Урок 28.02.2025р.
Урок синхронний за посиланням.
Домашнє завдання
1. Ще раз переглянути відеоурок про утворення і вживання герундію.
Виписати вирази з прийменниками, після яких вживається герундій і скласти з ними 6 речень.
2. Прочитати і перекласти текст2 на стор. 134 " Stonehenge - Forever a Mystery".
3.Кому цікаво, перегляньте фільми про Стоунхендж ( хоча б укр. мовою) , вони дійсно дуже цікаві.
https://youtu.be/WwA8jP70Nj0 - подивіться дуже цікавий відеофільм про Стоунхендж укр. мовою
https://youtu.be/RA2UJoVD6_4 - відеофільм про Стоунхендж англійською мовою
Урок 25 лютого 2025 р.
Урок граматики
Тема уроку : Герундій.
1. Перегляньте відео про герундій та його вживання в англійській мові за цим посиланням :
https://youtu.be/nnkR9zQSh2Y - що таке герундій , його вживання в англ. мові.
Ви прослухали, що герундій - це частина мови, якої немає в українській мові. Він утворюється від дієслова з додаванням закінчення - ING. Герундій можна перекладати на укр. мову як іменником, так і дієсловом.
Наприклад :
I enjoy walking in the park
Я насолоджуюсь прогулянкою в парку або Я насолоджуюсь гуляти в парку.
I suggest visiting this place
Я пропоную відвідуванн ( або відвідати ) це місце.
2. Необхідно запам'ятати слова , після яких завжди вживається герундій ( дивіться відео )
Тепер давайте складемо кілька речень з такими словами :
Наприклад:
- I FINISHED doing my homework. ( після слова finished завжди вживається герундій ).
- This book IS WORTH reading ( цю книгу варто прочитати ).
- I DON"T MIND going to the theatre on Sunday ( я не проти піти в театр в неділю )
3. Тепер виконуємо вправу 7 на стор. 128 ( у вправі треба відкрити дужки і вжити герундій в даних реченнях. Наприклад:
Is ( travel ) your hobby? Маємо написати так : Is TRAVELLING your hobby ?
4.Тепер давайте перечитаємо текст 2 на стор. 131 " The Giant's Causeway" Стежка велетня".
5. Домашнє завдання
а) Виписати в зошит з відеофільму всі слова, після яких вживається лише герундій і придумати 5 речень з герундієм після цих дієслів і записати їх в зошити.
б) З тексту на стор. 131 переказати ту частину, в якій розповідається про легенду про стежку велетня. ( 2 частина тексту ).
https://meet.google.com/wab-nhvq-ukw - це посилання на всі уроки англ. мови
Урок 21 лютого
Тема уроку : Відомі місця Британії. Стежка велетня.
1. Знайомимось з новою лексикою з теми ( вправа 3 на стор. 131.
- causeway - стежка
- from far and wide - звідусюди
- hexagonal - шестикутний
- to stick out of - ступати, виходити
- a cliff foot - підніжжя скелі
- to battle - битися
- to flee - тікати назад
- to rip up - розривати, розпорювати
- to be recognised - бути впізнаним
- to announce - оголошувати
- to launch - починати, запускати
- to ballot - голосувати
2. Складаємо власні речення з новими словами.
Наприклад:
a). People come to interesting places in Scotland from far and wide.
b). Two giants decided to battle and find out who was stronger.
3. Читаємо текст 2 на стор. 131 і намагаємося зрозуміти прочитане.
4. Виконуємо вправу 5 на стор. 132 за текстом ( виберіть правильний варіант закінчення речення ).
5 Дайте письмові відповіді на запитання за текстом :
- Where is the Giant's Causeway located?
- When was it formed?
- What territory does this place occupy?
- What is this place made of?
- Who built the causeway according to the legend?
- Why did Finn MacCool do it?
- Who was really bigger Finn MacCool or Benadonner?
- How did people call this place in the past?
- Is this place a World Heritage Sight?
6. Домашнє завдання
а) вивчити нові слова
б) вправа 4 на стор. 132 ( в тестовому варіанті). Ця вправа на знання нових слів.
в) Дати письмові повні відповіді на запитання попереднього завдання в зошиті.
Перегляньте цікавий коротенький відеофільм про стежку велетня за цим посиланням:
Немає коментарів:
Дописати коментар