goats, pigs, rabbits, geese, ducks, swans and feed them. Children like to ride on swings and on merry-go-rounds ( кататись на гойдалках і каруселях ) in the park. They also ride their bikes, mini cars and roller blade in the park. So, our park is a wonderful place to spend time. People of our city like and are proud ( пишаються ) of our park.
Для загального розвитку перегляньте це цікаве відео про наш парк та його історію
https://www.youtube.com/watch?v=5hShbWhxPk4 - посилання на відео
Урок 31.03
Заповніть табличку впр 3 с 155 короткою інформацією про Вишгород і Ворохту
Урок 30.03
Урок 28.03
Тема уроку: " Місце, де я живу ".1. Спочатку перевірте себе і перекладіть ці вирази на англійську мову:
- насолоджуватися прогулянкою
- насолоджуватися виглядом фонтану
- сидіти на траві ( сидіти на лавці під деревом )
- кататись на човні по озеру ( по річці )
- спостерігати за птахами ( за лебедями )
- мати пікнік на спеціальній території
2. Ще раз прочитайте текст про парки ( текст2 на стор. 150 ) і продовжіть наступні речення:
-People can .... in the park.
- There are parks in towns, ..., ... .
- Parks are beautiful in all ... .
- In spring parks ... .
- In summer different festivals and ... are held in the parks.
- In autumn red, orange and yellow leaves ... .
- In winter people ... in the parks.
- a park is a place which connects people to the ... .
3. Тепер дайте відповіді на такі запитання:
- Are there any parks in Khmelnytskyi?
- How many parks in you city do you know?
- What is your favourite park?
- Do you often go for a walk in the park?
-Is the park big or small?
- Are there any animals and birds in the park?
- Where is the park situated?
- What do people of our city like to do in the park?
4. Рекомендоване домашнє завдання
Прочитайте і перекладіть текст про наш парк.
Our park is very big and nice. There are many kinds of trees and bushes there. You can also see a lot of different flowers there. People like to go to the park very much. They like to sit on the benches and rest.They also can go boating on the river. There is a very good sports ground in the park and many people do sports there. Children like to go to the mini zoo and watch different animals there : bears, foxes, tortoises, goats, pigs, rabbits, geese, ducks, swans and feed them. Children like to ride on swings and on merry-go-rounds ( кататись на гойдалках і каруселях ) in the park. They also ride their bikes, mini cars and roller blade in the park. So, our park is a wonderful place to spend time. People of our city like and are proud ( пишаються ) of our park.
Для загального розвитку перегляньте це цікаве відео про наш парк та його історію
https://www.youtube.com/watch?v=5hShbWhxPk4 - посилання на відео
Діти, рекомендую вам взяти участь в онлайн олімпіаді з англійської мови. Учням, які отримають призові місця, поставлю гарні тематичні оцінки. Посилання на олімпіаду ваші класні керівники кинули у вайбер.
Урок 24.03Тема уроку: " Місце, де я живу. Парки ".
Урок на платформі Google Meet за посиланням : https://meet.google.com/sfx-fjjo-rio - посилання для 5-А класу
https://meet.google.com/fwd-knyn-gif - посилання для 5-Г класу
Рекомендоване домашнє завдання
а) Вправа 5 на стор. 151 ( скласти і записати 6 речень з виразами вправи ) Вивчити вирази вправи 5 на стор. 151.б) текст 2 на стор. 150 ( читати і перекладати )
Для тих учнів, в кого немає підручників, можете користуватись цим відеоуроком. Навіть якщо маєте підручники, перегляньте відеоурок, диктор читає і перекладає вам всі вправи.
https://www.youtube.com/watch?v=7LyMwNZxXQ4 - посилання на відео
Можете також читати домашній текст тут ( текст 2 на стор. 150 )
Нові слова
a large area - велика територія
especially - особливо
host a lot of events - проводити багато заходів
turn green - зеленіти
to cover the ground - покривати землю
to connect - поєднувати
to explore -досліджувати
to discover - відкривати для себе
indoor life - життя в приміщенні
couch - кушетка( диванчик)
Урок 23.03
Тема уроку: " Місце, де я живу"
Урок на платформі Google Meet за посиланням: https://meet.google.com/xsc-ottj-ybc - посилання для 5-Г класу
https://meet.google.com/mxf-wtxn-hfq - посилання для 5-А класу
Рекомендоване домашнє завдання
Вправа 5 на стор. 147 ( написати невеликий твір про своє місто . Використовуйте початки речень з вправи )..Ще раз прочитати текст4 на стор. 146 і його перекласти.
Для написання твору можете переглянути відеоурок ( в самому кінці ), там є приклади , як складати речення
Можете також читати домашній текст тут ( текст 2 на стор. 150 )
Нові слова
a large area - велика територія
especially - особливо
host a lot of events - проводити багато заходів
turn green - зеленіти
to cover the ground - покривати землю
to connect - поєднувати
to explore -досліджувати
to discover - відкривати для себе
indoor life - життя в приміщенні
couch - кушетка( диванчик)
,
https://www.youtube.com/watch?v=I1eOC5l4EDI - посилання на відео
В кого немає підручника, можете читати і працювати з текстом тут, на блозі
Прочитайте текст впр 4 с 146 у підручнику . Доповніть текст дієсловами з рамочки після тексту.
Зверніть увагу на слова
quite large - досить великий
especially - особливо
an excellent bus service- відмінне автобусне обслуговування
few times - кілька разів
none of them- жоден з них
to improve - покращити
Урок 21.03
Тема уроку: " Місце, де я живу. Міські площі ".
1. Повторіть слова, які ми вивчили на попередніх уроках. Перекладіть їх на англ мову:
- пошта, лікарня, поліклініка, магазин, базар, супермаркет, музей, мистецька галерея, театр, кінотеатр, пам'ятник, міст, автовокзал, залізничний вокзал, готель, кафе, ресторан, церква, собор, замок, вулиця, дорога, площа, фонтан, туристичне агенство, бібліотека.Якщо ви легко переклали ці слова, значить ви їх добре засвоїли.
2. Тепер працюємо над вправою 1А на стор. 145. Читаємо невеликий текст " City Squares"В тексті є декілька нових слів:- street vendors - вуличні торговці- street musicians - вуличні музиканти- plenty of - багато
3. Виконуємо вправу 1В на стор. 145.Ваше завдання - роздивитися малюнки і підписи до них , а потім скласти речення , що ви бачите на малюнку ( Дивіться зразок перед вправою )
4. Зараз виконуємо вправу 2 на стор. 146 .( тут треба до слова зліва підібрати пояснення справа , чому люди відвідують це місце.
Для правильного виконання вправ перегляньте відеоурок.
https://www.youtube.com/watch?v=I1eOC5l4EDI - посилання на відео
5. Рекомендоване домашнє завдання Вправа 4 на стор. 146.( Прочитати текст вправи і замість крапок вставити слова з рамочки після тексту. Потім цей текст перекласти на українську мову).
Урок 17.03
Тема уроку: " The Place Where I Live ".Урок на платформі Google Meet за посиланням: https://meet.google.com/wyt-rjow-gtn -
посилання для 5-А класу https://meet.google.com/upp-zvfb-evk посилання для 5-Г класу
Рекомендоване домашнє завданняНаписати невеликий твір про своє місто чи село, в якому живуть ваші родичі. За зразок взяти тексти вправи 6 на стор. 144 В кого немає підручника, можете знайти вправу тут.https://www.youtube.com/watch?v=3vLyupHPX6M посилання на відео
Урок 16.03
Тема уроку: " The Place Where I Live ".
Урок на платформі Google Meet за посиланням: https://meet.google.com/yic-wpmi-uee посилання для 5-Г класуhttps://meet.google.com/qxk-wgwu-vyg - посилання для 5-А класу
Рекомендоване домашнє завданняВправа 6 на стор. 144 ( читати, перекладати, знати нові слова з тексту ) .
Для тих учнів , в кого немає підручника, працюйте з цим підручником. Знайдіть вправу 6 на стор. 144, уважно прослухайте диктора, а потім читайте самостійно.
https://www.youtube.com/watch?v=3vLyupHPX6M - посилання на відео
Урок 14.03
Тема уроку :" The Place Where I Live ".
1. Спочатку перевірте себе і скажіть такі слова англійською мовою:- пам'ятник- міст- площа- кінотеатр- театр- церква- собор- музей- готель- магазин, супермаркет- базар, ринок-фонтан- пошта- автобусна зупинка- автовокзал- залізничний вокзал- туристичне агенствоЯкщо ви можете перекласти ці слова, значить ви їх добре засвоїли.
2. Тепер спробуйте скласти речення з цими словами. Наприклад:
There is a post office near my house - Є пошта біля мого будинку.You can see some beautiful fountains in the centre of our city - Ви можете побачити декілька чудових фонтанів в центрі нашого міста.
3. Тепер перегляньте відеоурок з підручника, але не весь. Прослухайте і повторюйте за диктором текст 3 на сторінці 143.
https://www.youtube.com/watch?v=3vLyupHPX6M посилання на відео
4. Зараз читайте тексти самостійно і старайтесь самостійно їх перекласти.
5. Тепер дайте відповіді на запитання після тексту.
6. Рекомендоване домашнє завданняа) текст 3 на стор.143 ( добре вміти читати і перекладати )б) Вправа 5 на стор. 144 ( Заповнити табличку за текстом ). кому буде незрозуміло, як заповнювати табличку, перегляньте вправу 5 на відео. Там є детальне пояснення.
Урок 12.03
Тема уроку: " The Place Where I Live ".
1. На попередньому уроці ми розглядали речення з виразами THERE IS , THERE ARE
Наприклад: There are many of houses in this street. - Є багато будинків на цій вулиці.Складаємо заперечення до цього речення : There not many houses in this street.Складаємо запитання до цього речення : Are there many houses in this street?
2. Тепер перегляньте відео підручника Урок 2 на стор. 142-143 ( дивіться лише вправи 1 і 2 ).
3. Після перегляду відео виконуємо вправу 2 на стор. 143 . Тут треба вставити слова з рамочки в речення .
4. Рекомендоване домашнє завданняа) повторити слова з рамочки вправи 2 на стор. 143 і їх знати.б) виконати вправу 5 на стор. 141-142.( записати запитання і короткі відповіді до поданих речень ).
Урок 10.03
https://meet.google.com/rjz-iebb-gft посилання для 5-А класу
,https://meet.google.com/gxy-qvgc-ipf - посилання для 5-Г класу
Рекомендоване домашнє завдання
а) Вправа 1 на стор. 140 ( знати слова )б) Вправа 4 на стор. 141 ( вставити в речення потрібні слова ).
Для тих учнів , в кого немає підручника, користуйтесь цим відео.
Урок 9.03Тема уроку " Україна ".
Перегляньте відео уроку. Повторіть нові слова . Прослухайте текст , прочитайте його самостійно і постарайтесь перекласти на укр. мову.,,
В кого немає підручника, можете читати і працювати з текстом тут, на блозі
Прочитайте текст впр 4 с 146 у підручнику . Доповніть текст дієсловами з рамочки після тексту.
Зверніть увагу на слова
quite large - досить великий
especially - особливо
an excellent bus service- відмінне автобусне обслуговування
few times - кілька разів
none of them- жоден з них
to improve - покращити
https://www.youtube.com/watch?v=I1eOC5l4EDI - посилання на відео
5. Рекомендоване домашнє завдання Вправа 4 на стор. 146.( Прочитати текст вправи і замість крапок вставити слова з рамочки після тексту. Потім цей текст перекласти на українську мову).
Урок 17.03
https://www.youtube.com/watch?v=3vLyupHPX6M посилання на відео
Урок 16.03
Урок 14.03
,,
2. Тепер постарайтесь відповісти на такі запитання:- Where do you live?- Where is our country situated?- What rivers are there in Ukraine?- What is the longest river?- What mountains are there in Ukraine?- What is the highest mountain?- What is the biggest lake in Ukraine?- What is the deepest lake in Ukraine?
3. А тепер постарайтесь розповісти про Україну , користуючись цими запитаннями.
Діти, в мене є до вас прохання. Оскільки завтрашній урок буде на блозі, мені потрібно знати скільки учнів були на ньому присутні. Скиньте мені на вайбер прізвища присутніх, будь-ласка.
Урок 24.02
Тема уроку: " Географічне положення України".
Перегляньте відео. Повторюйте за диктором слова вправи 1. Постарайтесь їх вивчити.
2. Тепер прочитайте і перекладіть текст 2 . Уважно слухайте диктора . Повторюйте за ним , а потім прочитайте і перекладіть текст самостійно.
3. Домашнє завдання. а) текст 2 на стор. 133 ( переказувати )б) Вправа 3 на стор. 134 ( письмово дати відповіді на запитання вправи ).
Урок
10.02
Упок на платформі Google Meet за посиланням :https://meet.google.com/sjc-wgud-cej посилання для 5-А класу
https://meet.google.com/rhb-idhs-fvq посилання для 5-Г класу
Домашнє завдання1. Вправа 1 на стор. 126 ( читати і перекладати )2. Вправа 3 на стор. 127 ( письмово скласти речення за малюнками )
Урок 9.02
Урок на платформі Google Meet за посиланням:https://meet.google.com/zbb-epvu-egf посилання для 5-Г класу
https://meet.google.com/mys-zugr-bnz посилання для 5-А класу
Щоб добре запам'ятати власні назви і навчитись їх вимовляти, перегляньте це відео. Воно також допоможе вам розповісти про Велику Британію
https://youtu.be/mY9e6u1FmN4 - це посилання на відео
Домашнє завдання 1. Вправа 5 на стор. 124 ( письмово )2. Розповідати про Велику Британію ( за текстом або за вправою 5 ).Урок 7.02
Тема уроку: " Great Britain. London ". ( Велика Британія. Лондон ).
1. Починаємо вивчення нової теми " Велика Британія. Лондон ".Уважно перегляньте урок по відео ( лише перші 4 вправи ) , уважно слухайте диктора і старайтесь запам'ятати нові слова, особливо географічні назви.
https://www.youtube.com/watch?v=0BENDcS42gc - це посилання на відео
2. Отже повторюємо слова, які вам потрібно вивчити:
- Great Britain - Велика Британія- The United Kingdom - об'єднане Королівство- Northern Ireland - Північна Ірландія- The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland - Об'єднане Королівство Великої Британії і Північної Ірландії ( назва країни ).Скорочено країну називають the UK.- Europe - Європа- The British Isles - Британські острови- island - острів- an island country - острівна країна- official language - офіційна мова
Ваше завдання - вивчити ці слова
3. Домашнє завдання а) вивчити нові словаб) текст 3 на стор. 123 ( читати і перекладати ) уважно прослухайте переклад диктора, вивчіть нові слова і перекладіть текст самостійно.в) вправа 4 на стор. 124 ( письмово ).
Урок 3.02Тема уроку :" Природа і погода".
1. Ми закінчуємо вивчати цю тему. Сьогодні урок розширеного читання. Уважно перегляньте відео , повторюйте за диктором незнайомі слова. Потім спробуйте прочитати і перекласти це оповідання самі без допомоги відео.
https://www.youtube.com/watch?v=fImyJyaO6bk - це посилання на відео
2. Домашнє завдання . Написати твір про улюблену пору року. В цьому творі спочатку опишіть погоду в цю пору року, а потім, що ви можете робити в цю пору , і чому це ваша улюблена пора року.
Урок 24.02
2. Тепер прочитайте і перекладіть текст 2 . Уважно слухайте диктора . Повторюйте за ним , а потім прочитайте і перекладіть текст самостійно.
3. Домашнє завдання. а) текст 2 на стор. 133 ( переказувати )б) Вправа 3 на стор. 134 ( письмово дати відповіді на запитання вправи ).
Урок
10.02
Урок 9.02
Урок 2.02
Урок 31.01
Урок 4.11.
Урок 3.11
Урок 1 .11 2021 р.
https://www.youtube.com/watch?v=FmzSmQU6f5s&t=35s це посилання на відео
Урок 18 .11
Тема уроку:Їжа, приготування їжі. Вирази зі словами SOME, ANY.
1. Спочатку повторимо слова, які ми вивчили на минулому уроці:
recipe - рецепт якоїсь страви, delicious - дуже смачний , favourite - улюблений , sour cream - сметана, cabbage leaves - листки капусти , to fill - наповнювати, sause - соус , cabbage rolls - голубці , pancakes - млинці. ( Це нові слова з тексту 1 на стор. 62 ).
2. Прочитайте цей текст і перекладіть його.
3. Тепер запишіть в зошитах число , класна робота і письмово дайте відповіді на ці запитання до тексту :
a) What day is it today?
b) Why does Kim love Wednesday?
c) Does Jane know anything about cabbage rolls ?
d) What are cabbage rolls?
e) What is Jane's favourite dish?
f) What will Kim bring to Jane?
4. Тепер розглянемо текст 3 на стор. 66. В цьому тексті Ден розповідає про рецепт приготування українського борщу.
а) спочатку прочитайте текст , випишіть і вивчіть нові слова:
-all you need - все, що вам потрібно, - saucepan - каструля , - add - добавити, додати
- spices - спеції, - either ... or - або, або, enjoy your meal - насолоджуйтесь своєю стравою.
б) Прочитайте цей текст і перекладіть його.
в) Спробуйте переказати текст за таким планом :
- What ingredients do you need for Ukrainian borshch?
- What do you cook first?
- What do you do with the vegetables?
- What do you put into the saucepan after the meat?
- What do you add to your borshch after the cooking?
- How do you eat your borshch?
( Поставтеся серйозно до цього завдання, коли ви вийдете у школу, будете РОЗПОВІДАТИ його усно).
5. Тепер згадаємо слова SOME, ANY. Слово SOME вживається лише в розповідних реченнях і означає трохи , декілька. В заперечних і питальних реченнях вживається слово ANY/
Наприклад :
There are SOME apples on the table. але
There are no ANY apples on the table.
Are there ANY apples on the table?
6. Домашнє завдання.
а) Розповісти про український борщ ( за текстом 3 на стор. 66 ).
б) Перекласти на англійську мову і записати такі речення і написати до них заперечення і запитання :
- Я бачу декілька цукерок на тарілці.
- Я маю декілька слив.
- Є трохи супу в каструлі.
( Після цього уроку уважно перегляньте відео про цей матеріал на слова Some і Any )
Урок 19.11
Тема уроку : Приготування їжі . Улюблена страва. Минулий простий час.
1. Повторюємо матеріал минулого уроку. Спробуйте дати відповіді на такі запитання:
- What Ukrainian dishes do you know?
- Do you like Ukrainian borshch?
- What vegetables do you need to cook borshch?
- Do you like borshch with meat or a vegetarian borshch?
- How can you cook borshch?
2. Тепер поговоримо про ваші улюблені страви. Дайте письмові відповіді на такі запитання:
- Have you got a favourite dish?
- What is your favourite dish?
- What ingredients do you need to cook your favourite dish?
- Can you cook it?
- How can you cook it? Describe( опишіть) the process of cooking.
3. Тепер повторимо утворення і вживання минулого простого часу. Згадаємо, що цей час означає дію , яка вже минула. Уважно перегляньте відео про цей час, повторіть, що таке правильні і неправильні дієслова і з якими словами вживається цей час. Потім будьте готові перекласти на англійську мову речення в минулому простому часі.
Немає коментарів:
Дописати коментар